abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216628010
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 22:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Vind ze vrij geniaal met een kind waar als ze klein zijn de schijt vrijwel continu uit loopt

Maar ze zijn er tegenwoordig veel zonder plastic, lijkt me helemaal prima
Ik ben groter fan van Tork, als het poep, pies, bloed, kwijl of braaksel betreft :+

Maar die zonder plastic, lossen die dan wel op? Want dat heel die riolering verstopt raakt is natuurlijk een kostbaar probleem.
  maandag 10 februari 2025 @ 23:00:58 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216628037
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2025 22:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ben groter fan van Tork, als het poep, pies, bloed, kwijl of braaksel betreft :+

Maar die zonder plastic, lossen die dan wel op? Want dat heel die riolering verstopt raakt is natuurlijk een kostbaar probleem.
Ja Tork heb ik thuis ook, maar voor onderweg is dat niet handig. Plus schrobt veel te grof voor baby/kinderbillen en neuzen/gezichten

En gok dat het niet goed oplost, maar je moet het dan ook niet in de wc gooien. Net als luiers, Tork en je kind zelf trouwens.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_216628129
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2025 22:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zolang vochtig toiletpapier gecertificeerd doorspoelbaar is en het papier plasticvrij is, zal het zonder problemen afgebroken worden in het afvalwatersysteem en dus geen verstoppingen veroorzaken.

Ga nu even kijken wat hier ligt 😉
Edit: biologisch afbreekbaar en doorspoelbaar maar niet meer dan 2 tegelijkertijd
We have far more in common than that which devides us..
pi_216628221
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 22:51 schreef AnneX het volgende:
Even een shout out voor Cool Blue service w/

Domdom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de fok stats: met excel doe ik niets. 😎
Fijn dat het goed gegaan is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_216628409
Wat een rollercoaster in huize @AnneX
pi_216628668
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 23:38 schreef Blues het volgende:
Wat een rollercoaster in huize @:annex
Denk je? 😎

Het is weer tijd om te winkelen. Een staande kapstok.
Deze vind ik wel leuk. Alleen erg blauw.

https://www.ikea.com/nl/nl/p/alganas-kapstok-lichtblauw-20592341/

En met overspuiten wordt het vast een verveloos ding in gebruik.
Want i.p.v. de lusjes gebruik ik graag hangers mn. voor de zware winterjassen.

Er kwam ook een “ industrieel “ ding voorbij.Robuust, staal. Meer dan ¤ 300,-
Eerst eens vragen of de huidige in het plafond geschroefd kan/mag worden.

Trustuh iedereen en slaap lekker met warme voeten!
Oh ja vlindertje: er zijn dus van die joekels van fleece met bont gevoerde ‘laarzen’.
Die zijn toch lekker warm? Of eentje in bed, dat je alleen de voetenzône aanzet.

https://www.bol.com/nl/nl(...)QEAQYASABEgIdFPD_BwE

Of zo’n infra rood paneel! Die werkt goed hoor!
Deze heb ik van Vattenfall, zónder plaid 🙃 plat te vouwen en makkelijk opbergen. https://shop.action.com/n(...)DEAQYBCABEgI2kPD_BwE
Wat ik vrijwel de hele dag doe, is ‘pianospelen’ wiebelen met de tenen. Als ik zit/sta te praten, met autorijden. Daarmee stimuleer je zeker de bloedsomloop en warmte ri voeten.

En zojuist hoorde ik, dat de schilder griep heeft. o|O
Die is vast 18 febr weer beter. Toch!?
pi_216629449
En bij mij is er ook een virus gediagnosticeerd: het marktplaats virus
o|O
pi_216629458
Goedemorgen!

Wat was je nog laat op, @AnneX, en wat vroeg weer wakker!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216629464
Ik ga vandaag met 1 van de poezen (nu beide op schoot) naar de dierenarts.
Ze zijn nu ruim 17 jaar, en dit zal voor het eerst zijn na castratie dat ik er eentje naar de dierenarts breng. Ik heb een transportmandje gekocht, zoeen (van marktplaats):

Ze komen uit 1 nest maar de een wordt wat stijf en drinkt vaak/veel. Dus die wou ik maar eens even laten nakijken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216629571
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
Denk je? 😎

Het is weer tijd om te winkelen. Een staande kapstok.
Deze vind ik wel leuk. Alleen erg blauw.

https://www.ikea.com/nl/nl/p/alganas-kapstok-lichtblauw-20592341/

En met overspuiten wordt het vast een verveloos ding in gebruik.
Want i.p.v. de lusjes gebruik ik graag hangers mn. voor de zware winterjassen.

Er kwam ook een “ industrieel “ ding voorbij.Robuust, staal. Meer dan ¤ 300,-
Eerst eens vragen of de huidige in het plafond geschroefd kan/mag worden.

Trustuh iedereen en slaap lekker met warme voeten!
Oh ja vlindertje: er zijn dus van die joekels van fleece met bont gevoerde ‘laarzen’.
Die zijn toch lekker warm? Of eentje in bed, dat je alleen de voetenzône aanzet.

https://www.bol.com/nl/nl(...)QEAQYASABEgIdFPD_BwE

Of zo’n infra rood paneel! Die werkt goed hoor!
Deze heb ik van Vattenfall, zónder plaid 🙃 plat te vouwen en makkelijk opbergen. https://shop.action.com/n(...)DEAQYBCABEgI2kPD_BwE
Wat ik vrijwel de hele dag doe, is ‘pianospelen’ wiebelen met de tenen. Als ik zit/sta te praten, met autorijden. Daarmee stimuleer je zeker de bloedsomloop en warmte ri voeten.

En zojuist hoorde ik, dat de schilder griep heeft. o|O
Die is vast 18 febr weer beter. Toch!?
Ik zou gewoon een kapstok aan de muur maken. Zo'n staand ding valt om als je er zware jassen aan hangt en het ziet er ook raar uit met hangers eraan.
Had je nieuwe huisbaas al gereageerd op je vraag over of je in de muren mag boren?
pi_216629801
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoe moet ik je dan rondrijden ;(
dan stuur ik wel *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216629808
@AnneX ik heb de afgelopen twee avonden wollen sokken aangehad in bed en dat werkte prima. Dus daarmee lijkt 't probleem opgelost :)

En eens met @Tele6 over kapstok!
pi_216630931
Gister vier uur in de ene, en twee uur in de andere bouwmarkt doorgebracht en dat is niet echt mijn hobby :')
pi_216631110
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef AnneX het volgende:

Eigenlijk wil ik met gmail en consorten niks te maken hebben.
Weten jullie van andere betrouwbare opties?
Proton O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 februari 2025 @ 11:31:54 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216631666
Krijg 50 euro van mn Energieboer terug... Had eigenlijk een kleine bijbetaling verwacht...
Maar goed toch leuk :). (voorschot is 26 euro, GL exclusief blokverwarming. G alleen douchen + koken. W gaat via VVE, verwarming ook)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216632466
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 07:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik zou gewoon een kapstok aan de muur maken. Zo'n staand ding valt om als je er zware jassen aan hangt en het ziet er ook raar uit met hangers eraan.
Had je nieuwe huisbaas al gereageerd op je vraag over of je in de muren mag boren?
Gevraagd per mail met foto: neen, niet in plafond. Helaasch 😢
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216632496
Oh ja, foto'tje van winterwonderland deze ochtend. Gans.
pi_216632554
O+
pi_216632629
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef sigme het volgende:
Oh ja, foto'tje van winterwonderland deze ochtend. Gans.
[ afbeelding ]
Wonderland O+

Je reismandje is schattig. Ik hoop wel dat je een chille poes hebt want je biedt hem nu zo’n 5798324994 randjes en haakjes om zich in vast te nagelen (of te piesen. Of te kotsen).

Het klinkt als senior poezen kwaaltjes, hopelijk valt het allemaal mee. Succes!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216632639
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister vier uur in de ene, en twee uur in de andere bouwmarkt doorgebracht en dat is niet echt mijn hobby :')
Weet je wat jullie willen en is dat er?
Verder leef ik met je mee. Iets nodig hebben uit de bouwmarkt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Proton O+
Dat geef ik door.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Krijg 50 euro van mn Energieboer terug... Had eigenlijk een kleine bijbetaling verwacht...
Maar goed toch leuk :). (voorschot is 26 euro, GL exclusief blokverwarming. G alleen douchen + koken. W gaat via VVE, verwarming ook)
Wat.een.bedragen!

Voor info aan de makelaar had ik het verbruik opgezocht van de afgelopen 5 jaar.
In 20/21 verdween eindelijk de koelvriescombi uit de vorige eeuw uit de schuur:
verbruik bijna 500 kWh lager.
In 22/23 de stukke Liebherr uit 2005 vervangen: nog eens 100 kWh lager.

In 2019/20 van 3409 kWh naar 23/24 : 2143 kWh. w/

Het douchekrukje is een mooi stevig ding. Die is binnen.

Verder zag ik vannacht zo’n mooi dressoir - tomatenrood O+ - dat de voorlopige kasten indeling in mijn hoofd al is omgegooid. Hij/het stond in Leiden. Een pastoe of een lookalike 😇
Niet meer terug te vinden 8)7
SPOILER
Verder hevige discussie of drie ouwe mannen met kasten gaan lopen sjouwen + de/montage of dat we het een vervoerder vragen.
De 7 ikea kasten komen qua de- en monteren op ¤ 1200,- zegt verhuizer.
Hadden we beter direct bij ikea kunnen bestellen en laten leveren. Ook al domdom.
Houdt iemand de score bij?😎

Al die beslissingen in zo’n kort tijdsbestek. Pfft.
pi_216632642
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wonderland O+

Je reismandje is schattig. Ik hoop wel dat je een chille poes hebt want je biedt hem nu zo’n 5798324994 randjes en haakjes om zich in vast te nagelen (of te piesen. Of te kotsen).
Ik heb zojuist de poes voor het eerst van z'n leven in een tuigje gehesen. Daar heeft hij niet op gereageerd en hij ligt nu met tuig en al te spinnen op schoot.

Het is een superchille poes.
pi_216632657
@sigme niks sneeuw. Gewoon nat hier. Prachtig gezicht. O+
Sterkte met de poezen bij de dierenarts.
pi_216632665
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb zojuist de poes voor het eerst van z'n leven in een tuigje gehesen. Daar heeft hij niet op gereageerd en hij ligt nu met tuig en al te spinnen op schoot.

Het is een superchille poes.
:D

Wat deed ik fout met mijn boze stress kippen poezen ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216632674
Te laat en te veel pannenkoeken gegeten.
Dadelijk sporten :') :X
pi_216632683

Over een kwartiertje paar minuten gaan we inladen.

[ Bericht 7% gewijzigd door sigme op 11-02-2025 13:11:32 (tijd vliegt) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')