quote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef golfer het volgende:
Wat is dit voor volslagen idioot van FvD?
Jan Slagter is ook uiteindelijk gekomen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:19 schreef Makamba_ het volgende:
Weet niet of Coks Donders nog een keer te gast komt
Weet mij vrij zeker te herinneren dat ze als eens te gast is geweestquote:Op maandag 17 maart 2025 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jan Slagter is ook uiteindelijk gekomen.
Beste haarlijn van Nederland!quote:
Plus Beatrice de Graaf.quote:
Dat is ook de juiste instelling om daar te gaan zitten.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:45 schreef Makamba_ het volgende:
Koolmees is hier met zoveel zelfspot gekomen dat niemand hem iets kan maken
Al is het zo wel ietwat weinig prikkelendquote:Op maandag 24 maart 2025 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook de juiste instelling om daar te gaan zitten.
Ideaal gezien moet je ook wat steken terug geven.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Al is het zo wel ietwat weinig prikkelend
Dit is idd geen Media Inside onderwerpquote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef Felagund het volgende:
Dit is een veel te serieus gesprek voor dit programma.
En Victor Vlam.quote:
Ken hem niet, maar dit was puur onbeschoft.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:14 schreef NoCigar het volgende:
Victor Vlam met zijn gretige zwarte kraaloogjes die zo gruwelijk graag op tv wil.
Zoek ook naar de podcast 'De Communicado's'.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar dit was puur onbeschoft.
Een of andere idioot die gênant graag een rol in het medialandschap wil spelen maar volgens mij daarvoor teveel op een knaagdier lijkt.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar dit was puur onbeschoft.
Duidelijk nooit naar het programma gekeken vooraf.quote:
Met zo'n hoofd een tv carrière nastreven en er deels in slagen is dan wel weer respectvol.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een of andere idioot die gênant graag een rol in het medialandschap wil spelen maar volgens mij daarvoor teveel op een knaagdier lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |