Als je goed kijkt zijn het niet de lichtjes die daarom schreeuwen maar juist de neusjes en de dokwerkers.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef recidivist het volgende:
stront aan de knikker bij de lichtjes zo te zien....nu al geluiden die om zijn ontslag vragen
Dat is ook wel zo gekomen door de CL-campagne. Een paar weken voordat men aan de pot tegen Real Madrid moest beginnen moest Ten Hag nog ontslagen worden (al helemaal na de 6-2 verliespartij in de Kuip). In de eredivisie waren ze inderdaad helemaal niet zo dominant toen.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zijn het niet de lichtjes die daarom schreeuwen maar juist de neusjes en de dokwerkers.
Volgens mij weten alle PSV-ers wel dat het momenteel niet lekker loopt, maar is er tegelijk ook wel een bepaalde realiteitszin dat je niet oneindig dominant kan zijn. Ik vond persoonlijk het Ajax van 2018/2019 nog beter dan het PSV van vorig jaar; maar zelfs die waren in de competitie niet zo dominant.
Alweer vroeg aan de snuif vriend?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo gekomen door de CL-campagne. Een paar weken voordat men aan de pot tegen Real Madrid moest beginnen moest Ten Hag nog ontslagen worden (al helemaal na de 6-2 verliespartij in de Kuip). In de eredivisie waren ze inderdaad helemaal niet zo dominant toen.
Nee hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 10:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alweer vroeg aan de snuif vriend?
Er werd echt niet massaal geroepen om zijn ontslag. Maar goed jij leest 1 post ergens en meent dat iedereen dat dan maar vind. Lekker blijven snuiven vriendquote:
3 achter?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ga jullie kapoet schamen
12 punten voorstaan en NU 3 achter ...
HET KAN NOG!
Ik zou voor de gein eens het Ajaxtopic op die dag gaan teruglezen. Achteraf best lachwekkond.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er werd echt niet massaal geroepen om zijn ontslag. Maar goed jij leest 1 post ergens en meent dat iedereen dat dan maar vind. Lekker blijven snuiven vriend
Het Ajaxtopic was inderdaad behoorlijk eensgezindquote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef GGMM het volgende:
Alleen volslagen debielen riepen toen om het ontslag van Ten Hag
Dus jij zegt nu dat de ajaxfans WEL massaal om het ontslag riepen?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef GGMM het volgende:
Alleen volslagen debielen riepen toen om het ontslag van Ten Hag
Al besproken.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat de ajaxfans WEL massaal om het ontslag riepen?
Verdoriequote:
Het was vooral een gebbetje omdat ik toen dat topic maaktequote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat de ajaxfans WEL massaal om het ontslag riepen?
Ah op die fiets.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was vooral een gebbetje omdat ik toen dat topic maakte
Maar hij landt niet helemaal helaas
De wens is de vader van de gedachte, makker.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:34 schreef Buitendam het volgende:
Oh, teen. Ik las nek.
Dat was even schrikken.
Dat zeggen ze.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte, makker.
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte, makker.
Noa had een punt toen hij zei dat PSV publiek allemaal schorriemorrie is.quote:
Noa heeft natuurlijk recht van spreken.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noa had een punt toen hij zei dat PSV publiek allemaal schorriemorrie is.
Ja, hij werd geïnterviewd.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Noa heeft natuurlijk recht van spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |