abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216635468
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Sowieso. En alles moet volgens haar regels en anders is het niet goed genoeg.
Eindeloos blijven wroeten tot ze wat vindt, en dan lopen mauwen dat haar man haar niet "volledig vertrouwt" en niet open is over zijn gevoelens omdat ze die een jaar later tegen hem gaat lopen weaponizen. En wat gebeurt er dan? Ze haalt de teugels nog strakker aan, en hij naait ertussenuit met een ander.

TS schiet zeker ook gelijk in een stuip als een andere vrouw hem belt? Ze hoort een vrouwenstem en denkt gelijk dat ie vreemdgaat terwijl de doktersassistente aan de andere kant van de lijn zit? :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_216635472
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 16:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Je hebt kennelijk een aantrekkelijke vrouw, ze heeft voor jou gekozen en je bent trots op haar. Je respecteert haar en je zoekt niet andere sexy vrouwen op Instagram op. Waarom mijn man wel? Ik zit dus met die vraagtekens. Ik zit ook best goed in de markt en ook mijn man vindt het vervelend, we gaan niet eens meer uit samen. Maar hij ziet ook hoe ik er mee omga en dat geeft hem vertrouwen in mij en voelt hij zich gerespecteerd. Ik voel me op dit moment niet voldoende gerespecteerd iig.
Ja, dat heb ik, maar dat betekent niet dat ze niet kan aftaaien. Dat kan gewoon. Nou, ik kijk ook niet wég als er een sexy vrouw op instagram voorbij komt. Ik kijk die story, of die reel, of hoe je dat ook noemt gewoon, maar ik ga haar niet opzoeken en ik ga ook niet proberen haar te contacten.

Kijk internet is makkelijk he, maar zodra je daadwerkelijk je contactgegevens gaat geven dan doe je dat met een reden, en als je dát doet dan is er denk ik wel iets aan de hand. Maar ik heb nog steeds nergens gelezen dat jouw man dat wel doet. Hij reageert op stories, hij kijkt naar profielen, en dat was het.

Geen idee wat mijn vrouw doet, maar ik kan me voorstellen dat zij dat ook doet bij mannen. Ik doe het niet, maar misschien zij wel. Dat weet ik niet, en dat boeit me ook niet als ik heel eerlijk ben. Het wordt wél een probleem als ze daadwerkelijk contact gaat zoeken, daar vind ik dan wel wat van.

Maar daar kom ik niet achter, want ik kijk nooit in haar telefoon. Die behoefte heb ik ook niet. Ik ga er vanuit dat ze eerlijk is en als blijkt dat ze dat niet is, dan hebben we sowieso een probleem, of dat nou gaat om profielen op insta of whatever waar ze niet eerlijk over is.

Maar jij wéét niet of hij wel of niet eerlijk is. Jij ziet iets en denkt daar zelf vanalles bij. Dat kan, maar dat ligt bij jou, niet bij hem.
pi_216635480
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat zou je precies willen bespreken dan?
Waarom hij die vrouwen opzoekt.
pi_216635491
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 16:45 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
En wat zou voor jou een bevredigend antwoord kunnen zijn?
pi_216635493
quote:

[..]
Short answer: Hij kijkt graag mooie plaatjes en zoekt de (positieve) aandacht die hij bij jou niet krijgt.

Die ring om je vinger is geen eigendomsbewijs.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_216635495
quote:

[..]
Dat geloof ik niet, want als hij zegt dat hij adt niet doet geloof jij het niet. Als hij zegt dat hij dat om reden X doet dan geloof jij dat niet, want stiekem denk jij dat het reden Y is en dié reden wil jij dan ook horen, zodat je daarna gerechtvaardigd kwaad kunt worden.
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 16:51:30 #157
236264 crew  capricia
pi_216635543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 16:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Als hij elders kijkt op de menukaart is de kans groot dat hij daar wat van wil als hij wat aangeboden krijgt, want de interesse is er kennelijk. Het gaat om de intentie. Voor hij het beseft kan hij nergens meer terecht voor het eten als hij thuis niet meer welkom
is.
Ik denk dat je er beter aan doet om jouw issues met vertrouwen te bespreken met je man. En niet welke insta's hij wel of niet bekijkt. Want daar gaat dit helemaal niet om.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_216635549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 16:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat heb ik, maar dat betekent niet dat ze niet kan aftaaien. Dat kan gewoon. Nou, ik kijk ook niet wég als er een sexy vrouw op instagram voorbij komt. Ik kijk die story, of die reel, of hoe je dat ook noemt gewoon, maar ik ga haar niet opzoeken en ik ga ook niet proberen haar te contacten.

Kijk internet is makkelijk he, maar zodra je daadwerkelijk je contactgegevens gaat geven dan doe je dat met een reden, en als je dát doet dan is er denk ik wel iets aan de hand. Maar ik heb nog steeds nergens gelezen dat jouw man dat wel doet. Hij reageert op stories, hij kijkt naar profielen, en dat was het.

Geen idee wat mijn vrouw doet, maar ik kan me voorstellen dat zij dat ook doet bij mannen. Ik doe het niet, maar misschien zij wel. Dat weet ik niet, en dat boeit me ook niet als ik heel eerlijk ben. Het wordt wél een probleem als ze daadwerkelijk contact gaat zoeken, daar vind ik dan wel wat van.

Maar daar kom ik niet achter, want ik kijk nooit in haar telefoon. Die behoefte heb ik ook niet. Ik ga er vanuit dat ze eerlijk is en als blijkt dat ze dat niet is, dan hebben we sowieso een probleem, of dat nou gaat om profielen op insta of whatever waar ze niet eerlijk over is.

Maar jij wéét niet of hij wel of niet eerlijk is. Jij ziet iets en denkt daar zelf vanalles bij. Dat kan, maar dat ligt bij jou, niet bij hem.
Internet is inderdaad makkelijk. Als je vrouw met hartjesogen reageert op een knappe man zijn stories met een ontbloot lichaam betekent dat 1 ding: ik vind je een lekkere vent en je mag het weten en met mij contact opnemen daar sta ik open voor. Als knappe vent dat ziet en opmerkt kan hij zo contact opnemen met de vrouw die met hartjesoogjes reageerde. Dm & done. Zo snel gaat dat. En jij kan die stories maar oke vinden?

Ik weet alleen dat mijn man die profielen opzoekt, weet niet of hij ze ook wat stuurt. Ik verwacht het niet.
pi_216635574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef TheInnocent het volgende:
en je mag het weten en met mij contact opnemen daar sta ik open voor. Als knappe vent dat ziet en opmerkt kan hij zo contact opnemen met de vrouw die met hartjesoogjes reageerde.
Ohhhh is dat waar die hartjes voor zijn.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 16:57:08 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216635601
quote:

[..]
Alsjeblieft zeg, wat denk je zelf :') ? Om naar lekkere wijven te kijken natuurlijk.
Huilen dan.
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2025 @ 16:58:54 #161
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216635619
Blijkbaar is de grens niet helemaal duidelijk. Hij twijfelt of jij het OK vindt dat hij knappe vrouwen bekijkt. Daarom dat geheimzinnige. En dat is dan weer waar je over valt.

Dit is wel uit te praten.
:')
pi_216635669
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 16:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ik zit ook best goed in de markt
Dit is de tweede keer dat je dit schrijft. In het kader van een soepel topicverloop, beveel ik aan dat je het marktonderzoek dat deze claim staaft als bijlage aan dit topic toevoegt. Mag als pdf, doc of gewoon de ruwe onderzoeksdata als jpeg :{.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 17:04:07 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216635700
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:01 schreef 2thmx het volgende:

[..]
Dit is de tweede keer dat je dit schrijft. In het kader van een soepel topicverloop, beveel ik aan dat je het marktonderzoek dat deze claim staaft als bijlage aan dit topic toevoegt. Mag als pdf, doc of gewoon de ruwe onderzoeksdata als jpeg :{.
Ik wil bij dezen graag gebruikmaken van de gelegenheid om mijn volledige steun uitspreken voor bovenstaande motie.
Huilen dan.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 17:04:11 #164
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216635701
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 16:27 schreef Sally het volgende:

[..]

Hoe kijk jij daar tegenaan?
Gewoon naar een scherm staren
Le Diable
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 17:05:07 #165
441859 crew  Lenny77
pi_216635715
quote:

[..]
Internet is inderdaad makkelijk. Als je vrouw met hartjesogen reageert op een knappe man zijn stories met een ontbloot lichaam betekent dat 1 ding: ik vind je een lekkere vent en je mag het weten en met mij contact opnemen daar sta ik open voor. Als knappe vent dat ziet en opmerkt kan hij zo contact opnemen met de vrouw die met hartjesoogjes reageerde. Dm & done. Zo snel gaat dat. En jij kan die stories maar oke vinden?

Ik weet alleen dat mijn man die profielen opzoekt, weet niet of hij ze ook wat stuurt. Ik verwacht het niet.
Nee dat zegt helemaal niet dat je open staat voor contact joh :D
Is gewoon een compliment
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_216635729
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:04 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Gewoon naar een scherm staren
En vooral een brok onzekerheid blijven.
En blijven zeuren.
En blijven... enz.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 11 februari 2025 @ 17:06:49 #167
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216635751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:05 schreef Sally het volgende:

[..]
En vooral een brok onzekerheid blijven.
En blijven zeuren.
En blijven... enz.
Ik denk dat TS er in blijft inderdaad
Le Diable
pi_216635777
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:06 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik denk dat TS er in blijft inderdaad
Uhuhm.

Met 1.000 topics op FOK! openen.
Met steeds maar vragen, steeds een beetje anders maar toch hetzelfde...

Tot in de eeuwigheid.

Zonder met haar partner te praten. Denk ik.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 17:09:07 #169
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216635800
quote:

[..]

Ik snap je wel hoor. Hoe langer je in een relatie zit, des te meer sta je open voor nieuwe contacten die mogelijk aldanniet zeker weten leiden tot seks. En inderdaad, tegenwoordig is het dm & done. Veel denkbeelden over monogamie kunnen anno 2025 linea recta de prullenbak in
Le Diable
pi_216635815
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is gewoon een compliment
Zo zie ik dat niet naar vreemde mannen toe met ontbloot lijf. Als ik zoiets stuur naar iemand, kan ik geheid iets terugverwachten. Wat bereik ik er mee? Waarom zou ik gemixte signalen afgeven? Waarom zou ik de behoefte hebben om wat te sturen? Zo is iedereen anders in hun denkwijze.
pi_216635871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:10 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Zo zie ik dat niet naar vreemde mannen toe met ontbloot lijf. Als ik zoiets stuur naar iemand, kan ik geheid iets terugverwachten. Wat bereik ik er mee? Waarom zou ik gemixte signalen afgeven? Waarom zou ik de behoefte hebben om wat te sturen? Zo is iedereen anders in hun denkwijze.
Mss hebben jij en je partner andere ideeën over monogamie, en wat daar dan al dan niet onder valt?

Mss denkt hij aan een Open Relatie?

Héyy, praat erover...

Jij geeft - terecht opgemerkt hier: vaker - aan dat je er ook mag wezen.
Nou, dat kan je dan toch showen? Heb je dat wel eens gedaan op Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, whatever voor kanaal dat je kan gebruiken ervoor?

Naar een wildvreemde, of alleen naar je man?

Je had mss niet de behoefte, maar je spreekt hier wel uit dat je er mag zijn - die behoefte heb je wel, klinkt tikkeltje ijdel....?
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 17:15:28 #172
236264 crew  capricia
pi_216635883
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is gewoon een compliment
O+ O+
Complimenten voor je mooie avatar. O+
- Goethe, “Faust”
  Moderator / Colorchick dinsdag 11 februari 2025 @ 17:19:41 #173
382129 crew  Donna
pi_216635925
quote:

[..]

What the hell? _O-
pi_216636030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:19 schreef Donna het volgende:

[..]
What the hell? _O-
Hey schatje stuur mij eens wat hartenoogjes dan :~
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 17:28:09 #175
236264 crew  capricia
pi_216636046
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hey schatje stuur mij eens wat hartenoogjes dan :~
Oh Scorpie. Wat schrijf je vandaag weer mooi. O+ O+

En weet je wat? We zouden elkaar eigenlijk veel vaker complimenten moeten geven. :D
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')