UEFA-maffia.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Ik voorzie ellende. Dit wordt de som van Fortuna en Riga..
Mwa, ik houd het meer bij een matig elftalquote:
Ik voorzie excuses.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Ik voorzie ellende. Dit wordt de som van Fortuna en Riga..
Nee hoor, dat zijn nou eenmaal de omstandigheden waarmee beide teams te dealen hebben. Maar met voetbal heeft het weinig te maken.quote:
Dat is volgende week weer voorbij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voorzie grote praatjes uit Rotterdam weer nu ze weer eens gewonnen hebben.
Stay humble eh, stay humble.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is volgende week weer voorbij.
https://1908.nl/artikelen(...)ons-league-plaatsingquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik las dat als Feyenoord derde wordt in de competitie, ze rechtstreeks de CL in mogen (ipv vCL) als ze Milan verslaan. Kan één van de vele Feyenoorders in dit topic dat bevestigen?
Bedanktquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef Adames het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)ons-league-plaatsing
Sporting moet tweede worden (en niet eerste of derde), staan nu ruim eerste.
Club Brugge mag geen tweede worden (staan nu tweede) en moet slechter presteren dan Feyenoord, dwz uitgeschakeld worden tegen Atalanta terwijl Feyenoord wel door gaat.
I don’t do ifs and buts and maybes. I do absolutesquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
BedanktVan veel factoren afhankelijk dus. Ik hoop mee voor onze vriendjes van Feyenoord hier
Dit doet me denken aan de uitleg van stiften, jack in de box.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef Adames het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)ons-league-plaatsing
Sporting moet tweede worden (en niet eerste of derde), staan nu ruim eerste.
Club Brugge mag geen tweede worden (staan nu tweede) en moet slechter presteren dan Feyenoord, dwz uitgeschakeld worden tegen Atalanta terwijl Feyenoord wel door gaat.
quote:Ajax en Rayane Bounida naderen elkaar inzake een akkoord over een nieuw contract, zo schrijft Voetbal International donderdagmiddag. Het toptalent kon al op jonge leeftijd voor het grote geld kiezen, maar gaat uiteindelijk voor het sportieve plan van Ajax. Bounida lijkt voor minstens drie jaar te gaan tekenen in Amsterdam.
Kroesgod regelt het wel evenquote:
Goed nieuws. Wat ik van hem heb gezien tot nu toe, kan hij ook wel mee aan de onderkant van de Eredivisie.quote:
Prima nieuws! Hopelijk gaat die nu ook gebruiken maken van een zaakwaarnemer. In plaats van dat gekloot met zijn geld hongerige broer/familie.quote:
Ik vind jou echt een leuke jongenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:46 schreef Wotte het volgende:
Toptalent uit eigen jeugdopleiding tekent gelukkig waarschijnlijk bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |