Ik vind het bij die linkse kerel best goed staan. Zowiezo vind ik bij mannen badpakken beter staan als ze op de borst wat hoger zitten.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is geil!
@:de_boswachter
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral bij de rechter mooi, daar komen die heerlijke jopen zo lekker in uitquote:Op zondag 9 februari 2025 13:20 schreef Daan1234 het volgende:
[..]
Ik vind het bij die linkse kerel best goed staan. Zowiezo vind ik bij mannen badpakken beter staan als ze op de borst wat hoger zitten.
Waarom het topic over mijn transsitie. vanwaar deze opmerking? Ik vind een badpak prettig zitten en het is fijn dat het net een graadje extra warmte geeft. ik heb geen enkele behoefte om van geslacht te gaan veranderen. ik ben 100% hetero en dat bevalt me prima. ook heb ik geen enkele behoefte om in vrouwen kleding te gaan lopen. Mijn punt is nu namelijk dat een badpak naar mijn idee kleding is voor zowel mannen als vrouwen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef Evangelion het volgende:
Vooral doen wat je fijn vindt.
Ik kijk uit naar het topic over je transitie.
eerst had ik er eentje, en die zat bij mijn ballen net een klein beetje te strak als ik met het zwemmen mijn handen voor me uit slak. En toen heb ik een andere gekocht met met lekkere elastische stof, en nu zit die bij mijn kruis ook prima.quote:
(Zwem)kleding is meer iets voor LIF.quote:
aha, kan ik deze van catagorie veranderen, of kan ik daar dan gewoon een nieuw topic beginnen?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
(Zwem)kleding is meer iets voor LIF.
Zo iets met een triathlon wel eens aangetrokken. maar dit voelt voor wekelijks zwemmen weer als te veel kleding om je heen. Ik zwom na lange tijd 1 keer weer eens in een zwembroek, dat voelde weer heel bloot. Een badpak is precies de juiste hoeveelheid kleding.quote:
zeker die ironman doenquote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
triatleten zijn ziek in hun hoofd
gewoon speedo met je kleine piemelquote:Op zondag 9 februari 2025 16:47 schreef Daan1234 het volgende:
[..]
Zo iets met een triathlon wel eens aangetrokken. maar dit voelt voor wekelijks zwemmen weer als te veel kleding om je heen. Ik zwom na lange tijd 1 keer weer eens in een zwembroek, dat voelde weer heel bloot. Een badpak is precies de juiste hoeveelheid kleding.
Sowquote:Op zondag 9 februari 2025 13:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is geil!
@:de_boswachter
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |