Ik zat even naar mijn tussenstand te kijken, echt een pingpong seizoen, winst en verlies om en om tot nu toequote:14 Sabata .... WVWVWVW
Dit begint echt belachelijke vormen aan te nemenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Tussenstand na reguliere speeltijd:
[ afbeelding ]
Altijd tegen @:GotenSSJ
Dus we gaan vandaag gewoon door met de verlenging, die dus in Speelronde 11 plaatsvindt (alles valt ook op de site te bekijken)
Speelschema speelronde 11:
[ afbeelding ]
Ja dit heb ik ookquote:Op zondag 2 maart 2025 10:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zat even naar mijn tussenstand te kijken, echt een pingpong seizoen, winst en verlies om en om tot nu toe
Jouw Cepeda rijdt daar toch ook gewoon een klassement, of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 10 gaat waarschijnlijk verloren, maar wel totaal anders dan verwacht. Die hele armada van @:maxi-mus in de Omloop is totaal buiten de punten gefinisht vandaag, terwijl ik die vooral vreesde, en Fortunato is ineens opgedoken in de Ardeche en werd daar 3e. Op zich heel mooi, maar Magnus Cort heeft ineens 2 ritten gewonnen én een klassement gereden in de Gran Camino, zeker met dat laatste had ik geen rekening gehouden...
Besodemietering van de bovenste plankquote:Op zondag 2 maart 2025 11:27 schreef Sabata het volgende:
Ik zie dat in de scores van speelronde 10 de derde etappe van O Gran Camino niet is meegenomen. Ook iemand hier verkeerd gereden of was dat een werk in uitvoering @:Pino112
Dat altijd.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Besodemietering van de bovenste plank
Maar Cort staat hoger en vandaag is een makkelijkere rit dan gisteren.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw Cepeda rijdt daar toch ook gewoon een klassement, of heb ik iets gemist?
Nog even alles uitgerekend en als de rit vandaag zou worden afgelast was het precies gelijkspelquote:Op zondag 2 maart 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Cort staat hoger en vandaag is een makkelijkere rit dan gisteren.
Dan moet Ayuso nog een eindje fietsen mocht ie in Italië willen finishenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, de Croky Cup had ik te vroeg afgeschreven. Dat wordt nog spannend. Ronde 11 is wel klaar, zeker omdat Ayuso ook vast gaat winnen in Italië
Ja, hij kan nog tot woensdag door gaan fietsen hoor. Maar goed, daar kan natuurlijk van alles gebeuren!!1!1quote:Op zondag 2 maart 2025 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet Ayuso nog een eindje fietsen mocht ie in Italië willen finishen
Net niet!quote:Op zondag 2 maart 2025 16:21 schreef franklop het volgende:
Moschetti en Van den Berg moeten even goed sprinten straks om plek 2 van Skjelmose te compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |