Mannen komen daar nog best mee weg.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Met zo'n hoofd een tv carrière nastreven en er deels in slagen is dan wel weer respectvol.
Dat heb ik ook altijd een beetje met Remco N.Koreaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:
Leuke aflevering weer! Beatrice wist niet precies of ze nu voor gek werd gezet of serieus genomen.
Daar heb ik dat juist niet bij, die wetenschapper is een kenner van Noord-Korea en werd wel serieus genomen vond ik, alleen zijn faculteit wordt opgeheven. Beatrice vond ik altijd een pseudo-troela die zichzelf enorm serieus neemt, ergerde me rot altijd in DWDD aan haar geblaaskaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd een beetje met Remco N.Korea
Die Wehkamp-reclames hebben veel verziekt.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
Op de een of andere manier blijft Leonie ter Braak in mijn irritatie zone zitten. Elke keer wil ik naar het scherm roepen: 'Houd je waffel eens.' Die staccato stem helpt ook niet.
Die ken ik niet eens, haha. Vond haar bij 'Het perfecte plaatje' enorm irritant.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die Wehkamp-reclames hebben veel verziekt.
Oh bah, ja, dom gedoe. Maar snap wel dat ze blij is met een vast contract bij RTL. Guttegut, een gast van de show bij Roosmalen en Groenteman krijgt 400 euro (bruto vergoeding) werd er even verklapt tussendoor. Kunnen ze nauwelijks een treinkaartje voor kopen.quote:
?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:30 schreef NoCigar het volgende:
Kampcommandante met een Rolex van ¤ 60.000,-
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:33 schreef NoCigar het volgende:
Ha, Timmermans als alle Pecsi:
Bekijk deze YouTube-video
https://www.demorgen.be/n(...)e-minister~b2650a46/quote:
quote:Het bezoek van de Amerikaanse minister van Binnenlandse Veiligheid Kristi Noem aan een gevangenis in El Salvador trok de aandacht. Niet in het minst door de gouden Rolex van 50.000 dollar die ze droeg in die omgeving.
Oh, dat had ik even gemist, jakkes nog an toe, gatferdamme.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:51 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)e-minister~b2650a46/
[..]
Leuk om Groenteman in zo'n onthullende jurk te zien.quote:
De jaretelletjes waren dan weer wat minder.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk om Groenteman in zo'n onthullende jurk te zien.
Of Remco Breukertje en Jan Slagtertje zoals Gijs ze noemde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |