Karen ander woord voor Kenau.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap de afkorting Karen niet dan.
ik vind het wel wat hebben dat we helemaal niets kunnen voorspellen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er een medailleklassement komen? Dit is een vage week.
Precies, ik zei het vanmorgen al, als je je als een onsympathieke lul gedraagt, kom je sneller op de (achter)bank.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de persoon, het gaat om het gedrag van die personen die gewoon niet zo goed valt in de groep. Dat was met Jeff zo, en voor Jordy geldt hetzelfde.
Snap niets van deze week. Wicky die ineens zijn nominatie mocht vrijspelen, ook zoiets. Terwijl hij al behoorlijk gematst is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er een medailleklassement komen? Dit is een vage week.
Ik mag hopen dat BB dan ingrijptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice tege elsa zet echt David s er niet op. Trut hij wil zelf weg. Snap niet waar ze mee bezig is.
De slang wil dit en de slang zorgt dat het gebeurt....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice tege elsa zet echt David s er niet op. Trut hij wil zelf weg. Snap niet waar ze mee bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |