Of ie lachte weet ik niet, maar Niels vond het niet moeilijk idd. Jordy vond het echt kut. Dus dit verhaal is gewoon onzin wat ie net vertelde. Lijkt op een beetje meepraten.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was niels die in lachen uitbarste toch?
Jordy heeft toen ook wel ff gelachen , kan zenuwen zijn natuurlijk want uiteindelijk vond hij het idd klotequote:Op zondag 9 februari 2025 01:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Of ie lachte weet ik niet, maar Niels vond het niet moeilijk idd. Jordy vond het echt kut. Dus dit verhaal is gewoon onzin wat ie net vertelde. Lijkt op een beetje meepraten.
ik heb alleen aflevering 1 gekekenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje je gaat verschieten hoeveel mensen de live volgen maar niet naar de afleveringen kijken
Dat denk ik ook , hoewel ik geen idee heb hoeveel mensen hier naar kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje je gaat verschieten hoeveel mensen de live volgen maar niet naar de afleveringen kijken
Hmm dat zou kunnen idd. Ik weet iig dat Jordy in de decision room het al suuuperkut vond. Dus vind dit gewoon een slecht verhaal, want Pootje bracht het dus alsof Jordy zich nep gedroeg daar en dat het in de woonkamer toneel was.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft toen ook wel ff gelachen , kan zenuwen zijn natuurlijk want uiteindelijk vond hij het idd klote
189 lurkers kijken op dit moment naar de livequote:Op zondag 9 februari 2025 01:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook , hoewel ik geen idee heb hoeveel mensen hier naar kijken
Zei hij dat ?quote:Op zondag 9 februari 2025 01:25 schreef Flory- het volgende:
Pootje: Je zou verschrikken hoeveel mensen alleen maar de live volgen en niet naar de tv uitzendingen kjken!
Maar dat is wel Jordy's probleem : wat hij zegt en hoe iets zegt komt soms niet met elkaar overeen , en dat is denk ik ook een beetje wat Sharice bij/in hem ziet.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm dat zou kunnen idd. Ik weet iig dat Jordy in de decision room het al suuuperkut vond. Dus vind dit gewoon een slecht verhaal, want Pootje bracht het dus alsof Jordy zich nep gedroeg daar en dat het in de woonkamer toneel was.
Joehoequote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
189 lurkers kijken op dit moment naar de live
maarja dat werkt jordy ook weer zelf in de hand, kijk hoe dramatisch hij deed toen hij de telefoon op nam voor een team switch. hoe vaker hij dat soort dingen doet, hoe minder waarde ze gaan hechten aan dat soort gedrag uiteindelijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm dat zou kunnen idd. Ik weet iig dat Jordy in de decision room het al suuuperkut vond. Dus vind dit gewoon een slecht verhaal, want Pootje bracht het dus alsof Jordy zich nep gedroeg daar en dat het in de woonkamer toneel was.
Vergeet de andere wegen die naar de stream leiden niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dit idd.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maarja dat werkt jordy ook weer zelf in de hand, kijk hoe dramatisch hij deed toen hij de telefoon op nam voor een team switch. hoe vaker hij dat soort dingen doet, hoe minder waarde ze gaan hechten aan dat soort gedrag uiteindelijk.
Ja, kan over het algemeen wel zo zijn idd. Maar dat voorbeeld van Pootje was gewoon echt foutief, dus dan voelt dat een beetje als meepraten voor me. Kan ik niet zo goed tegenquote:Op zondag 9 februari 2025 01:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is wel Jordy's probleem : wat hij zegt en hoe iets zegt komt soms niet met elkaar overeen , en dat is denk ik ook een beetje wat Sharice bij hem ziet.
Volgens mij was dat geen meepraten maar zei hij iets over zoals hij het heeft gezien , en deels heb ik dat ook zo gezien.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, kan over het algemeen wel zo zijn idd. Maar dat voorbeeld van Pootje was gewoon echt foutief, dus dan voelt dat een beetje als meepraten voor me. Kan ik niet zo goed tegen![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 01:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |