Lekker glaasje pivot grigio?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef Clubsoda het volgende:
LogischIk kan 'pivot' ook alleen maar zo uitspreken.
quote:
Je hebt inderdaad mensen die een kolom met cijfers maken, en dan nog eentje, en dan op een handrekenmachine per stuk die vermenigvuldiging of zo gaan doen "Jaaa vink handig om tabelletjes in te maken!quote:
Dat nog net niet, maar ben een intense excel haterquote:Op maandag 10 februari 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad mensen die een kolom met cijfers maken, en dan nog eentje, en dan op een handrekenmachine per stuk die vermenigvuldiging of zo gaan doen "Jaaa vink handig om tabelletjes in te maken!"
Doe moet je netjes uit het inlogbestand verwijderen en ze een mooie kleurenschermcasio geven. En een comfortabele stoel in de hoek van de kantine.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad mensen die een kolom met cijfers maken, en dan nog eentje, en dan op een handrekenmachine per stuk die vermenigvuldiging of zo gaan doen "Jaaa vink handig om tabelletjes in te maken!"
en een witte jas met hele lange mouwenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doe moet je netjes uit het inlogbestand verwijderen en ze een mooie kleurenschermcasio geven. En een comfortabele stoel in de hoek van de kantine.
Ik geef de vloer gewoon aan capabele mensen die weten hoe die shit werkt en geef ze veel lof endezo. En dan vang ik de centen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een witte jas met hele lange mouwen
Dat zou toch benoemd moeten zijn in het keuringsrapport? Als dan bekend is dat er een fabrieksfout is, zouden ze dan echt van al die mensen de filters gaan onderzoeken of het bij hen ook een fabrieksfout was? Misschien wel hoor, maar misschien is merk en type en dat rapport al wel voldoende voor een nieuw filter van ze?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik werk dus echt nooit meer met Excel. Gelukkig is C. er wel handig mee, dus ik richt me met veel plezier op andere zaken![]()
Zoals dat er kennelijk een fabrieksfout in bepaalde Ford Diesels zit waardoor er een scheur in het roetfilter ontstaat en je dus niet door de keuring met deeltjesteller komt…. Midden/eind 2025 worden alle Fiësta’s opgeroepen voor een update/vervanging van het filter.
…. Mijn auto kwam 2 jaar geleden dus niet door die keuring. Dat werd toen of een vervanging/reparatie a ~2,5K …. of filter eruit, meer belasting betalen en niet meer welkom in bepaalde milieuzones. Ik koos het laatste, maar ga nu nog maar eens bewijzen dat het een fabrieksfout was, zo zonder filter…(ik zit niet bij een officiële dealer voor onderhoud)
We kregen net pas de brief, maar ik ga het wel vragen inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat zou toch benoemd moeten zijn in het keuringsrapport? Als dan bekend is dat er een fabrieksfout is, zouden ze dan echt van al die mensen de filters gaan onderzoeken of het bij hen ook een fabrieksfout was? Misschien wel hoor, maar misschien is merk en type en dat rapport al wel voldoende voor een nieuw filter van ze?
Hoe moet ik je dan rondrijdenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een witte jas met hele lange mouwen
Als dit filter het model is dat geregeld "schoongebrand" geregenereerd moet worden. Dan is dit filter ergens tussen de 100K en 150K vol. En zal dan vervangen dienen te worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik werk dus echt nooit meer met Excel. Gelukkig is C. er wel handig mee, dus ik richt me met veel plezier op andere zaken![]()
Zoals dat er kennelijk een fabrieksfout in bepaalde Ford Diesels zit waardoor er een scheur in het roetfilter ontstaat en je dus niet door de keuring met deeltjesteller komt…. Midden/eind 2025 worden alle Fiësta’s opgeroepen voor een update/vervanging van het filter.
…. Mijn auto kwam 2 jaar geleden dus niet door die keuring. Dat werd toen of een vervanging/reparatie a ~2,5K …. of filter eruit, meer belasting betalen en niet meer welkom in bepaalde milieuzones. Ik koos het laatste, maar ga nu nog maar eens bewijzen dat het een fabrieksfout was, zo zonder filter…(ik zit niet bij een officiële dealer voor onderhoud)
Mijn auto kwam niet door de vernieuwde deeltjestest. En dat kan natuurlijk als het filter al aan vervanging toe is door ouderdom/veel gereden km’s, maar dat viel in het geval van mijn auto nog erg mee. Ik vind het alleen wel opvallend dat er nu dus een grote ‘terugroepactie’ plaatsvindt, waarbij de filters dan bepaalde type motoren kosteloos worden vervangen, ook buiten de 10 jaar garantie om. Dus dan zit er echt wel iets mis. Had ik net even 2 jaar eerder willen wetenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Als dit filter het model is dat geregeld "schoongebrand" geregenereerd moet worden. Dan is dit filter ergens tussen de 100K en 150K vol. En zal dan vervangen dienen te worden.
Is het ouder Euro 4 model. Dan zit het filter verderop in de uitlaat. Maar ook deze gaat 250K mee.
Dat is een nadeel van Diesel motoren met roetfilter. Een kostenpost die elke keer weer terug komt. Bij mijn wagen zit er inmiddels filter nummer 3 onder (2 keer vervangen).
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stop de persen! Er komt een goed idee uit dit kabinet![]()
Men wil een verbod op vochtige doekjes
Vind ze vrij geniaal met een kind waar als ze klein zijn de schijt vrijwel continu uit looptquote:Op maandag 10 februari 2025 22:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik heb die dingen nooit begrepen. Op mijn werk gebruikt dus ook iemand het voor de instrumenten. (Die daarna nog in de desinfectie en sterilisator gaan….) Ik pak gewoon een schone vaatdoek. Al dat plastic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de fok stats: met excel doe ik niets. 😎
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |