Gedownload.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja? Wat vond je zo goed?
Gedownload, iplayer of kun je dat tegenwoordig ook braaf ergens kijken?
Ik heb ze wel gekeken maar weet het eigenlijk niet eens meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gedownload.
Het verhaal is vooral goed. Niet meer steeds losse afleveringen zonder heel veel samenhang maar weer eens een lekker ouderwets overkoepelend verhaal. Lekker donker ook, daar hou ik wel van. Seizoen 13 bestaat uit 6 afleveringen van 1 aaneengesloten verhaal. De nieuwe baddies die daarin worden geïntroduceerd zijn heel tof.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gekeken maar weet het eigenlijk niet eens meer.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag net de introductie van Bill.
Heb van deze seizoenen ook amper wat onthouden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Seizoenen 12 en 13 van Doctor Who met Jodie zijn ontzettend goed![]()
@:vanyel, @:candaasje, @:gcjoel, @:jan_onderwater en wie vergeet ik nog?
Als een muur nog nooit geverfd is, had je hem beter ff kunnen gronden. Dan zuigt ie niet. Als een muur erg zuigt, dan trekt ie het water en het bindmiddel in de muur en heb je een laag pigment met wenig bindmiddel er op zitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu. Muur is nog nooit geverfd, dus ja, die zuigt lekker op. Wel vreemd dat patroon in het midden ja.
Voorstrijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als een muur nog nooit geverfd is, had je hem beter ff kunnen gronden. Dan zuigt ie niet. Als een muur erg zuigt, dan trekt ie het water en het bindmiddel in de muur en heb je een laag pigment met wenig bindmiddel er op zitten.
Hoe wat waar? Ik wil het! Ik ben recent weer vooraan begonnen maar ik wil ook heel graag de nieuwe zien!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Seizoenen 12 en 13 van Doctor Who met Jodie zijn ontzettend goed![]()
@:vanyel, @:candaasje, @:gcjoel, @:jan_onderwater en wie vergeet ik nog?
Stukken beter Bquote:
Yes !quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Stukken beter B![]()
Alle medisch kankergedoe klaar, eerstejaars controle ingepland (al is er weinig te controleren, meer op indicatie van klachten), rustigjes aan energie terug aan het krijgen. Gaat zowaar weer ergens naartoe.
Werd ook wel eens tijd
Ja hoor! Hoeveel heb je er nog nodig?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:53 schreef Sarabi het volgende:
Hebben er nog mensen boodschappenzegels van de Jumbo over?
Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)45-9310-02443fc41f7c
Over een week heb ik veel AH Eftelingzegels om terug te geven
Wat fijn zeg. Zo blij voor julliequote:Op woensdag 12 februari 2025 07:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Stukken beter B![]()
Alle medisch kankergedoe klaar, eerstejaars controle ingepland (al is er weinig te controleren, meer op indicatie van klachten), rustigjes aan energie terug aan het krijgen. Gaat zowaar weer ergens naartoe.
Werd ook wel eens tijd
Ze pluiten me wakkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:17 schreef Blues het volgende:
Het is nog donker, maar de vogeltjes pluiten alweer
Ik heb er pas 18 dus heb nog aardig wat nodigquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja hoor! Hoeveel heb je er nog nodig?
Ik hoef er geen Eftelingzegels voor terug![]()
De assumptie is dat ik dat pas over 3 jaar zou kunnen denken met wat mij betreft zijn er klaar hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn zeg. Zo blij voor jullie
Haha, ik heb er 19. Die heb ik je net gestuurd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er pas 18 dus heb nog aardig wat nodigmaar alles dat je kan missen is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |