ik kocht dus "de gehele "wheel of times e-book en dat bleek dus met new spring te beginnenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, ik ga binnenkort aan Wheel of Time beginnen. Zal ik beginnen met New Spring of gewoon bij boek 1?
Oh, nog steeds geen zin. Even lunch maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben vandaag eigenlijk geen reet aan het uitvoeren.
Einde dienstmededeling.
Sevilla is wel heel mooi, weekendje aan vast plakkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De apk van de bus gaat verlopen voor we hem geïmporteerd hebben. Nu zijn er twee keuringsstations voor Nederlandse apk in Spanje. Beide aan de zuidkust, dus ik mag over een paar weken duizend kilometer naar Sevilla rijden
Omdat ik wel zeker wil weten dat alles in orde is zo maar even een pre-keuring bij een garage hier laten doen.
Heeft Rosamund Pike new spring al gelezen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, ik ga binnenkort aan Wheel of Time beginnen. Zal ik beginnen met New Spring of gewoon bij boek 1?
Zijn jullie al uitgeschreven uit NL? Want op wiens naam staat de auto nu?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De apk van de bus gaat verlopen voor we hem geïmporteerd hebben. Nu zijn er twee keuringsstations voor Nederlandse apk in Spanje. Beide aan de zuidkust, dus ik mag over een paar weken duizend kilometer naar Sevilla rijden
Omdat ik wel zeker wil weten dat alles in orde is zo maar even een pre-keuring bij een garage hier laten doen.
één vergadering geannuleerd en drie werkjes naar morgen geprocrastineerd. Nu wandelenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, nog steeds geen zin. Even lunch maken.
Bestaat Sevilla’s fraaie centrum nog na de desastreuze wolkbreuken onlangs?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sevilla is wel heel mooi, weekendje aan vast plakken
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef AnneX het volgende:
Eén van de vele klokken staat al ín een doos en slaat ieder half uur. 😂
Nog niet 😢 is wel de bedoeling!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed bezig
Ook dozen voor wegweg?
Dat was vooral Valencia dacht ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bestaat Sevilla’s fraaie centrum nog na de desastreuze wolkbreuken onlangs?
Negen dozen ingepakt al/pas met hulp en dat is halverwege 1 ruimte!
Doorpakken met inpakken.
Eén van de vele klokken staat al ín een doos en slaat ieder half uur. 😂
Even pauze en door. Zónder hulp.
Ga er rustig vanuit dat je voor de import een bewijs van uitschrijving van Nederland nodig hebt, terwijl het niet de bedoeling is dat je in Nederland nog voertuigen op je naam hebt na uitschrijving.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn jullie al uitgeschreven uit NL? Want op wiens naam staat de auto nu?
Want ja, weet niet of ik straks al bezig kan met export van de auto als ik nog niet in D ben ingeschreven.
Ik ben alleen die kant op want de veestapel heeft oppas nodig, dus ik ga vlot op en neer. Voor de leuk gaan we wel een keer met de motor er heen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sevilla is wel heel mooi, weekendje aan vast plakken
SPOILER: Huiskamervraag: Wat ziet u hier?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oops. Dat is waar!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat was vooral Valencia dacht ik.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:39 schreef MadMaster het volgende:
In the middle of nowhere on a day in Finnish Lapland…Alcoholcontrole?SPOILER: Huiskamervraag: Wat ziet u hier?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:39 schreef MadMaster het volgende:
In the middle of nowhere on a day in Finnish Lapland…whaha ze zullen er wel ervaring mee hebben dat het nodig isSPOILER: Huiskamervraag: Wat ziet u hier?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
quote:
Dat is wel een rare gewaarwording lijkt me, jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens een sneeuwscootertocht ergens in de bossen, zo'n 30 kilometer weg van de bewoonde wereld, kwam de politie ons op de sneeuwscooter tegemoet gereden en moest iedere bestuurder een blaastest ondergaan…
Onze gids, die al 15 jaar tochten begeleidt, had het nog nooit eerder meegemaakt.
Denk ook niet dat er veel personen om 11.00 uur 's ochtends beschonken op een sneeuwscooter stappen, waarvoor je om 7.00 uur je bed uit moet.
Het is geen Benidorm- of Cherso publiek hier dat bij -12 graden 's avonds laat nog even gezellig op stap gaat om zich lam te zuipen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |