SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Slaap half. Zo terug naar bedquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand.
So cute.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar die heb je echt wel gelezen!![]()
Zou oud ben ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Serie wel gekeken natuurlijk.![]()
Hoef ik nieteens aan te klikkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay deze wel?
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Je kent ‘m uit je hoofd?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 03:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoef ik nieteens aan te klikkenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Reverse gang bangquote:Op dinsdag 11 februari 2025 04:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Gewonnen voor de komende paar uur. Over sp3c en Dr.Mikey heengegaanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kom je ‘m toucheren?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 04:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je een prostaat die te groot is? Kan zomaar.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: