En een wit shirt eronder. Lekker PLAINquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
En dan weer zo wit als een muur en dan crème als trui kiezen, en ook nog blond zijn
Hopelijk niet al te veel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Hoeveel Jeffrey Dahmer's lopen er rond in Nederland?
Hadden we die veel?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef Felagund het volgende:
Ze hebben bij de studie bedrijfskunde kandidaten geworven?
Lekkere kop dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
Volwassen mensen die het over "koppie" hebben
Vreselijk in elke variant:
- Leuk koppie
- Kort koppie
- Jong koppie
Net ook al een toch? Of technische bedrijfskunde of zoiets. De jongen die met Arie is gekoppeld.quote:
Goed punt!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net ook al een toch? Of technische bedrijfskunde of zoiets. De jongen die met Arie is gekoppeld.
Die hebben letterlijk allemaal zelf een stoornis he.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:03 schreef Joop_W het volgende:
Wel weinig sociaal werkers de laatste tijd. Toch een gemis, die gekkies.
Dan denk ik meteen aan formaat Rico Verhoevenquote:
Lekker de hele dag jezelf de kolere projecteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die hebben letterlijk allemaal zelf een stoornis he.
zo raar.
Ooit een Fransman gehoord die goed Engels spreekt?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:04 schreef Joop_W het volgende:
Fransman spreekt ook al brak (braque?) Engels
Nonquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ooit een Fransman gehoord die goed Engels spreekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop