Kun je teruglezen op de reactie die ik quote.quote:
Nee, jij komt met een volstrekt onzinnige tabel op de proppen dus geef maar aan waar die op slaatquote:Op maandag 10 februari 2025 22:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kun je teruglezen op de reactie die ik quote.
Nee hoor. Jij vroeg of dit vroeger echt gebeurde.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, jij komt een volstrekt onzinnige tabel op de proppen dus geef maar aan waar die op slaat
Lees eens goed wat er staat man voordat je flauwekul uitbraakt. Die tabel slaat totaal niet op mijn vraagquote:Op maandag 10 februari 2025 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij vroeg of dit vroeger echt gebeurde.
jawelquote:Op maandag 10 februari 2025 22:47 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lees eens goed wat er staat man voordat je flauwekul uitbraakt. Die tabel slaat totaal niet op mijn vraag
Je probeert zoals gewoonlijk de bijdehand uit te hangen maar je reacties slaan echt als een tang op een varken. En maar blijven volhouden. Zeg eens, op welke vraag reageer je dan precies met die tabel? Daar kun je toch gewoon antwoord op geven. Of ben je draad kwijt?quote:
Ik zal je een handje helpen. Dit is de vraag van TS:quote:
En jij komt met een tabel die die weergeeft hoeveel mannen en vrouwen tussen 1996 en 2023 slachtoffer van moord of doodslag waren.quote:Is dit een nieuwe trend aan het worden, jonge kinderen afslachten?
TS impliceerde dat er vroeger 'nooit' jonge kinderen werden vermoord. Gezien de vraag "echt?" op de statement dat dit vroeger ook gebeurde.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zal je een handje helpen. Dit is de vraag van TS:
[..]
En jij komt met een tabel die die weergeeft hoeveel mannen en vrouwen tussen 1996 en 2023 slachtoffer van moord of doodslag waren.
Overigens ook dalende bij mensen onder de 20. in '96 bijna 3x zoveel.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je probeert zoals gewoonlijk de bijdehand uit te hangen maar je reacties slaan echt als een tang op een varken. En maar blijven volhouden. Zeg eens, op welke vraag reageer je dan precies met die tabel? Daar kun je toch gewoon antwoord op geven. Of ben je draad kwijt?
Ten eerste is dit een andere tabel. Ten tweede refereerde ik aan jonge kinderen. Deze tabel slaat op jongeren < 20.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Overigens ook dalende bij mensen onder de 20. in '96 bijna 3x zoveel.
[ afbeelding ]
Duh, jonge kinderen is de stellingquote:Op maandag 10 februari 2025 23:17 schreef gwn_een_user het volgende:
huh? de vraag die wordt behandeld is toch 'Is dit een nieuwe trend aan het worden, jonge kinderen afslachten? '? nou blijkbaar is dat afnemende.
neemt niet weg dat deze gebeurtenis betreurenswaardig is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |