Net even gescrolld, geen wiebelende halfnaakte bil gezien. Vermoedelijk doet het algoritme iets met je interesses of eerdere scrollgedrag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:38 schreef mrPanerai het volgende:
Kan je überhaupt tegenwoordig nog door instagram scrollen zonder continue halfnaakt dames tegen te komen die met hun kont staan te schudden...
Hmm.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Internet is inderdaad makkelijk. Als je vrouw met hartjesogen reageert op een knappe man zijn stories met een ontbloot lichaam betekent dat 1 ding: ik vind je een lekkere vent en je mag het weten en met mij contact opnemen daar sta ik open voor.
Ja, dat hij dat doet is zeer waarschijnlijk want ze hebben al maanden geen sex gehad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:52 schreef matthijst het volgende:
Sjezus wat een mafklapper is TS. Hij is met je getrouwd dus schijnbaar vonden jullie elkaar leuk genoeg.
Hij heeft neem ik aan niet getekend voor "ik zal oogkleppen op doen".
Hij kijkt schijnbaar naar plaatjes van andere vrouwen. Ik zal je wat verklappen: dat doet ws 95% van de mannen weleens (niet per se op insta maar goed).
Kan niet wachten op 't moment dat ie een keer met de penis in de hand aan 't kijken is. Want dat doet ie. Alleen heb jij dat moment schijnbaar nog gemist.
Blijf je lekker druk maken. Dan ben je over een maand of 6 gescheiden.
toen ik voor het eerst mijn zoek functie openende was het bijna allemaal jonge meiden (onder 14) die dat deden. Geen idee hoe die daar terecht zijn gekomen. Dit was voordat ik ook zelfs ergens naar op zoek ging.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:38 schreef mrPanerai het volgende:
Kan je überhaupt tegenwoordig nog door instagram scrollen zonder continue halfnaakt dames tegen te komen die met hun kont staan te schudden...
Kan je man ook lachen om jouw uitspraken hier over hem?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:14 schreef TheInnocent het volgende:
Update: kort en luchtig met mn man erover gehad. Hij schaamde zich voor de insta modellen die verschijnen op zijn feed en was bang voor heisa. En van vorig jaar weet hij het natuurlijk niet meer. Ik zei aub niet op de creepy guys lijken en zoek die profielen niet meer op. We lachten er om en door.
Ik zou mij in ieder geval meer schamen voor een partner die dit soort uitspraken op een forum doet dan voor een partner die naar wat Insta-dames kijkt ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:55 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nee, ik zei waarschijnlijk dat hij is aangekomen (hij is nog steeds niet dik) en qua uiterlijk niet de allermooiste (hij is absoluut niet lelijk en nog steeds bovengemiddeld qua uiterlijk vind ik, maar gewoon niet in categorie 1% knapste mannen wat ik vroeger gewend was).
Nope, want zonder kennis van scrollgedrag, laat het gewoon de meest populaire accounts zien. En guess what, dat zijn de narcistische instagram hoeren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:38 schreef mrPanerai het volgende:
Tja, je lichaam in ruil voor geld/views, ook al is het alleen visueel... komt min of meer op hetzelfde neer.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:20 schreef matthijst het volgende:
Verbaast me dat er überhaupt hoeren op insta zitten![]()
Maar goed, collega liet me pas blij zien dat hij allemaal wijven met blote tieten in zn time-line had, dus ze schijnen er te zijn.
Toch jammer dat hij, ondanks dat hij een krap zesje is, een nul aan de haak heeft geslagen. Het zal je maar gezegd worden door je partnerquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:55 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nee, ik zei waarschijnlijk dat hij is aangekomen (hij is nog steeds niet dik) en qua uiterlijk niet de allermooiste (hij is absoluut niet lelijk en nog steeds bovengemiddeld qua uiterlijk vind ik, maar gewoon niet in categorie 1% knapste mannen wat ik vroeger gewend was).
Een Yolanthe (over Wesley) momentjequote:Op maandag 17 februari 2025 22:41 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Toch jammer dat hij, ondanks dat hij een krap zesje is, een nul aan de haak heeft geslagen. Het zal je maar gezegd worden door je partner
Lol. Ik heb dickpics, video's en voicenotes van klaarkomende mannen gehad van normale, saaie profielen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:57 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Deze situatie is alleen niet van toepassing op hem omdat hij geen insta modellen volgt. Hij stuurt ook geen berichtjes en zijn eigen profiel is ook alleen zijn naam en verder niks. Hij volgt zijn vrienden, mij en zijn hobby’s. Dat hij soms mooie vrouwen opzoekt om te kijken naar de foto’s zonder enige interactie vind ik “onschuldig”.
Wat we precies bespreken heb ik niet gedeeld, meer een samenvatting. Wat zou jij anders doen in de communicatie?
edit: over de vrouw met miljoen volgers: ik had een bekend model een keer getagged met haar make-up artiest en had haar make-up nagedaan en die foto openbaar gedeeld. Make-up artiest had gereageerd en het bekende model met miljoen volgers had mijn profiel bekeken. Dus ze kijken zeker wel is mijn conclusie.
Oh, Allah is de schuldige.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:37 schreef achtja het volgende:
Niet om het een of ander maar het is blijkbaar niemand anders in dit topic opgevallen..
Wat TS beschrijft is een typisch geval van femislamisering en dat is zorgwekkend.
Gelukkig ben ik niet normaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:20 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Lol. Ik heb dickpics, video's en voicenotes van klaarkomende mannen gehad van normale, saaie profielen.
Hebben jullie niets interessanters om naar te kijken dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:37 schreef laforest het volgende:
Ik kijk regelmatig naar andere vrouwen op Instagram en dat weet mijn vrouw ook. Die kijkt ook wel mee samen. Niet echt een big deal.
Wij bepalen zelf wel wat wij interessant vinden om naar te kijken. Ik kijk ook wel naar andere zaken hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet normaal.
[..]
Hebben jullie niets interessanters om naar te kijken dan?
Gaslighting is vooral een hippe term onder zeikwijven op social media, om anderen iets kwalijk te nemen, voornamelijk mannen, en wordt te pas en te onpas op verkeerde momenten gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |