Ik ben groter fan van Tork, als het poep, pies, bloed, kwijl of braaksel betreftquote:Op maandag 10 februari 2025 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ze vrij geniaal met een kind waar als ze klein zijn de schijt vrijwel continu uit loopt
Maar ze zijn er tegenwoordig veel zonder plastic, lijkt me helemaal prima
Ja Tork heb ik thuis ook, maar voor onderweg is dat niet handig. Plus schrobt veel te grof voor baby/kinderbillen en neuzen/gezichtenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben groter fan van Tork, als het poep, pies, bloed, kwijl of braaksel betreft![]()
Maar die zonder plastic, lossen die dan wel op? Want dat heel die riolering verstopt raakt is natuurlijk een kostbaar probleem.
Zolang vochtig toiletpapier gecertificeerd doorspoelbaar is en het papier plasticvrij is, zal het zonder problemen afgebroken worden in het afvalwatersysteem en dus geen verstoppingen veroorzaken.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben groter fan van Tork, als het poep, pies, bloed, kwijl of braaksel betreft![]()
Maar die zonder plastic, lossen die dan wel op? Want dat heel die riolering verstopt raakt is natuurlijk een kostbaar probleem.
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:51 schreef AnneX het volgende:
Even een shout out voor Cool Blue service![]()
DomdomFijn dat het goed gegaan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de fok stats: met excel doe ik niets. 😎We have far more in common than that which devides us..
Denk je? 😎quote:
Ik zou gewoon een kapstok aan de muur maken. Zo'n staand ding valt om als je er zware jassen aan hangt en het ziet er ook raar uit met hangers eraan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Denk je? 😎
Het is weer tijd om te winkelen. Een staande kapstok.
Deze vind ik wel leuk. Alleen erg blauw.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/alganas-kapstok-lichtblauw-20592341/
En met overspuiten wordt het vast een verveloos ding in gebruik.
Want i.p.v. de lusjes gebruik ik graag hangers mn. voor de zware winterjassen.
Er kwam ook een “ industrieel “ ding voorbij.Robuust, staal. Meer dan ¤ 300,-
Eerst eens vragen of de huidige in het plafond geschroefd kan/mag worden.
Trustuh iedereen en slaap lekker met warme voeten!
Oh ja vlindertje: er zijn dus van die joekels van fleece met bont gevoerde ‘laarzen’.
Die zijn toch lekker warm? Of eentje in bed, dat je alleen de voetenzône aanzet.
https://www.bol.com/nl/nl(...)QEAQYASABEgIdFPD_BwE
Of zo’n infra rood paneel! Die werkt goed hoor!
Deze heb ik van Vattenfall, zónder plaid 🙃 plat te vouwen en makkelijk opbergen. https://shop.action.com/n(...)DEAQYBCABEgI2kPD_BwE
Wat ik vrijwel de hele dag doe, is ‘pianospelen’ wiebelen met de tenen. Als ik zit/sta te praten, met autorijden. Daarmee stimuleer je zeker de bloedsomloop en warmte ri voeten.
En zojuist hoorde ik, dat de schilder griep heeft.![]()
Die is vast 18 febr weer beter. Toch!?
dan stuur ik welquote:Op maandag 10 februari 2025 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan rondrijden
Protonquote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk wil ik met gmail en consorten niks te maken hebben.
Weten jullie van andere betrouwbare opties?
Gevraagd per mail met foto: neen, niet in plafond. Helaasch 😢quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een kapstok aan de muur maken. Zo'n staand ding valt om als je er zware jassen aan hangt en het ziet er ook raar uit met hangers eraan.
Had je nieuwe huisbaas al gereageerd op je vraag over of je in de muren mag boren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonderlandquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef sigme het volgende:
Oh ja, foto'tje van winterwonderland deze ochtend. Gans.
[ afbeelding ]
Weet je wat jullie willen en is dat er?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister vier uur in de ene, en twee uur in de andere bouwmarkt doorgebracht en dat is niet echt mijn hobby
Dat geef ik door.quote:
Wat.een.bedragen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Krijg 50 euro van mn Energieboer terug... Had eigenlijk een kleine bijbetaling verwacht...
Maar goed toch leuk. (voorschot is 26 euro, GL exclusief blokverwarming. G alleen douchen + koken. W gaat via VVE, verwarming ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hevige discussie of drie ouwe mannen met kasten gaan lopen sjouwen + de/montage of dat we het een vervoerder vragen.
De 7 ikea kasten komen qua de- en monteren op ¤ 1200,- zegt verhuizer.
Hadden we beter direct bij ikea kunnen bestellen en laten leveren. Ook al domdom.
Houdt iemand de score bij?😎
Al die beslissingen in zo’n kort tijdsbestek. Pfft.
Ik heb zojuist de poes voor het eerst van z'n leven in een tuigje gehesen. Daar heeft hij niet op gereageerd en hij ligt nu met tuig en al te spinnen op schoot.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wonderland![]()
Je reismandje is schattig. Ik hoop wel dat je een chille poes hebt want je biedt hem nu zo’n 5798324994 randjes en haakjes om zich in vast te nagelen (of te piesen. Of te kotsen).
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de poes voor het eerst van z'n leven in een tuigje gehesen. Daar heeft hij niet op gereageerd en hij ligt nu met tuig en al te spinnen op schoot.
Het is een superchille poes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |