Dat is een duidelijke kleur! @derLudolfquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een kleurtje bedoeld voor contrasterende kleur in de slaapkamer. Maar vond hem toch erg heftig toen ik het zo in een emmer zag zitten. Dus toen maar andere slaapkamer er mee gedaan
[ afbeelding ]
Het zijn 3 x 2 deurs van een meter en een smallere vakkenkast van 50 breed.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Candaasje het volgende:
Jammer Fles![]()
Dikke file, maar ik ben inmiddels thuis en zit met thee onder een dekentje op de bank. C. kookt chili ‘sans’ carne![]()
@:AnneX nieuwe Ikea kasten zijn ook best prijzig hoor. Wij waren voor onze pax kledingkast ook meer dan 1000 euro kwijt. (Samengesteld uit 2 brede kasten en 1 smalle kast) ¤1200 voor 7 stuks klink nog niet eens zo heel gek denk ik? Inclusief montage e.d.
Kapstok aan de muur een optie? Ik vind staande exemplaren vaak van die wiebelige ondingen waarbij je er aan de achterkant slecht bij kunt.
En nu ben ik wel benieuwd naar je dressoir!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de mail een lijst met adviezen/instructies voor als de fotograaf komt.
Voorbeeldkat!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:20 schreef sigme het volgende:
Poes was voorbééldig bij de dierenarts. Opzitten, pootjes geven, aaaaaaah zeggen, alles. Vinger in z'n kont, hals uitscheren, met dikke naald in 'm proberen die halsaders te pakken te krijgen: hij gaf geen kik en behield z'n beheersing en waardigheid. Toen het klaar was liet hij zich -volstrekt onnodig- dat tuigje weer vastgespen (moest los voor die halszaak) en stapte z'n reismandje weer in.
Dierarts was tevreden over z'n bloeduitslag. Beetje hoge nierwaarden (whatever "nierwaarden" moge zijn), rest allemaal in ordnung.
Jammer wel dat ik voor het eerst bij deze dierenartsenpraktijk was, en wel juist bij deze omdat zij ook vee-arts zijn, en dat ze mij vertelde dat ze gaan stoppen met de landbouwdierenpraktijk. We worden warm overgedragen aan weer een andere vee-artsenpraktijk, prima. Maar dan is er voor mij geen reden (meer) om nou juist bij deze dierenarts te blijven; dichterbij zijn ze voor gezelschapdieren nog wel te vinden.
Is het al gelukt met een troostbiljetje? om je blij te maken…quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Citytrip Kopenhagen afgelast. DAN NIET.
Troostbiljetje shoppen nu
Ja, ik snap wel waar ze op wijzen, maar ik vind ' verhoogde nierwaarden' zo raar uitgedrukt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:34 schreef Candaasje het volgende:
Verhoogde nierwaarden kunnen duiden op minder goed werkende nieren. (Of uitdroging, of allebei).
Ja dat had ie wel iets duidelijker kunnen formuleren, het is namelijk belangrijk of je echt net hoognormaal zit of er verder overheen. En indien het komt door bijvoorbeeld een wat lagere bloeddruk/uitdroging, zal het ureum sneller stijgen dan het creatinine. Indien (beginnend) nierfalen dan is de ratio tussen die twee gelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel waar ze op wijzen, maar ik vind ' verhoogde nierwaarden' zo raar uitgedrukt.
Is dat dan "3 nier" op een schaal van 7?
Ik ging met poes naar arts vanwege opvallend veel/vaak gelebber. En wat stijfheid in de achterhand.
Dok vond ontlasting lekker kneedbaar en heupjes ruim voldoende strekbaar.
Heb wel wat pijnstiller meegekregen om te testen of ie dan soepeler loopt, en de aanbeveling gekregen brokjes voor zwakke niertjes te gaan voeren.
Wauw.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
Wauw...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
🥰quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:40 schreef AnneX het volgende:
MnX kwam thuis met een fijn zilveren halskettingje als herinnering aan deze periode.
Erg mooi.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
Nee, dat weet ik dus niet. Wel dat het maar een klein beetje te hoog was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat had ie wel iets duidelijker kunnen formuleren, het is namelijk belangrijk of je echt net hoognormaal zit of er verder overheen. En indien het komt door bijvoorbeeld een wat lagere bloeddruk/uitdroging, zal het ureum sneller stijgen dan het creatinine. Indien (beginnend) nierfalen dan is de ratio tussen die twee gelijk.
Maar hij kon geen oorzaak vinden voor het meer drinken?
(En wat voor pijnstilling heb je meegekregen? )
Mijn eigen posts zijn groen dusquote:
Na 3 dagen helemaal niets, ondanks Autora apps en bij elke positieve indicatie daar vanuit naar buiten spurten, liepen we vandaag, op weg van het restaurant naar onze hut op de berg, toevallig tegen deze groene bewegende sliert aan.quote:
Ja? Wat vond je zo goed?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Seizoenen 12 en 13 van Doctor Who met Jodie zijn ontzettend goed![]()
@:vanyel, @:candaasje, @:gcjoel, @:jan_onderwater en wie vergeet ik nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |