Spannend! Ik duim heel hard mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:04 schreef Debsterr het volgende:
Zal ik dan maar meedoen? Al hou ik mezelf vooral voor dat het hoogstwaarschijnlijk weer mis gaat en durf ik nog weinig vertrouwen te hebben…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:04 schreef Cygne het volgende:
[..]
Spannend! Ik duim heel hard mee.
Ja het is zo dubbel, je wil positive vibes uitstralen en een beetje manifesteren, maar tegelijkertijd ook jezelf beschermen tegen wat voelt als het onvermijdelijke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja, dat is het onzekere. Er is ook geen foute manier. Voor mij voelde het veiliger als het misging, dat was wat ik kende. Een echt levend kind voelde zo surrealistisch, dat dat kon.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja het is zo dubbel, je wil positive vibes uitstralen en een beetje manifesteren, maar tegelijkertijd ook jezelf beschermen tegen wat voelt als het onvermijdelijke.
Ik denk ergens eerste helft van juni! En jij?quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:37 schreef Debsterr het volgende:
Zou ons 2e levende kindje worden @:_lily_ en dan ben ik ook helemaal content compleet.
Hopelijk ben je snel aan de beurt voor de eerste echo. Waar gok je nu je UD op?
Herkenbaar en ach waarom nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:49 schreef Debsterr het volgende:
Pfoeeeee wat heb ik toch weinig geduld! Zit gewoon te twijfelen om via een pretecho bureau alvast langs te gaan volgende week.
Waarom niet eigenlijk, die eerste weken zijn ook niet te doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:49 schreef Debsterr het volgende:
Pfoeeeee wat heb ik toch weinig geduld! Zit gewoon te twijfelen om via een pretecho bureau alvast langs te gaan volgende week.
Bel je vk en overleg met hen wat ze voor je kunnen doen. Bespreek dat je eerder miskraam hebt gehad en dat je je de hele dag zorgen maakt. Vaak is er wel iets mogelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou dan stipt 7 zijn, dus een mooie termijn. Heb al wel zitten Googlen naar opties om eventueel via een externe echoscopist een echo met 6 weken te doenomdat ik het zo spannend vindt.
Ben momenteel ook veel te veel aan het testenomdat ze in het begin best licht waren. Maar had gisterochtend echt een dikke knalstreep, dat helpt wel ietsjes met de zenuwen.
Je hebt helemaal gelijk. Was net hetzelfde aan het bedenken, om even te bellen. Idealiter verzetten ze 'm naar volgende week donderdag, dan ben ik 6+3.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bel je vk en overleg met hen wat ze voor je kunnen doen. Bespreek dat je eerder miskraam hebt gehad en dat je je de hele dag zorgen maakt. Vaak is er wel iets mogelijk.
Realiseer je wel dat als je een echo rond 6 weken doet dat het goed kan dat je nog geen harte ziet kloppen, zeker als je per ongeluk toch iets minder ver bent dan gedacht. Dat kan soms meer stress opleveren dan gewoon nog een weekje langer afwachten.
Veel afleiding zoeken en vooral ook loslaten. Hoe het ook loopt, je hebt er toch geen invloed op, en wel of geen echo verandert niets aan hoe de zwangerschap loopt.
Op zich heb ik die ook gepland staan, zou 7 weken moeten zijn met de vitaliteitsecho op 20-10. Maar gezien het mijn 5e zwangerschap is, ik van de zomer als "net wel/net niet in de overgang" bestempeld ben en we maar 1 levende dochter hebben, gaan mijn zenuwen nogal met me aan de haal.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:17 schreef Synoniempje het volgende:
Mijn vk biedt soieso een vroege echo aan omdat het allemaal al spannend genoeg is, staat op haar website
Heb even gemaildquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:17 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Natuurlijk
Morgen weer een poging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |