Ja, konden ze lekker verliezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
dan heeft ze er dus goed aan gedaan om in ieder geval Jane en Axel en Wicky niet in hetzelfde team te zetten.
Hij is toch al genomineerd?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom zet ze Wicky dan bij Eva, David en Pootje? Dat is wel een hele rare positie
We krijgen dat ook wel veel in beeld te zien. Afgelopen jaren hadden ze vaak nog mooie gesprekken, gingen ze sporten, speelden zelfbedachte spelletjes, of maakte gewoon lol. Het roddelen en tactiek bespreken was daardoor ook minder in beeld.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iedereen sneakt over elkaar, dit jaar voor mijn gevoel veel erger dan andere jaren en ook meer de Belgen tegen de Nederlanders
anders had wicky bij Jane of Axel gezeten ( denk ik) en dus tegen Jane of Axel moeten spelenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom zet ze Wicky dan bij Eva, David en Pootje? Dat is wel een hele rare positie
Axel heeft het ook te pakken en kan er niet over op houden....Ik snap het ik zou het ook zo doen als ik een maatje had. Maar ze kunnen niet stoppen.quote:
Ik geloof dat het meer Keanu is die er mee zit. Hij blijft er maar over beginnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft het ook te pakken en kan er niet over op houden....Ik snap het ik zou het ook zo doen als ik een maatje had. Maar ze kunnen niet stoppen.
En het is allemaal de schuld van Jordy! Hij liet zich meeslepenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat het meer Keanu is die er mee zit. Hij blijft er maar over beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |