nog steeds
Ik heb eindelijk mijn TFT-scherm binnen.
quote:Iemand die manisch is :
Op donderdag 20 februari 2003 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Nog meer offtopic:Iemand die manisch is: "Ik voel me zo goed, dit is vast een geluksdag! Ik ga 100 staatsloten kopen want dan win ik vast! Daarom ga ik maar ff geld lenen van mijn vrienden want die krijgen het toch zeker weten met winst terug!"
Iemand die gewoon vrolijk is: "Wat een mooie dag"
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
Gelukkiger dan ik ooit had kunnen denken en dat wilde ik iedereen die er niet op zit te wachten even fijn onder de neus wrijven, wat ze er ook van vinden...
zometeen lekkermn bedje in lekker tv kijken, met een beker warme melk ofzo.
quote:Compenserend materialisme is okay
Op donderdag 20 februari 2003 20:45 schreef FLIPNEUS het volgende:
*blij*Ik heb eindelijk mijn TFT-scherm binnen.
ik ga maar naar bed... hopen dat ut morgen weer beter gaat
Ik ga NU schilderen heb er reuze veel zin in want ik voel me erg geïnspireerd, ik heb al een paar dagen een leuk idee in mijn hoofd
Poezebeest zit boven bij man dus daar heb ik geen last van
van poezebeest dus
quote:Man gaat met poezebeest mee naar beneden
Op donderdag 20 februari 2003 22:08 schreef DuchessX het volgende:
Laat gaan Semtex, iedereen hier weet wel beterIk ga NU schilderen
heb er reuze veel zin in want ik voel me erg geïnspireerd, ik heb al een paar dagen een leuk idee in mijn hoofd
Poezebeest zit boven bij man dus daar heb ik geen last van
![]()
van poezebeest dus
Ontopic.
Moe, en heb vreselijke honger.
Ik zal blij zijn als het weekend is, en als het even wat rustiger wordt allemaal...
nog 1 dagje school en dan vakantie...
enne morgen zie ik vriendinnetje van buiten apeldoorn weer, word vast wel gezellig
heb gruwelijk mn hand verbrand op mn werk, kokend goedje overheen gekregen dus heb 2 uur met hand onder kraan gestaan damn, niet leuk
verder prima, vakantie is vandaag begonnen en dat met een man of 5 al lekker gevierd vanmiddag
Waar een anoniem valentijns smsje al niet toe kan leiden... *zucht*
Enneh... bedankt, baas van E!
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:30 schreef Loesje29 het volgende:
Een bofkont ben ik.Enneh... bedankt, baas van E!
dat is altijd zo lekker... ok, dit keer heb ik gepoedeld, en jah, ik heb ook les gegeven, maar 't was weer ouderwets gezellig
heb erge keelpijn, en ik ga zo ook maar slapie doen...
truste
quote:Jij ook al?
Op donderdag 20 februari 2003 23:08 schreef BlaBlub het volgende:
Ik haat het dat ik me de ene dag helemaal perfect voel (gister) en dat ik nu hopeloos chagerijnig ben
Moeilijk, dat wel. Maar ik voel me nu al opgelucht... Fuck you met al dat gezeik. Ik wil geen verantwoording af moeten leggen aan vrienden... Je vind me leuk, met al mijn mindere kanten... Of je rot maar op..Live and let live....
quote:Het ging net weer wat beter...
Op donderdag 20 februari 2003 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
Is wel eens beter geweest.
Vaak zelfs..
quote:En jou had ik al sterkte gewenst.
Op donderdag 20 februari 2003 23:08 schreef BlaBlub het volgende:
Ik haat het dat ik me de ene dag helemaal perfect voel (gister) en dat ik nu hopeloos chagerijnig ben
.
Stomme moederkloek-gevoelens ; Gaan kind, gaan! en ;
Blijf kind, eng!
quote:Mja, ik weet het ook allemaal niet meer. Mijn toekomstbeeld is ook extreem wazig en somber en daarbij ben ik ook nog ziek enzo.
Op vrijdag 21 februari 2003 00:14 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Het ging net weer wat beter...
Eh, nou ja ik weet het ook niet. Sterkte?
Vandaag van een in eerste instantie kutdag een meer dan ok dag gemaakt. "Gevochten" met honden, gespeeld met peuter & baby, lekker geouwehoerd en gefitnesst. Nu ben ik dus moe maar voel me goed
zo voel ik me dus; verliefd, maar opgejaagd
Laat mij maar weer lekker ontzettend verliefd worden en mezelf weer heerlijk openzetten voor die godschuwelijke pijn die ik daar soms van krijg zodat ik weer heerlijk in een volgend deel kan zetten dat ik zo aan het genieten ben van mijn zelfmedelijden
Zal wel niet goed geslapen hebben...
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:55 schreef VixenFromHell het volgende:
lelijk
Lente gevoel blijft maar komen vanmorge lekker zonnetje onderweg mensen buiten op de fiets en zo was net zo;n zomermorgen.
En natuurlijk nog steeds verliefd en bijna weekend ben dus heel vrolijk
You win friends, you lose friends.....
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 10:26 schreef Noayla_ het volgende:
Het gezelschap gisteravond en vannacht van iemand die onverwachts lief blijkt te zijn heeft me heel veel goed gedaan.You win friends, you lose friends.....
quote:Ha beeb,
Op vrijdag 21 februari 2003 10:27 schreef DarkElf het volgende:[..]
quote:hartstikke fijn voor meis
Op vrijdag 21 februari 2003 11:11 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ha beeb,
( J. blijkt toch een hele goede vriend te worden; kan ik wel gebruiken op ' t moment )
ik mail je dit weekend ok?
Vandaag gaat het wederom erg goed, ik heb koude vingertjes, maar de zon schijnt heerlijk! Strakjes lekker TV kijken en rustig mijn koffer inpakken (we gaan een weekendje weg)!
En ik heb ook eindelijk weer eens vakantie Eens kijken wat ik met die zee van tijd ga doen.....
quote:idem hier
Op vrijdag 21 februari 2003 11:12 schreef DarkElf het volgende:[..]
ik mail je dit weekend ok?
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:38 schreef DarkElf het volgende:
heerlijke dag! Voel me voor het eerst sinds wéken weer prima!!!
Ik voel me bijzonder oké
Gelukkig maar. Als ik me opgewekt voel dan voel ik me namelijk ook niet prettig.. De beste stemming is een rustige bedaarde en neutrale stemming.
Bij een te drukke stemming word ik de dag erna moe.
Gisteren een goeie dvd gezien. Das wat anders dan internetten
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 21-02-2003 15:38]
Vorige relatie zo goed als verwerkt ( of krijg ik een nog een terug slag een keertje), ik voel me gewoon goed! Morgen lekker schoonmaken in mijn appartementje, ik heb er erg veel zin in.
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is er Of wil je dat niet kwijt
Sterkte!!
quote:Bevalt het appartementje?? Vandaag de sleutel, toch?
Op vrijdag 21 februari 2003 15:44 schreef zwaaibaai het volgende:
lenterig...........Vorige relatie zo goed als verwerkt ( of krijg ik een nog een terug slag een keertje), ik voel me gewoon goed! Morgen lekker schoonmaken in mijn appartementje, ik heb er erg veel zin in.
Echt super dat je zo snel iets gevonden hebt is het groot/klein? En kan je daar straks ook internetten?
quote:Het voorjaarsachtige weer?
Op vrijdag 21 februari 2003 13:38 schreef DarkElf het volgende:
heerlijke dag! Voel me voor het eerst sinds wéken weer prima!!!
quote:Ik hoop inderdaad dat ik mijn kabelinternet mee kan, maar dat gaat vast wel lukken.
Op vrijdag 21 februari 2003 16:05 schreef Christine het volgende:[..]
Bevalt het appartementje?? Vandaag de sleutel, toch?
Echt super dat je zo snel iets gevonden hebt
is het groot/klein? En kan je daar straks ook internetten?
Tis een redelijk groot appartement ( en een grote huurprijs), alles voor jezelf. Heerlijk dus!!
De laatste tijd gaat mn humeur echt op en neer, niet te filmen. Het ene moment voel ik me echt geweldig en kan ik de hele wereld aan en het volgende moment kan ik mezelf niet meer motiveren om op te staan en zit ik 30 minuten doodstil zonder dat ik echt diep zit na te denken ofzo. Gewoon leeg.
Misschien ben ik zwanger
quote:Een afspraak maak je met 2 mensen onderling. En niet met 3 mensen achter de rug van iemand anders om.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:10 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Verkouden en een beetje pissig op ma . Ik moest de fiets wegbrengen naar zus waar ik geen problemen mee heb , waar ik wel problemen mee heb is dat ze al de datum geprikt had en fijn met haar een afspraak maakt buiten mij om .
Fout
Mensen denken niet goed na soms. En denken voor anderen te kunnen denken en BESLISSEN. Zelfs dat jij haar dochter bent wilt niet zeggen dat ze voor jou kan beslissen.
Wist je zus dat jij het niet wist??? Zoja dan is je zus ook fout. Dan had ze moeten vragen of jij er geen problemen mee had.
Het zijn soms de "kleine" dingen die het leven irritant kunnen maken
quote:Erg irritant ja
Op vrijdag 21 februari 2003 17:39 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Is iets wat bij mijn moeder heel eigen is , en bij mijn zus ook .
Als mijn moeder een idee in haar hoofd heeft word het uitgevoerd ook en eigenlijk heeft de omgeving dan totaal geen inbreng meer , ze is een tikje drammerig en houd niet zo rekening met wat anderen willen maar meer wat zij wil
Word wel grapjes over gemaakt onderling en je kan het wel zeggen maar luisteren kan ik wel vergeten , ene oor in andere oor uit .
Heel irri.
Blah, ik wil vakantie enzo .
En ik heb weer keelpijn .
quote:Heb je te hard liggen schreeuwen
Op vrijdag 21 februari 2003 18:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Rot keelpijn !!!!!!!!!!!! Zo dat moest er ff uit .
Klote dat je keelpijn hebt En niet te hard schreeuwen ook. Laat maar lekker gaan die pijn. En als je zin hebt moet je een paar jagermeister's nemen. Dat helpt wel.
Een jagermeister helpt goed daartegen.
Keelpijn sucks
Erg fout. Maar het was een makkelijke oplossing om een afspraak waar ik geen zin in heb niet na te hoeven komen.
Er zijn ergere dingen maar ik vind het toch wel rot. Ik had beter zelf alles kunnen regelen. Maar ik ben slecht
quote:Voor verwarming die te hoog staat en te droge lucht brengt zijn speciale apparaten gemaakt. Luchtbevochtigers. En die zijn niet zo heel duur.
Op vrijdag 21 februari 2003 19:11 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nee , door verkoudheid , en kou en de verwarming staat bij ouders hoog aan die slaat een beetje op mijn keel .
Het helpt goed tegen de droge lucht
Sterkte ermee
quote:Niet slecht gewoon menselijk . Ik kan me voorstellen dat je er van baalt . Ik herken het indelen in slecht en goed ook juist iets te veel en moet ook juist leren om te gaan niet alles te zwart/wit te zien .
Op vrijdag 21 februari 2003 19:12 schreef yingyang het volgende:
Ik voel me schuldig. Ik heb gelogen en iemand anders laten liegen voor mij. Omdat ik geen zin had in een afspraak heb ik iemand anders overgehaald om een ander wijs te maken dat ik griep heb.Erg fout. Maar het was een makkelijke oplossing om een afspraak waar ik geen zin in heb niet na te hoeven komen.
Er zijn ergere dingen maar ik vind het toch wel rot. Ik had beter zelf alles kunnen regelen. Maar ik ben slecht
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 21-02-2003 19:36]
quote:Bedankt lieve addicted
Op vrijdag 21 februari 2003 19:16 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Niet slecht gewoon menselijk . Ik kan me voorstellen dat je er van baalt . Ik herken het indelen in slecht en goed ook juist iets te veel en moet ook juist leren om te gaan niet alles te zwart/wit te zien .
Als iets fout gaat dan ook niet te zeggen dat ik slecht ben maar gewoon dat ik ff mindere dag heb en fouten zijn er ook weer om van te leren en ongedaan te maken .
Ik kan niet tegen mensen die altijd praten over hun belevenissen. Die altijd blijven praten over hun eigen leven. Vandaar dat ik niet gegaan ben en mijn broer heb laten liegen.
sommige mensen blijven maar interessant doen en praten. Alsof hun leven zo interessant is
Het boeit me geen ene moer wat ze doen. Zelfs als ze 100 keer geneukt hebben met de mooiste vrouw ter wereld, dan nog loop ik niet warm. Dan nog interesseert het me niet
Wel, eet schmackelijk allemaal!
Ik gaat ff wat op 't vuur zetten, ben zo slap als een dweil..
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:34 schreef Idols-fanaat het volgende:
Nu erg vrolijk, omdat ik nogal moet lachen om die gepassioneerde reactie van yingyang!Wel, eet schmackelijk allemaal!
Ik gaat ff wat op 't vuur zetten, ben zo slap als een dweil..
Het interesseert me niet wat ze met hun leven doen. Waarom vallen ze mij lastig ermee dan
Er zijn maar weinig mensen waar ik interesse in toon.
quote:Nog maar 1 weekje school
Op vrijdag 21 februari 2003 18:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik baal enorm, mijn internet is er om de een of andere reden uit (maar die van de computer naast mij niet) waardoor ik nu even een berichtje zit te typen op een enorm oude stomme computer. Verder moet ik morgen werken en ooohh ik zie er weer ENORM tegen op
. Gelukkig nog maar 2 keer, maar toch.
Blah, ik wil vakantie enzo
.
En ik heb weer keelpijn
.
Ontopic: ZZZZzzzziek... mmmmoe... enzzzz...
maar ben echt onwijs hyper vandaag.... maar wel raar...... kweenie.. er is iets..
Aan de ene kant hartstikke blij dat iemand me heeft gevraagd om peetoom van z'n dochtertje te worden en aan de andere kant bekruipt het gevoel me weer van "Vandaag is weer een dag en morgen weer een... is dit alles?" Ik probeer die negatieve gedachten spiraal wel weer te doorbreken door naar leuke dingen uit te kijken (Volgende week wintersport, nieuwe hobby oppakken, mensen opzoeken), maar het blijft irritant in m'n achterhoofd spelen
damn ookal issie misschien een ongelovelijke klootzak....waarom zie ik dat niet in...waarom word ik niet gewoon boos op m...waarom kan ik m niet haten door de dingen die hij doet/gedaan heeft...
ik wou dat ik m kon vergeten...dat ik m niet steeds vraag om langs te komen....
quote:same here...
Op vrijdag 21 februari 2003 20:13 schreef DarkElf het volgende:
van prima naarkut
quote:Dat lukt je vanzelf, als je wat minder verliefd bent.. Dan ga je alle slechte dingen zien.
Op vrijdag 21 februari 2003 22:28 schreef Ilsjuhh het volgende:damn ookal issie misschien een ongelovelijke klootzak....waarom zie ik dat niet in...waarom word ik niet gewoon boos op m...waarom kan ik m niet haten door de dingen die hij doet/gedaan heeft...
Ontopic:
Ik voel me "niet echt lekker".
we hebben in een gothic/alto/skater zaakje allemaal van die gothic jurken gepast...dat was echt zo geweldig leuk....er was eindelijk een jurk waarvan ik vond dattie me leuk stond....maarja vet veels te duur....anders had ik m volgens mij nog gekocht ook
maarja na gesprek met haar enzow...toen voelde ik me ineens kut....zoals in me vorige posting dus....alleen dan nog net ietsje erger...gewoon jankend door de stad gelopen...terwijl ik normaal diegene ben die eigenlijk niet in het bijzijn van andere mensen huil....
MOET morgen van 08.00 tot 18.00 werken..
maar hopelijk zie ik morgen mn knuffel....
*zucht*
klotezooi....
Had nu zin in een lekker wijntje maar de wijn die ik nu heb is veel te zoet Heb geen zin om weer naar beneden te lopen
Verder best moe
quote:Het kan topper hoor, ik weet het zeker. Nog even volhouden.
Op zaterdag 22 februari 2003 00:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me top!
Ontopic kan ik melden dat ik me een beetje onVlensig voel. Desondanks was het een goede dag.
.
quote:Weet jij wat jij moet doen? Je irritante bemoeiallerige rotkop eens dichthouden!
Op zaterdag 22 februari 2003 00:32 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Het kan topper hoor, ik weet het zeker. Nog even volhouden.
.
quote:zeg, je klinkt als een horoscoop die uitgekomen is
Op zaterdag 22 februari 2003 00:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me top!
Ik heb een waanzinnig plat buikje ineens en meer delen van mijn lichaam zijn slanker en daar ben ik dolblij mee! Ik zit lekker in m'n vel, heb een financiele meevaller die me uit de brand gaat helpen en het is weekend!
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:32 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Het kan topper hoor, ik weet het zeker. Nog even volhouden.
Ontopic kan ik melden dat ik me een beetje onVlensig voel. Desondanks was het een goede dag.
.
quote:Dit is zoooo vermoeiend.
Op zaterdag 22 februari 2003 00:42 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Weet jij wat jij moet doen? Je irritante bemoeiallerige rotkop eens dichthouden!
quote:ik word er zo moe van dat ik gewoon neerzet hoe ik me voel en dat er dan elke keer weer zo'n kneus komt uit het Vlens-kliekje die er wat van meent te moeten zeggen odmat ze gefrustreerd zijn dat-ie geband is. IK laat mensen met rust, waarom kan het niet andersom?
Op zaterdag 22 februari 2003 00:50 schreef shmoopy het volgende:[..]
[..]Dit is zoooo vermoeiend.
Kunnen jullie ajb ophouden met die steken onder water?
Ga elkáár mailen, maar hou dit topic vrij van persoonlijke vetes.
quote:Wat denk je dat ik net gedaan heb
Op zaterdag 22 februari 2003 00:54 schreef Idols-fanaat het volgende:
Neem ook een jointje, word je lekker relaxed van..
quote:Zo, die horen we de komende 2 minuten niet meer.....
Op zaterdag 22 februari 2003 01:00 schreef DuchessX het volgende:[..]
Neuken?
of juist wel....
quote:Hm, wat lullig nou.
Op zaterdag 22 februari 2003 01:52 schreef josja het volgende:
Vaag.. heel vaag.. Moe maar kan niet slapenWou nog heel verhaal doen maar krijg er nix meer uit...
quote:Kijk, dat is leuk om te horen!
Op zaterdag 22 februari 2003 02:19 schreef defender het volgende:
Ik voel me keigoed !
quote:Ik wil wel een beetje gevoel delen hoor
Op zaterdag 22 februari 2003 02:25 schreef OllieA het volgende:[..]
Kijk, dat is leuk om te horen!
quote:Voel me goed hoor.
Op zaterdag 22 februari 2003 02:30 schreef OllieA het volgende:[..]
Hm, jij bent niet erg serieus bezig. Bah.
Mede dankzij shmoops.
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 22-02-2003 02:34]
quote:Fijn joh!
Op zaterdag 22 februari 2003 02:31 schreef tong80 het volgende:[..]
Voel me goed hoor.
Mede dankzij shmoops.
quote:Je bent een lieverd!
Op zaterdag 22 februari 2003 02:31 schreef defender het volgende:[..]
Ik wil wel een beetje gevoel delen hoor
quote:Wel voorzichtig zijn hoor!
Op zaterdag 22 februari 2003 02:49 schreef yingyang het volgende:
Ik ben wakkerEn ik ga zo maar een boek lezen
Dit tijdstip is me te onbekend.
Dit tijdstip is raar. En ik ga zo maar ff lezen weer. Om half zes keer ik terug.
I'll be back
quote:Ik ben heeeeeeeel voorzichtig
Op zaterdag 22 februari 2003 02:52 schreef OllieA het volgende:[..]
Wel voorzichtig zijn hoor!
quote:Hallo Tong !!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 22 februari 2003 02:31 schreef tong80 het volgende:[..]
Voel me goed hoor.
Mede dankzij shmoops.
Ben jij nog aanwezig
Dag tong
vanavond zou ik eigenlijk bij een klasgenoot gaan slapen, lijkt me alleen geen slim plan...ik kan beter in me eigen bed gaan liggen....ik twijfel zoiezo of ik der wel heen ga...omdat ik dus gewoon steeds van die jankbuien heb enzow....
Ik wil wel een hoop dingen doen, maar nu ff niet
Vandaag gewoon een baaldag, morgen weer beter (Hoop ik)
*bouncet door kamer*
En allemaal op een goeie manier
Net even lekker boodschappen gedaan, zometeen ga ik even wandelingtje door het parkgedoetje maken, stofzuigen daarna en morgen ga ik even lekker koken. Toppie dus weer.
Het wordt een gezellige avond
quote:Leuk
Op zaterdag 22 februari 2003 15:51 schreef DuchessX het volgende:
Heb lekker broodjes uit de oven gegeten, bloemen gekocht voor mijn vriendin die herstellende is van een zware bevalling
Over een uurtje geen we naar haar toe, babytje kijken en lekker samen eten en pratenHet wordt een gezellige avond
quote:Dankje
Op zaterdag 22 februari 2003 15:54 schreef yingyang het volgende:[..]
Leuk
Heel veel plezier straks
Neeeeeeeeuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn
quote:Beterschap.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:31 schreef Uncle_Sam het volgende:
Absurd kut.Voor het eerst weer echt ziek sinds een kleine anderhalf jaar.
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 16:27 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dankje
We komen net niet in de buurt van Brunssum, anders had ik naar je gezwaaid
Ga je naar Heerlen toe ???? Brunssum kun je ook het beste vermijden. Valt niet veel te beleven en ze zijn aan de weg aan het werken.
't Zullen de hormonen wel zijn...
Ik voel me niet fijn iig.
quote:thanx
Op zaterdag 22 februari 2003 17:23 schreef Bazyx het volgende:
Beterschap allemaal!.
Gelukkig heeft ie het overleefd. Hij is gisteravond nog geopereerd. Nu maar hopen dat alles goed komt.
Grmbl.
Grtz Maser M.
Misschien zo nog even de kroeg in, maar ik wil even kijken of ik dan een lift terug, of iig iemand die het hele eind met me meefietst, kan regelen....
still feeling ignored by someone, maar niet van het forum hoor
verder gaat het wel.
Op mijn gezondheid na, voel ik me best goed
*bounce*
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:04 schreef Faithy het volgende:
Ben echt redelijk ziek, maar ik laat me niet kennenMisschien zo nog even de kroeg in, maar ik wil even kijken of ik dan een lift terug, of iig iemand die het hele eind met me meefietst, kan regelen....
still feeling ignored by someone, maar niet van het forum hoor
verder gaat het wel.
Op mijn gezondheid na, voel ik me best goed*bounce*
Ik wil wel met je afspreken En zo snel mogelijk. je bent een lekker wijfie
ga zo lekker naar de kroeg met wat collegae, daarna naar een andere kroeg met mn knuffel
*bounce*
*heppie*
quote:Ja, erg grappig.
Op zaterdag 22 februari 2003 22:52 schreef Bazyx het volgende:
Hupseflupseriger dan een hitsige skippybal.
.
maar ik mis wel iemand heel erg
quote:Ik vond het daarentegen een erg droge opmerking,
Op zaterdag 22 februari 2003 22:53 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ja, erg grappig.
Overigens bedankt, Cartwoman.
* micha voelt zich nogal wakker.
Tis dat het wat laat is om te gaan stofzuigen.
En ik voelde me nog wel zo lekker vanavond... weg goeie mood
quote:Ach gossie.
Op zondag 23 februari 2003 01:15 schreef Bazyx het volgende:
Enigszins verbouwereerd door de denigrerende reaktie van shmoopy, maar verder gaat het wel.
Kom maar even bij shmoops op schoot dan,
zo bedoelde ik het toch allemaal niet?
NOU al
dat was niet bedoeling
quote:Kan dat begrijpen voor iemand die MIJ gaat ontmoeten, daar wordt je gewoon nerveneus van enzoow
Op zondag 23 februari 2003 08:12 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell is zenuwachtig enzoNOU al
![]()
dat was niet bedoeling
Door iets heel doms, maar dat terzijde
En de zon schijnt, het is potverdriedubbeltjes bijna 10 graden hier *zet zonnebril op* .
Ik voel me echt wel goed, lekker een totaal vrije dag, dat ik al ZO lang niet meer gehad heb dat ik vanochtend in paniek wakkerwerd omdat ik mijn wekker nog dacht te moeten zetten
.
Oja, zonzonzon, ik ga jou vanmiddag even bellen, ik kom volgende week langs en een paar dagen logeren, dat mag toch wel he? . Ohnee, je hebt geen internet
.
.
Gewoon echt okay hier, zometeen lekker op carnavalsklerenjacht .
voor jullie.
Een goed keerpunt. Na 25 jaar voel ik een verandering optreden. Iets ontspannends, iets volwassens. Iets goeds.
Slechte gewoontes heb ik van me af geworpen Voel me vrij en onbelast.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 05:19 schreef yingyang het volgende:
Ik voel me goedEn vooral boven alles onafhankelijk
Today I'm gonna celebrate my independence day
Hmz, wel redelijk... Kheb veel te veel te doen, maar ik ga dadelijk eerst ff lekker een stukje wandelen met m'n lieverd...
ben moe en ziekig, maar ik voel me goed, sterk en vrolijk
heel erg veel zin in strakjes (meeting) en daarna lekker naar mn knuffelbeer
en de zon schijnt ook nog steeds
quote:
Op zondag 23 februari 2003 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hmz, wel redelijk... Kheb veel te veel te doen, maar ik ga dadelijk eerst ff lekker een stukje wandelen met m'n lieverd...
op de vroege morgen engels typen is niet mijn sterkste kant zo te zien
Ik ben ook al wezen lopen met de hond. 2 keer vandaag. Ik doe meer aan afwisseling. Ik word gek van de hele dag interenetten. Is niet gezond als ik de hele dag achter de pc zit.
Zometeen ff douchen, aankleden, net schoongemaakt dus dat hoeft niet meer daarna even naar buiten van het zonnetje genieten en dan...
quote:Ik heb WEL weer internet, jij leest ook echt nooit je mail hè?
Op zondag 23 februari 2003 10:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Internet is back!.
Door iets heel doms, maar dat terzijde
En de zon schijnt, het is potverdriedubbeltjes bijna 10 graden hier *zet zonnebril op*
.
Ik voel me echt wel goed, lekker een totaal vrije dag, dat ik al ZO lang niet meer gehad heb dat ik vanochtend in paniek wakkerwerd omdat ik mijn wekker nog dacht te moeten zetten
![]()
.
Oja, zonzonzon, ik ga jou vanmiddag even bellen, ik kom volgende week langs en een paar dagen logeren, dat mag toch wel he?
. Ohnee, je hebt geen internet
.
.
Gewoon echt okay hier, zometeen lekker op carnavalsklerenjacht
.
voor jullie.
Ga zo film kijken met mijn ex, dat is wel gezellie. Voel me soms alleen, en dat schijnt ook te wennen of zo.
Huisje gisteren schoon gemaakt ( omg, wat een gore bende waz da) en je kan nu van de vloer eten. Moet nog heel veel spullen kopen, maar ik heb geen tijd, laat staan geld grmbl. Volgende week verhuizen, en ik zie als een berg tegen het afscheid op...........
En de zon schijnt, het is lekker weer, ik mis iemand die ik ( nog ) niet mag missen, heb weer wat energie gekregen en ik kom eindelijk weer kilo's aan.....
Aarrgghhhhhhh weet ik veel hoe ik me voel.............
Grunt
Het vertrouwen in het andere geslacht is weer eens nog dieper de grond in getorpedeerd dan het al was.
quote:Trust me, it's not worth it.
Op zondag 23 februari 2003 14:14 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Ik voel me alsof ik zo meteen van de flat ga springen, maar omdat ik dat niet durf zal ik er niet meer over zeuren.Het vertrouwen in het andere geslacht is weer eens nog dieper de grond in getorpedeerd dan het al was.
quote:Post jij vanuit het hiernamaals? Hoe kun je dat nou weten.
Op zondag 23 februari 2003 14:16 schreef shmoopy het volgende:[..]
Trust me, it's not worth it.
moeilijk dagje dus en ik durf er niet aan te denken hoe het gaat aflopen...
Knuf
Vannacht m'n benen en voeten eraf gedanst, wat een gruwelijk feest: HQ.
Lichamelijk ben ik nergens meer, maar who cares.
Ik ging met griep heen en kom met een superstemming en griep terug
*Zucht*
Heerlijk dat het voorjaar weer in aantocht is
ook kreeg ik nog te horen dat 1 van de 2 stelletjes zich heeft verloofd (ze hebben nog geen 3 mnd en het meisje is 17)
damn kvoel me best klote nou.....nouja vanavond maar optijd naar bed toe gaan...en hopen dat ik me morgen eindelijk beter voel...
Adellijke gevoelens die nog eens versterkt worden door mijn prachtige kleding en make-up.
Egotrippen is echt fijn.
quote:Nee ik was naar vrienden in Sittard
Op zaterdag 22 februari 2003 16:44 schreef yingyang het volgende:[..]
Ga je naar Heerlen toe ???? Brunssum kun je ook het beste vermijden. Valt niet veel te beleven en ze zijn aan de weg aan het werken.
quote:Hoop dat het goed gaat met jou meiske.
Op zaterdag 22 februari 2003 20:02 schreef Wolkje het volgende:
Goed..
Veel plezier DuchessX
Ik voel me ontspannen en heel gelukkig met man, dieren en vrienden
quote:Jij vergeet iets
Op zondag 23 februari 2003 14:50 schreef DuchessX het volgende:
UitgeslapenGister een heel gezellige avond gehad bij vrienden, net lekker broodjes uit de oven gegeten, met de dieren geknuffeld, mailtjes gelezen, het zonnetje schijnt...
Heerlijk dat het voorjaar weer in aantocht is
quote:dat ga ik hier niet schrijven hé
Op zondag 23 februari 2003 16:09 schreef Juup© het volgende:[..]
Jij vergeet iets
![]()
Ik hou van jou.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 16:11 schreef DuchessX het volgende:[..]
dat ga ik hier niet schrijven hé
![]()
Ik hou van jou.
verward dus
quote:En toch sterkte meis. Al heb ik geen idee of mijn woorden helpen
Op zondag 23 februari 2003 16:52 schreef Ilsjuhh het volgende:
damn zit ik weer te janken....dat wil ik niet, ik kan toch niemand uit leggen wat de reden is...ten eerste omdat het iets is wat ze niets aangaat, wat ze niet mogen weten...en ten 2e omdat ik niet eens zeker weet of het wel dat ene is.....
Maar gisteren weer wat spulletje gekocht voor mijn PC's *blij*. Materialisme is goed. .
Voor de rest voel ik me goed, ik zit alleen in een heel raar ritme, het maakt niet uit hoe laat of hoe vroeg ik ga slapen, ik word ALTIJD om 10:00 wakker. Nou ja, ik was vanochtend nog aan het doorslapen, maar toen werd ik wakker gebeld door mijn buurjongen omdat'ie een virus had. .
quote:dankje, maar aan niemands woorden heb ik op dit moment iets....het is gewoon ik ben best gekwetst door iets waar niemand iets aan kan doen...
Op zondag 23 februari 2003 16:53 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
En toch sterkte meis. Al heb ik geen idee of mijn woorden helpen
quote:Ook al werken andermans woorden dan misschien niet, wees een beetje lief voor jezelf, lekker even egoistisch denken, huil erop los zoveel je wil (om je ex of om wat dan ook) en verwen jezelf !
Op zondag 23 februari 2003 16:58 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
dankje, maar aan niemands woorden heb ik op dit moment iets....het is gewoon ik ben best gekwetst door iets waar niemand iets aan kan doen...
en ja ik mis me ex gewoon beetje erg....enne mja....gewoon ook heel erg moe....
Ik weet niet of t je helpt, maar een poging wagen kan altijd, toch?
quote:ja oke dat is wel zo....maar kzie t ff niet meer zitten allemaal
Op zondag 23 februari 2003 17:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Ook al werken andermans woorden dan misschien niet, wees een beetje lief voor jezelf, lekker even egoistisch denken, huil erop los zoveel je wil (om je ex of om wat dan ook) en verwen jezelf !
Ik weet niet of t je helpt, maar een poging wagen kan altijd, toch?
Dus nu ben ik mooooeeeeee!
quote:Zonde van zo'n zonnige dag...
Op zondag 23 februari 2003 17:28 schreef BlaBlub het volgende:
Zondagse verveeldheid
quote:waarom alles tegen zit in het leven, dat vraag ik me af....
Op zondag 23 februari 2003 17:29 schreef BananeKoning het volgende:
Ik voel me echt gigantisch gruwelijk KUT! Vandaag te horen gekregen dat ik wel een bijzonder lief speciaal iemand ben waar je heel veel lol mee kan hebben, maar toch op de een of andere manier voelt ze niet meer voor me. Het ergste van alles is, ER IS GEEN DUIDELIJKE REDEN! Of ze wil het gewoon niet zeggen. Maar het is echt zoiemand die je bijna nooit tegenkomt. Precies iemand zoals ikzelf ook ben. Waarom zit verdomme alles in dit leven tegen?
sterkte dermee
Er komt weer weinig uit m'n vingers, heb nergens zin in en erger me weer aan allerlei kleine dingen. De negatieve gedachten krijgen weer de overhand en dat is niet de bedoeling !!! Morgen maar weer beter dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |