Nee, hij kan er weinig aan doen dat hij er niet zoveel van kan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:45 schreef Mansjester het volgende:
Het is eigenlijk best apart dat Bosker door iedereen hier (inclusief mezelf) wordt gehaat alsof ie een moordenaar is,terwijl ie eigenlijk in principe niet zoveel fout doet
Nee, in dit shirt lijkt ze een bepaalde bolling te hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou ook door het niet meer veel te sporten kunnen komen.
Dat is wel een anticlimax.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:05 schreef Felagund het volgende:
Rare loting met Mats van den Bos tegen Ntab in de laatste rit.
Dan doen de Brabanders uit schaamte niet meequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef Nober het volgende:
[..]
De provincies zouden bij een NK best vermeld mogen worden achter de naam.
Joep is sowieso niet echt goed op de 500 meter toch?quote:
Welke dan, waar ze geboren zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef Nober het volgende:
[..]
De provincies zouden bij een NK best vermeld mogen worden achter de naam.
Gewaagde uitspraakquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat dit een swiep gaat worden voor Nederland
Joep is eigenlijk nergens echt goed op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Joep is sowieso niet echt goed op de 500 meter toch?
Dat is al steeds zo, Suus trekt hem leeg thuisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:17 schreef franklop het volgende:
Meneer Schulting is niet in zijn beste vorm nog
1000 meter is hij wel beter in. Of hij ook op Suus snel finisht wil ik ook niet weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Joep is igenlijk nergens echt goed op.
Ja op Suus misschien, dat weet ik dan niet.
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke dan, waar ze geboren zijn?
Aangezien de meesten in Heerenveen wonen staat er altijd Friesland.
Volgend jaar OKTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sterk weer hoor. Die 33'er gaat er komen in Thialf met <1000 luchtdruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |