SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Ik wilde het net vragen.quote:
Ik denk dat je mongooltje klaas hiermee wat teveel credits geeft.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:57 schreef Houniet het volgende:
English
Etymology
A conflation of shook and shaken, equivalent to shook + -en.
Verb
shooken
(dialect, nonstandard) past participle of shake; nonstandard form of shaken.
Alleen op zaterdagavonden.quote:
Mensen die dit geen penalty vinden zijn echt verzuurdquote:Op maandag 10 februari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vroeger had je de zogenoemde ‘topclub-penalty’, dit was weer zo’n schoolvoorbeeld van een ‘topclub-VAR-moment’
Sjoerd ook lekker zuur. Volgens de KNVB was het overigens een dubbele penalty, penalty voor de overtreding en penalty voor de hands.
Die penalty voor hands zou je nog over kunnen discussiëren, die regels veranderen zo vaak dat ik geen idee heb wat nu precies geldtquote:Op maandag 10 februari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vroeger had je de zogenoemde ‘topclub-penalty’, dit was weer zo’n schoolvoorbeeld van een ‘topclub-VAR-moment’
Sjoerd ook lekker zuur. Volgens de KNVB was het overigens een dubbele penalty, penalty voor de overtreding en penalty voor de hands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |