Dat hangt wel van zijn eigen oordeel af, bij de meeste mensen ben ik geneigd toch meer op de data te vertrouwenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gelezen in een vaag artikel van fr12, maar als hij het bedoelt zoals ik het denk spreekt het alleen maar in zijn voordeel. Hij zegt dat data ondergeschikt zijn aan zijn eigen waarnemingen wat mij logisch lijkt.
De trainer van GAE.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske of de trainer van Eagles?
Zou dus prima in het huidige beleid van Feyenoord passen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoorde over hem laatst een kritische noot dat hij niet altijd in staat is om tactisch bij te sturen als het nodig is.
Het blijft ook altijd wel een gok van Go Ahead achtige clubs naar de top. Hij heeft ook gewoon een vrij aardige selectie voor Go Ahead begrippen.quote:
We moeten vooral heel veel tyfuszooi dumpen waar Dennis ons mee heeft opgezadeld. Ivanusec, Ueda, Zerrouki, Kasanwirjo, Bullaude, Lopez, Tsjonkie, Sebaoui, Nadje en Nieuwkoop moet je allemaal op doorselecteren, en Trauner, Stengs en Bijlow zijn dure spelers die veel te weinig spelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan nog zou ik het niet doen als ik hem was, tenzij je van de directie garanties over aankopen volgend seizoen, want het gaat wat dat betreft ook eerst minder worden, haal dan maar eens 3-4 voltreffers van de zomer.
Begin jij te steigeren bij een middenveld Llansana - Linthorst, ja?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het blijft ook altijd wel een gok van Go Ahead achtige clubs naar de top. Hij heeft ook gewoon een vrij aardige selectie voor Go Ahead begrippen.
Kan je dit soort onzin lekker op X laten klaas?quote:
Frank is beschikbaar...quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Drank de Boer werd ook aangesteld 2 dagen voor een CL wedstrijd met Milan.
De schaal gaat nu 4 keer op een rij naar Rotterdam.
hoeveel clubs heeft deze gast geleidquote:Op maandag 10 februari 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou toch leuk zijn als Pascal tegen AC Milan ineens een 3-4-3 uit de hoge hoed tovert.
Heitinga als ‘de interim clubman’ was ook een groot succes.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Drank de Boer werd ook aangesteld 2 dagen voor een CL wedstrijd met Milan.
De schaal gaat nu 4 keer op een rij naar Rotterdam.
Je hebt ze er tussen zitten die toch ff gaan kijkenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga dit voor waarheid aannemen.
Zou Hadj-Moussa het nog meer kunnen laten lopen dan tegen Lille?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoeveel clubs heeft deze gast geleid
het is lachwekkend
je had priske ook donderdag kunnen ontslaan dan had je misschien een betere reden gehad
misschien valt dit ontslag helemaal verkeerd bij de spelersgroep en laten ze deze wedstrijd lopen.......
Toch heerlijk dat ze al die stukjes twee weken geleden al hadden getiktquote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
Krabby heeft al een kroniek gemaakt. Hij noemt o.a. PRIJZENPAKKKER Djieeo. Dat zou erg leuk zijn.
https://www.vi.nl/pro/exi(...)ijdelijk-ontslag#_=_
Slot moet altijd een totaalidioot als assistent hebben .quote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heitinga als ‘de interim clubman’ was ook een groot succes.
Idd dit brengt toch niets positiefs. Heb desnoods een gesprek met elkaar vandaag en zeg dat je het vrijdag bekend maakt zodat je voorbereiding iig niet verstoort. Gaat toch niet dag voor een match van 13 miljoen een of andere nobuddie tijdelijk aanstellen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoeveel clubs heeft deze gast geleid
het is lachwekkend
je had priske ook donderdag kunnen ontslaan dan had je misschien een betere reden gehad
misschien valt dit ontslag helemaal verkeerd bij de spelersgroep en laten ze deze wedstrijd lopen.......
In ieder geval een betere selectie dan gemiddeld aldaar in Deventerquote:Op maandag 10 februari 2025 17:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Begin jij te steigeren bij een middenveld Llansana - Linthorst, ja?
Vooral veel opties in de aanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |