2023 belde...quote:Op maandag 10 februari 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, die halftimeshow van de Superbowl.
Enige grappig is dat Samuel L. Jackson er tussendoor loopt te roepen,
maar dat 'zingen'![]()
![]()
![]()
![]()
Frederik the Greatquote:Op maandag 10 februari 2025 22:40 schreef drakin het volgende:
Pullup is er weer voor de vogels, ik doe allemaal beessies
[ afbeelding ]
Dit prachtdier is een paar jaar geleden overleden, Jasper366quote:
Mooie beestenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit prachtdier is een paar jaar geleden overleden, Jasper366
Echt de mooiste Fries ever
Ze worden alleen momenteel teveel gefokt waardoor ze nare ziektes krijgen. Dierenartsen worden al naar als er weer een Fries binnenkomt.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie beesten
Heb er weleens op gereden, echt een heel andere zit. Een kruising tussen een geoliede machine en gratie.
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze worden alleen momenteel teveel gefokt waardoor ze nare ziektes krijgen. Dierenartsen worden al naar als er weer een Fries binnenkomt.
Worden trouwens ook veel in films gebruikt
https://www.ad.nl/tech/mu(...)ee-bedankt~ace8d2fd/quote:Op maandag 10 februari 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee wat europa van plan is... bang zijn ze iig wel voor andere meningen.
Ik denk dat we een spannend jaar gaan krijgen.
Overigens meen ik laatst iets gelezen te hebben dat de NL overheid een eigen AI data/compute centrum wil bouwen. Het eerste goede nieuws sinds Wilders -1.
Zo mooiquote:Op maandag 10 februari 2025 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Waren die Dementors uit Potter ook niet friezen ? ff zoekenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo mooi![]()
Vaak in historische films, kort geleden nog in Nosferatu en volgens mij reden de Nazgul ook op Friezen
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waren die Dementors uit Potter ook niet friezen ? ff zoeken
Jup een Friesquote:Op maandag 10 februari 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevonden!![]()
Bekijk deze YouTube-video
In de film Zorro werd ook een Fries paard gebruikt.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup een Fries![]()
Ze rijden ook op andere paarden, tijdens de scene dat ze door het water worden verzwolgen in de rivier zijn het bruine paarden, geen idee welk ras wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |