Oeh, dat zou ik gewoon een dag overslaan. Dat sporten dan dus he.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Te laat en te veel pannenkoeken gegeten.
Dadelijk sporten![]()
Je hebt showroom kasten gekocht? Kan je daar nog onderuit?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verder hevige discussie of drie ouwe mannen met kasten gaan lopen sjouwen + de/montage of dat we het een vervoerder vragen.
De 7 ikea kasten komen qua de- en monteren op ¤ 1200,- zegt verhuizer.
Hadden we beter direct bij ikea kunnen bestellen en laten leveren. Ook al domdom.
Houdt iemand de score bij?😎
Al die beslissingen in zo’n kort tijdsbestek. Pfft.
Neen, gekocht en betaald bij particulieren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt showroom kasten gekocht? Kan je daar nog onderuit?
Jammer dat je dat dressoir niet meer kunt vinden! Als dit via Marktplaats ging, kan je een advertentie als favoriet opslaan. Die functie gebruik ik bij vlagen best veel.
Nah Cat doet van dat sporten waar je niet buiten adem van raakt of zweterig van wordt. Beetje krachttraining op een volle maag gaat welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik gewoon een dag overslaan. Dat sporten dan dus he.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
whaha @:Barreltje Eh...waar is "jeweetwelkater" nu? Al weer aan de andere kant?
Ik ga maar één keer per week…quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik gewoon een dag overslaan. Dat sporten dan dus he.
Ditquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nah Cat doet van dat sporten waar je niet buiten adem van raakt of zweterig van wordt. Beetje krachttraining op een volle maag gaat wel
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet je wat jullie willen en is dat er?
Verder leef ik met je mee. Iets nodig hebben uit de bouwmarkt.
[..]
Dat geef ik door.
[..]
Wat.een.bedragen!
Voor info aan de makelaar had ik het verbruik opgezocht van de afgelopen 5 jaar.
In 20/21 verdween eindelijk de koelvriescombi uit de vorige eeuw uit de schuur:
verbruik bijna 500 kWh lager.
In 22/23 de stukke Liebherr uit 2005 vervangen: nog eens 100 kWh lager.
In 2019/20 van 3409 kWh naar 23/24 : 2143 kWh.![]()
Het douchekrukje is een mooi stevig ding. Die is binnen.
Verder zag ik vannacht zo’n mooi dressoir - tomatenrood- dat de voorlopige kasten indeling in mijn hoofd al is omgegooid. Hij/het stond in Leiden. Een pastoe of een lookalike 😇
Niet meer terug te vinden
Álles was er zowaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hevige discussie of drie ouwe mannen met kasten gaan lopen sjouwen + de/montage of dat we het een vervoerder vragen.
De 7 ikea kasten komen qua de- en monteren op ¤ 1200,- zegt verhuizer.
Hadden we beter direct bij ikea kunnen bestellen en laten leveren. Ook al domdom.
Houdt iemand de score bij?😎
Al die beslissingen in zo’n kort tijdsbestek. Pfft.
Kan je voor 1200 euro niet bijna de kasten opnieuw bestellen van Ikea?![]()
Wow wat een avontuurquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje had vandaag ook een katten avontuur..
jeweetwelkater heeft nu uitgevonden dat ie OVER de stroom achter het huis kan springen, 1,5 m breed. vliegende katten![]()
goed. omdat het voor het eerst was ooit , toch maar even gaan kijken. poezel loopt dan gezellig mee want poezel![]()
dus aangekomen, je weetwelkater luid miauwen.. heen en weer lopen, poezel loopt naar plek waar hij er overheen sprong en.. HUP poezel ook naar de andere kant.. *zucht*
Kater vind de weg naar deze kant van de stroom, poezel laat wat op zich wachten dus kater laat maar eens zien hoe HIJ naar de andere kant kan springen, en springt vrij ongelukkig in een boom.. komt ie wel weer uit, maar uiteindelijk blijkt dat z'n tracker is afgevallen..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leg em daar maar neer...
dus nu moet die tracker opgehaald worden.. aan de andere kant van de stroom, met een brug 1,5 km verderop...
eerst nog geprobeerd met een hark, nop, lukt niet dus dan blijft er maar 1 optie over
* Barreltje moet naar de andere kant van de stroom.
Helaas ben ik geen @:tele6 meer, dus dat werd nog een uitdaging. uiteindelijk twee palen naar de andere kant van het veld gesleept, want jeweetwelkater verliest dat ding natuuuuuurlijk niet DICHT bij huis..
met de twee palen naar de overkant gesprongen ( ofnouja een soort van gefierlejept ) en dat ging nog enigszins ok, want van boven naar onder. door de weide en het bos van de buurman gesurvivalt en tracker gevonden..
en toen moest ik terug ..![]()
![]()
drie verschillende locaties geopteerd, niet goed bevonden.. uiteindelijk toch maar lokatie 1 gekozen en nadat poezel even liet zien hoe gemakkelijk dat hene en weer springen nou eenmaal (is met een ;) gezicht, met een "dan maar zeiknat"mentaliteit naar de overkant terug gefierlejept. nouja. ehm.. gelukkig waren er geen camera's enzo
laars vol, broek nat, maar ik heb de tracker EN ik ben weer terug op eigen terrein..
Ja, daar zijn we inmiddels achter!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Álles was er zowaar👍🏼
Kan je voor 1200 euro niet bijna de kasten opnieuw bestellen van Ikea?
quote:
Nou, dat is jammer met je goeie gedragquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Citytrip Kopenhagen afgelast. DAN NIET.
Troostbiljetje shoppen nu
Wat jammer. Te weinig deelnemers?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Citytrip Kopenhagen afgelast. DAN NIET.
Troostbiljetje shoppen nu
VEEL te weinig deelnemers.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat jammer. Te weinig deelnemers?
Mja. Maar goed, hou ik weer geld over.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, dat is jammer met je goeie gedrag
Ja, maar goed. Het is wat het is. We gaan onderzoeken waar het aan gelegen heeft. En dan kijken wat we verder gaan doen. Maar dit jaar waarschijnlijk geen citytrip meer. En ja, bowlingmiddagjes of brei-avondjes kom ik niet voor dus ik verwacht de rest van het jaar niet zo veel tijd kwijt te zijn aan de PV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |