Ja we laten het er maar bijquote:
Beter misschienquote:
Het was heel snel al verandert naar heel de dag regenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier het zelfde
[..]
Moet er zo uit op de scoot, niet echt lekker weer voor.
[..]
Beterschap
Balen. Ik denk dat de kans op een paar witte dagen wel verkeken is voor deze winter.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was heel snel al verandert naar heel de dag regen
Denk het ook, liever wit dan dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen. Ik denk dat de kans op een paar witte dagen wel verkeken is voor deze winter.
Ja dat zeker. Ik hou trouwens wel van sneeuw, maar helaas gaan we dat steeds minder zienquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het ook, liever wit dan dit.
Sam Elliottquote:
Je had het over Ghost Rider.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heeft die te maken met dit liedje?
Bekijk deze YouTube-video
Kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had het over Ghost Rider.
Weet ik veel, misschien hadden ze stiekem een verhouding ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt
En jij over Sam Elliott.
Dus wat heeft Sam te maken met Mrs. Robinson?
Komen de visjes ook wel eens bij jouw boten in de buurt?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:19 schreef pullup het volgende:
Snow snow go away, please comeback another year!!!
Je zit nog redelijk warm ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien hadden ze stiekem een verhouding ofzo.
Dat was wel een lekkerder ding dan die hele Evaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zit nog redelijk warm ook
Hij is getrouwd met Katherine Ross, die speelde de dochter van Mrs Robinson. Zeg maar degene die er vandoor ging
Niet op de Amstel neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen de visjes ook wel eens bij jouw boten in de buurt?
https://www.nu.nl/314565/(...)landse-kajakker.html
Het scheelt niet veel, ik heb spaghetti gemaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
Macaroni, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Werkt dat alleen bij haaien?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Je moet zo'n haai ook gewoon een stomp op zijn neus geven. leert ie het wel af dat achtervolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |