Sharice zei dit weekend dat ze absoluut haar GC gaat inzetten als Jordy dat ook doet. Ze wil hem erop hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat als Sharice daar overheen gaat?
Dus besluiteloos, nietsnut, zagen, nog niet zeker van zijn geaardheid enz...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Logisch .. DavidS ziet Kiki als z'n jongere versie.
Zuur mens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice zei dit weekend dat ze absoluut haar GC gaat inzetten als Jordy dat ook doet. Ze wil hem erop hebben.
Oke dat mag ik haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gaatt ze absoluut wel doen ze is jordy echt zat
Wij niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sharice moet ook wel ff gaan dimmen , vervelend mensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens de polls staat Jordy er goed op en andere veel lager.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
en jij spreekt dan voor al de kijkers?
Denk het niet, die gaat David S pushen zodat die zelf "vrijwillig" het huis verlaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Sharice gaat gewoon zelf als ze er op komt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
en jij spreekt dan voor al de kijkers?
Ja klopt. FB is wel Jordy minded. Het gaat er helemaal aan liggen wie er nog meer op de bank zitten. Als het Jolien en Mattie zijn, dan gaat Jolienquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens de polls staat Jordy er goed op en andere veel lager.
Mocht Jordy dan z'n terugkaatser inzetten en Sharice dat zo laat, heeft David S. al 2 stemmenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:49 schreef Puzzie het volgende:
Elsa tegen David S:'Als ik geen keuze heb dan gebruik ik jou als veilige keuze'
Moge duidelijk zijn, Keanu idem.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja klopt. FB is wel Jordy minded. Het gaat er helemaal aan liggen wie er nog meer op de bank zitten. Als het Jolien en Mattie zijn, dan gaat Jolien
Klopt dat was Zaterdag toen ze de bedden gingen opmakenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice zei dit weekend dat ze absoluut haar GC gaat inzetten als Jordy dat ook doet. Ze wil hem erop hebben.
Het gaat niet zozeer om de persoon, het gaat om het gedrag van die personen die gewoon niet zo goed valt in de groep. Dat was met Jeff zo, en voor Jordy geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Die huiskamergroep was zo tegen Jeff en co. En doen nu precies hetzelfde maar dan nog stapje meer
Precies dit idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de persoon, het gaat om het gedrag van die personen die gewoon niet zo goed valt in de groep. Dat was met Jeff zo, en voor Jordy geldt hetzelfde.
Ik verwacht nog wel wat van Jolien, Milena doet helemaal niks, die mag eerstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn Jolien is ook wel uitgespeeld
Na wat ze net zei verwacht ik niet veel meer van Jolien.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat van Jolien, Milena doet helemaal niks, die mag eerst
Karen was vorig jaar ..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, alles moet maar naar de pijpen dansen van team Karen. En als ze het niet zint wordt je 'kaltgestelt'
gemistquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na wat ze net zei verwacht ik niet veel meer van Jolien.
Nopequote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer onderuit hè
Ik denk dat Jane de boot wat afhoudt na gister. Volgens mij zei ze net zoiets in de suite tegen Sharice. Was een gesprek waar we midden in vielen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
gemist
Maar wil wel eens zien bij wie Sharice gaat slijmen zonder Milena en denk dat Jolien naar Jane toetrekt
Mattie is ook maar een nietszeggend figuur
Ik heb Jordy er nog liever in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |