abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216625307
Gemiste kans -O-

I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 10 februari 2025 @ 20:07:43 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216625330
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
Gemiste kans -O-

[ afbeelding ]
Was mentaal hier wel aanwezig O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_216625510
Logisch :Y Ik kan 'pivot' ook alleen maar zo uitspreken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216625521
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef Clubsoda het volgende:
Logisch :Y Ik kan 'pivot' ook alleen maar zo uitspreken.
Lekker glaasje pivot grigio? :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216625789
Nooit gehoord van Pivot.
Wel van excel :9
pi_216625797
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
Gemiste kans -O-

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+ I

PIVOTTTTTTT!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 februari 2025 @ 20:40:35 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216625911
Excel O+
Doe er nog veel te weinig mee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 10 februari 2025 @ 20:41:25 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216625930
Mijn associatie met pivot
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216625981
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:40 schreef borisz het volgende:
Excel O+
Doe er nog veel te weinig mee.
Je hebt inderdaad mensen die een kolom met cijfers maken, en dan nog eentje, en dan op een handrekenmachine per stuk die vermenigvuldiging of zo gaan doen "Jaaa vink handig om tabelletjes in te maken! :Y "
pi_216626021
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je hebt inderdaad mensen die een kolom met cijfers maken, en dan nog eentje, en dan op een handrekenmachine per stuk die vermenigvuldiging of zo gaan doen "Jaaa vink handig om tabelletjes in te maken! :Y "
Dat nog net niet, maar ben een intense excel hater
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 10 februari 2025 @ 20:48:18 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216626043
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Doe moet je netjes uit het inlogbestand verwijderen en ze een mooie kleurenschermcasio geven. En een comfortabele stoel in de hoek van de kantine.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_216626102
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Doe moet je netjes uit het inlogbestand verwijderen en ze een mooie kleurenschermcasio geven. En een comfortabele stoel in de hoek van de kantine.
en een witte jas met hele lange mouwen
  maandag 10 februari 2025 @ 20:53:43 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216626157
quote:
84s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik geef de vloer gewoon aan capabele mensen die weten hoe die shit werkt en geef ze veel lof endezo. En dan vang ik de centen.
Win win!
pi_216626272
ja dat kan natuurlijk ook.
pi_216626593
Ik werk dus echt nooit meer met Excel. Gelukkig is C. er wel handig mee, dus ik richt me met veel plezier op andere zaken :+

Zoals dat er kennelijk een fabrieksfout in bepaalde Ford Diesels zit waardoor er een scheur in het roetfilter ontstaat en je dus niet door de keuring met deeltjesteller komt…. Midden/eind 2025 worden alle Fiësta’s opgeroepen voor een update/vervanging van het filter.

…. Mijn auto kwam 2 jaar geleden dus niet door die keuring. Dat werd toen of een vervanging/reparatie a ~2,5K …. of filter eruit, meer belasting betalen en niet meer welkom in bepaalde milieuzones. Ik koos het laatste, maar ga nu nog maar eens bewijzen dat het een fabrieksfout was, zo zonder filter… }:| (ik zit niet bij een officiële dealer voor onderhoud)
pi_216626820
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik werk dus echt nooit meer met Excel. Gelukkig is C. er wel handig mee, dus ik richt me met veel plezier op andere zaken :+

Zoals dat er kennelijk een fabrieksfout in bepaalde Ford Diesels zit waardoor er een scheur in het roetfilter ontstaat en je dus niet door de keuring met deeltjesteller komt…. Midden/eind 2025 worden alle Fiësta’s opgeroepen voor een update/vervanging van het filter.

…. Mijn auto kwam 2 jaar geleden dus niet door die keuring. Dat werd toen of een vervanging/reparatie a ~2,5K …. of filter eruit, meer belasting betalen en niet meer welkom in bepaalde milieuzones. Ik koos het laatste, maar ga nu nog maar eens bewijzen dat het een fabrieksfout was, zo zonder filter… }:| (ik zit niet bij een officiële dealer voor onderhoud)
Dat zou toch benoemd moeten zijn in het keuringsrapport? Als dan bekend is dat er een fabrieksfout is, zouden ze dan echt van al die mensen de filters gaan onderzoeken of het bij hen ook een fabrieksfout was? Misschien wel hoor, maar misschien is merk en type en dat rapport al wel voldoende voor een nieuw filter van ze?
pi_216626928
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat zou toch benoemd moeten zijn in het keuringsrapport? Als dan bekend is dat er een fabrieksfout is, zouden ze dan echt van al die mensen de filters gaan onderzoeken of het bij hen ook een fabrieksfout was? Misschien wel hoor, maar misschien is merk en type en dat rapport al wel voldoende voor een nieuw filter van ze?
We kregen net pas de brief, maar ik ga het wel vragen inderdaad :Y
Kan ik weer minder belasting betalen! (En vervuilt de auto ook weer wat minder)
pi_216626960
quote:
84s.gif Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoe moet ik je dan rondrijden ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 10 februari 2025 @ 21:59:16 #44
63722 z80
I fink you freaky
pi_216627148
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef Candaasje het volgende:

Als dit filter het model is dat geregeld "schoongebrand" geregenereerd moet worden. Dan is dit filter ergens tussen de 100K en 150K vol. En zal dan vervangen dienen te worden.
Is het ouder Euro 4 model. Dan zit het filter verderop in de uitlaat. Maar ook deze gaat 250K mee.

Dat is een nadeel van Diesel motoren met roetfilter. Een kostenpost die elke keer weer terug komt. Bij mijn wagen zit er inmiddels filter nummer 3 onder (2 keer vervangen).
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_216627157
Stop de persen! Er komt een goed idee uit dit kabinet :o

Men wil een verbod op vochtige doekjes *O*
Spoilers!
pi_216627368
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef z80 het volgende:

[..]
Als dit filter het model is dat geregeld "schoongebrand" geregenereerd moet worden. Dan is dit filter ergens tussen de 100K en 150K vol. En zal dan vervangen dienen te worden.
Is het ouder Euro 4 model. Dan zit het filter verderop in de uitlaat. Maar ook deze gaat 250K mee.

Dat is een nadeel van Diesel motoren met roetfilter. Een kostenpost die elke keer weer terug komt. Bij mijn wagen zit er inmiddels filter nummer 3 onder (2 keer vervangen).
Mijn auto kwam niet door de vernieuwde deeltjestest. En dat kan natuurlijk als het filter al aan vervanging toe is door ouderdom/veel gereden km’s, maar dat viel in het geval van mijn auto nog erg mee. Ik vind het alleen wel opvallend dat er nu dus een grote ‘terugroepactie’ plaatsvindt, waarbij de filters dan bepaalde type motoren kosteloos worden vervangen, ook buiten de 10 jaar garantie om. Dus dan zit er echt wel iets mis. Had ik net even 2 jaar eerder willen weten :P
pi_216627581
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stop de persen! Er komt een goed idee uit dit kabinet :o

Men wil een verbod op vochtige doekjes *O*
:D

Ik heb die dingen nooit begrepen. Op mijn werk gebruikt dus ook iemand het voor de instrumenten. (Die daarna nog in de desinfectie en sterilisator gaan….) Ik pak gewoon een schone vaatdoek. Al dat plastic :{w
  maandag 10 februari 2025 @ 22:27:10 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216627590
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat kan natuurlijk ook.
*)
  maandag 10 februari 2025 @ 22:31:07 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_216627630
quote:
7s.gif Op maandag 10 februari 2025 22:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

Ik heb die dingen nooit begrepen. Op mijn werk gebruikt dus ook iemand het voor de instrumenten. (Die daarna nog in de desinfectie en sterilisator gaan….) Ik pak gewoon een schone vaatdoek. Al dat plastic :{w
Vind ze vrij geniaal met een kind waar als ze klein zijn de schijt vrijwel continu uit loopt

Maar ze zijn er tegenwoordig veel zonder plastic, lijkt me helemaal prima
pi_216627942
Even een shout out voor Cool Blue service w/

Domdom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de fok stats: met excel doe ik niets. 😎
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')