Ahhhhh, André.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat mag je gewoon voor jezelf houden, en dat is ook nog een hele uitdaging met al die pers om je heen.
[ x ]
Ze hebben ook een archief afdeling naast het museum. Is zelfs gratis te bezoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:11 schreef Eightyone het volgende:
Ooit eens geweest, in de oude opzet. In m'n herinnering heb ik in die hal veel oude tv-fragmenten zitten kijken. Veel andere dingen bleken vooral op kinderen gericht. Maar ja, ik was al in de dertig.
Mja, niet dat ik zoveel tv kijk. Maar meestal is er toch wel een zender waar wat interessanters op is dan de Honeymoon Quiz.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gezien toch het algemene beeld dat we tegenwoordig veel tv zenders hebben maar er nauwelijks nog iets interessants op de buis is vraag ik me dus echt af of een kwalitatief goede show niet wel degelijk enorm zou scoren. Een even tot hier scoort 2 miljoen kijkers. Zou een goede show niet om dat aantal kunnen trekken en is dat de investering niet waard?
Hij was vreemd gegaan, ik heb die serie van Patty op Videoland gezien. Ik denk eigenlijk ook stiekem dat hij vroeger heel veel vrouwen kon krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:10 schreef Idisrom het volgende:
Ik volgde het showbizznieuws vroeger niet zo. Maar ik las nu dat Ron maar elf maanden getrouwd geweest was met Patty Brard.
Waarom zo kort? Wat ging er mis? Ik meende dat je in die tijd minstens een jaar getrouwd moest zijn geweest, om daarna pas te mogen kunnen scheiden.
Plus dat zijn vader importeur van Sony was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij was vreemd gegaan, ik heb die serie van Patty op Videoland gezien. Ik denk eigenlijk ook stiekem dat hij vroeger heel veel vrouwen kon krijgen.
Heel veel vrouwen vinden of vonden het een knappe man.
Nou die waren er wel, die heette Henk vd Meijden (toch?), die hield het alleen wat beschaafder.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:24 schreef Eightyone het volgende:
Gelukkig voor Ron waren er begin jaren 80 nog geen juice-kanalen.
Gaat dat met hetzelfde zoekscherm als de website van Beeld en Geluid? Ik vind het namelijk niet erg fijn zoeken en sorteerbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:09 schreef Hexagon het volgende:
Inzien kan wel als je naar Beeld en Geluid gaat. Ben er een paar keer geweest voor hobby projecten. Ze zetten je achter een computer en je kan de hele tv geschiedenis inzien.
Nee, die portal is wel beter was mijn ervaring. Al is de laatste keer dat ik er was meer dan 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gaat dat met hetzelfde zoekscherm als de website van Beeld en Geluid? Ik vind het namelijk niet erg fijn zoeken en sorteerbaar.
Toen waren de pumps van Patty op.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:10 schreef Idisrom het volgende:
Ik volgde het showbizznieuws vroeger niet zo. Maar ik las nu dat Ron maar elf maanden getrouwd geweest was met Patty Brard.
Waarom zo kort?
Zover je dat vakgebied beschaafd kan noemen... Ratten zijn het maar tjah zo nu en dan smullen we wel van hun verhalen...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou die waren er wel, die heette Henk vd Meijden (toch?), die hield het alleen wat beschaafder.
En, zoals ik van André van Duin begreep, ook nog eens aardig erudiet!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat zijn vader importeur van Sony was.
Lang, goedlachs, geld zat en ook nog eens bekend, maar zonder die laatste factor had hij ook al keuze zat.
Inderdaad en nu is ze weer verontwaardigd dat mensen boos op haar zijn vanwege deze reactie. Echt chronisch aandacht tekort.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat is Sylvana Simons een zuur kreng. En vooral onfatsoenlijk.
Die had ik liever zien vertrekken naar de eeuwige jachtvelden.
Heb de hele dag aan niets anders kunnen denken. Zo jong ook nog.quote:Het was wel een rare gewaarwording gisteren: Ron Brandsteder overleden. Toch 1 van de grote presentatoren uit mijn jeugd.
Klopt. Niet dat ik nu een enorme fan was. Ik ben te jong voor de Homeymoonquiz enzo, ik ken hem vooral van Andre van Duin en Laat ze maar lachen. Maar ik wist wel dat het een grote was, ik 'had' Henny Huisman en Ron was dat eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het was wel een rare gewaarwording gisteren: Ron Brandsteder overleden. Toch 1 van de grote presentatoren uit mijn jeugd.
En de bek vol over respect hebben voor elkaar en verbinding...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat is Sylvana Simons een zuur kreng. En vooral onfatsoenlijk.
Die had ik liever zien vertrekken naar de eeuwige jachtvelden.
Het was wel een rare gewaarwording gisteren: Ron Brandsteder overleden. Toch 1 van de grote presentatoren uit mijn jeugd.
Wellicht vanwege zijn voorkeuren betreffende defecatie en zulksquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:10 schreef Idisrom het volgende:
Waarom zo kort? Wat ging er mis? Ik meende dat je in die tijd minstens een jaar getrouwd moest zijn geweest, om daarna pas te mogen kunnen scheiden.
Zeker! Gewoon lekker afscheid van het leven genomen zoals hij zelf wilde. Fijn dat dat gelukt is, lijkt me niet makkelijk als je zo bekend bentquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet alleen stiekem al lang ziek, maar ook stiekem al lang gescheiden, hoor ik net.
Knap om dat uit de pers te houden.
Gescheiden? Dat kom ik niet tegen, heb je een bron?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet alleen stiekem al lang ziek, maar ook stiekem al lang gescheiden, hoor ik net.
Knap om dat uit de pers te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |