Sowieso, want ik ga morgen een aantal mensen vertellen dat ze een foute aanpak gaan doen en als ze hun plannen doorzetten ik uit het project stap. Nu al zin inquote:Op maandag 10 februari 2025 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat dit wel een leuke week wordt
Geen fans van Hold Me Now daarna denk ikquote:Op maandag 10 februari 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso, want ik ga morgen een aantal mensen vertellen dat ze een foute aanpak gaan doen en als ze hun plannen doorzetten ik uit het project stap. Nu al zin in
Waren ze denk ik toch al niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen fans van Hold Me Now daarna denk ik
Dit is toch gewoon een ontzettend standaard ritme? Je had ook het kippenhok kunnen noemen.quote:
Echt niet. Die komt tussen 16 en 17 uurquote:
Welke?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Echt niet. Die komt tussen 16 en 17 uur
Iedereen die bij de karaoke was, weet hoe legendarisch het isquote:
moet je nagaan hoeveel er nog naast is gevallenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:37 schreef Tussle266 het volgende:
Man man man. Zoveel om uit te kiezen. Ze kunnen weinig he, die landgenoten?
Ja zo heb je er nog wel een paar uit 89, Pump Up The Jam zal er ook wel in staan.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dit is voor mij gewoon 90s
Die is van een paar maanden eerder, die gedoog ik wel als 89quote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo heb je er nog wel een paar uit 89, Pump Up The Jam zal er ook wel in staan.
Zo legendarisch dat ie zelfs twee keer is gezongen de afgelopen maanden!quote:Op maandag 10 februari 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen die bij de karaoke was, weet hoe legendarisch het is
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heeft meer een 90s vibe voor mij
Volgens mij hadden we het hier vorig jaar ook al over, maar dat heb je best vaak met die nummers die uit jaar 0 of 1 aan de ene kant en 8 of 9 aan de andere kant van een decennium komen toch? Die zouden dan in het voorgaande of volgende decennium weleens beter kunnen scoren.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dit is voor mij gewoon 90s
nee en jaquote:Op maandag 10 februari 2025 11:42 schreef Tussle266 het volgende:
De vraag is nu dus, is Rob en Leila een aanleiding om toch op Krush of MARRS of zo te hopen in de komende 2/3 uur.
Hangt ervanaf wat 'of zo' isquote:Op maandag 10 februari 2025 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Blijft het bij de knip en plak? Of is er nog eentje?
Lowie schrijf ik wel af, maar misschien Innercity of Class Action en ik ben zelfs bereid S-Express mee te rekenen als we MARRS ook meerekenen? Technotronic stond er al, dus die lijkt me zeker.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat 'of zo' is
Als je Yazz ook meerekent, kan ik je blij makenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Lowie schrijf ik wel af, maar misschien Innercity of Class Action en ik ben zelfs bereid S-Express mee te rekenen als we MARRS ook meerekenen? Technotronic stond er al, dus die lijkt me zeker.
Dan is het inmiddels meer water dan wijn. Laten we dan maar Blue Monday en Small Town Boy doen alsof.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je Yazz ook meerekent, kan ik je blij maken
Die van de liefde over goud?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Echt niet. Die komt tussen 16 en 17 uur
De meest legendarische plaat ever: I think we're alone now van Tiffanyquote:Op maandag 10 februari 2025 11:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die van de liefde over goud?
Of Cuddly Toy, die vind ik ook echt heerlijk.
Ik zal hem in mijn geheugen opslaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
"Take a look at the driver next to you, they're just the same."
Hier ligt natuurlijk ook een beetje het probleem, een stukje nostalgie naar nummers die in feiten gewoon matig zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister jaren 80 en 90 muziek altijd compleet zonder schaamte
Wat voor nostalgie zou dat voor jou dan moeten zijn qua 80s en grotendeels ook 90s?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ligt natuurlijk ook een beetje het probleem, een stukje nostalgie naar nummers die in feiten gewoon matig zijn.
Al zijn die matige nummers veel aanweziger in de Top 90's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |