Pics or it didn't happen!quote:
Wat was er je niet gegund?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:10 schreef mario390 het volgende:
man oh man me werd niks gegunnt ik was 2 dagen niet
Buiten en still happeningquote:
Er is maar één ding waar hij hier over zeurt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat was er je niet gegund?
Het ligt en het is aan het sneeuwenquote:
Jammer dat we het hier niet hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Het ligt en het is aan het sneeuwen
Straks als de wekker gaat zie ik wel of het nog ligt of niet
Echt waar?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is maar één ding waar hij hier over zeurt.
Punten.
Ik bewaar wel wat voor je voor een meeting in de toekomstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jammer dat we het hier niet hebben
Ik denk allang dat jij mijn betere helft bentquote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bewaar wel wat voor je voor een meeting in de toekomst
Ik blijf wakker tot mijn vader er is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:28 schreef DJMO het volgende:
Ga ik terug naar bed of blijf ik wakker?
Omdat ik straks water heb?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk allang dat jij mijn betere helft bentSpiritueel
Omgekeerde wereld... Normaal wachten ouders op hun kinderen tot ze thuis komen na het stappenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot mijn vader er is.
Ohhhh echt he. Vroegâhhhhquote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld... Normaal wachten ouders op hun kinderen tot ze thuis komen na het stappen
Jammerquote:
Gelukkig maar.quote:
Ik bewaar ook niks voor jequote:
Zit wel vlakbij Duitslandquote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Over @:Dr.Mikey heengegaan.
Je speelt een spelletje of niet
Ik ben er normaal met een uurtje twee, maar met dit weer blijf ik lekker thuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |