Of Konadu.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef Bofjijff het volgende:
Rijkhoff moet je er nu wel bij gaan halen..
Dan nog liever user @Wotte . Konadu kan er niet zoveel van. Potentieel waarschijnlijk wel, maar laat het niet echt zien.quote:
rijkhof toch ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dan nog liever user @:Wotte . Konadu kan er niet zoveel van. Potentieel waarschijnlijk wel, maar laat het niet echt zien.
Die legt er af en toe nog weleens eentje in. En is ook 2 jaar ouder dat helpt toch wel rond deze leeftijd. En wordt ook weleens tijd dat die wat stappen gaat maken, hopelijk is dit zijn kans. Met duidelijke instructies van Farioli en een paar scheldkanonnades van Hendo moet er toch wel iets van te maken zijn voor een paar weken.quote:
He wat?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:50 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond Traore gisteren erg goed.
Sarcasm..quote:
Ik dacht alquote:
Nee, Traore was echt verschrikkelijk slecht gisteren. Het veld was slecht, maar Traore deed daar nog een schepje bovenop. Man man manquote:
Absolute wereldklasse.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, Traore was echt verschrikkelijk slecht gisteren. Het veld was slecht, maar Traore deed daar nog een schepje bovenop. Man man man
Ik druk die ballen die Brian bij tijd en wijle mist er inderdaad nog met mijn linkerbal in.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dan nog liever user @:Wotte . Konadu kan er niet zoveel van. Potentieel waarschijnlijk wel, maar laat het niet echt zien.
Wil toch Rijkhof wel eens in actie zien.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Traoré en Rasmussen zijn beide semi-spitsen (en betere opties dan Rijkhof).
Dan is Rijkhof niet best, waarom hebben ze die jongen teruggehaald?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Traoré en Rasmussen zijn beide semi-spitsen (en betere opties dan Rijkhof).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |