Boscagli heeft ook regelmatig slippertjes, bij Obispo valt het op omdat je er op gaat letten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken. Omdat hij vandaag een prima pot speelt heb ik hem toch vaker zien blunderen. Als Boscagli zijn dag heeft is hij een van de weinige die een opening can creëren in de opbouw.
PSV is na de winterstop ook maar erg matig. Hebben de vorm niet. Fysiek was Juve duidelijk veel sterkerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Het is heel erg jammer, want dit is echt een goede loting. Ik volg Juventus wekelijks, en ze zijn echt matig. Van Benfica, Napoli en Milan verloren. En verder nog een hele hoop gelijke spelen de laatste tijd. O.a Club Brugge, Atalanta, Torino, Venezia, Bologna, Lecce, Fiorentina.
Maar goed, ik denk dat PSV dit thuis wel recht gaat zetten.
Bij dit PSV gaat het, op een enkele individuele fout na, zonder uitzondering mis bij de middenvelders. Of bij lamlendigheid van Lang die niet meeloopt met zijn man zoals afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom vliegen er 20+ in ja, omdat alle verdedigers zo'n goed niveau halen.
Obispo heeft ook een meer dan prima lange bal van achteruit. Boscagli in de topvorm van vorig jaar is wat mij betreft onbetwist. Maar die Boscagli hebben we dit jaar nog niet gezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken. Omdat hij vandaag een prima pot speelt heb ik hem toch vaker zien blunderen. Als Boscagli zijn dag heeft is hij een van de weinige die een opening can creëren in de opbouw.
Veerman, Schouten Saibari allemaal slappe hap vandaag/de laatste weken.. dan wordt het lastig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij dit PSV gaat het, op een enkele individuele fout na, zonder uitzondering mis bij de middenvelders. Of bij lamlendigheid van Lang die niet meeloopt met zijn man zoals afgelopen weekend.
Tja, dat zie je bij Veerman en Schouten ook. Maar ik blijf er toch vertrouwen in hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Obispo heeft ook een meer dan prima lange bal van achteruit. Boscagli in de topvorm van vorig jaar is wat mij betreft onbetwist. Maar die Boscagli hebben we dit jaar nog niet gezien.
De laatste paar duels loopt PSV te kloten natuurlijk, maar ze hebben een heel goede ploeg en deden het zeer behoorlijk daarvoor. Eerste helft van de competitie veel grote overwinningen. Moet echt wel goed komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad, PSV is dit seizoen veel indrukwekkender!
Hele goede ploeg...voor ED begrippen. Wel even volledig blijven. Geen één top 20 club zit te wachten op een Obispo, De Jong, Veerman, Schouten, Saibari, Mauro of Ledezma. Laten we eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De laatste paar duels loopt PSV te kloten natuurlijk, maar ze hebben een heel goede ploeg en deden het zeer behoorlijk daarvoor. Eerste helft van de competitie veel grote overwinningen. Moet echt wel goed komen.
Eens idd. Schouten is de laatste tijd echt slecht. Veerman ook wisselvallig en zakt vaak door de ondergrens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veerman, Schouten Saibari allemaal slappe hap vandaag/de laatste weken.. dan wordt het lastig.
In dit soort wedstrijden mis je een type Sangare
Wat verwacht je nu. Als Nederlandse clubs de budgetten hadden zoals dat in andere competities wel mogekijk is kunnen we verder praten. 1 speler van Juve 90 miljoen. Nog maar te zwijgen wat PSG, Real, MC, Barcelona, Liverpool, Bayern etc kunnen besteden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hele goede ploeg...voor ED begrippen. Wel even volledig blijven.
Mwa, dat kan prima. Een zak geld maakt geen goals. Als je een goed team bij elkaar weet te toveren, dan kan je prima dit soort clubs verslaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:22 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu. Als Nederlandse clubs de budgetten hadden zoals dat in andere competities wel mogekijk is kunnen we verder praten. 1 speler van Juve 90 miljoen. Nog maar te zwijgen wat PSG, Real, MC, Barcelona, Liverpool, Bayern etc kunnen besteden.
Het moet voor een Nederlandse club ontzettend meezitten om al een halve finale te bereiken of bovenstaande clubs te kunnen uitschakelen.
Voor de ED idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
maar PSV heeft wel gewoon een goede selectie.
Voor CL begrippen ( m.u.v Peresic en Tillman ) niet nee, anders zouden ze ook niet voor PSV spelen.quote:
Helaas geen vervangers nu Tilman is uitgevallen. Dus moeten ze wel beide spelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens idd. Schouten is de laatste tijd echt slecht. Veerman ook wisselvallig en zakt vaak door de ondergrens.
Preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor CL begrippen ( m.u.v Peresic en Tillman ) niet nee, anders zouden ze ook niet voor PSV spelen.
Dat is een seizoen geweest. En dat sinds 1988 voor Nederlanse clubs in de CL en nog 1x Ajax zo uit het hoofd die ook nog de wereldbeker wonnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, dat kan prima. Een zak geld maakt geen goals. Als je een goed team bij elkaar weet te toveren, dan kan je prima dit soort clubs verslaan.
Kijk naar Ajax in 2019. Het was geen geluk of kwestie van ''meezitten'', maar Ajax speelde clubs als Juventus, Real Madrid en Tottenham gewoon weg. Ja, ook Tottenham. Ajax was veel sterker, maar het werd op het einde helemaal verkloot.
Het kan prima. Ook PSV heeft een sterk team. Niet te vergelijken met het Ajax van toen, maar PSV heeft wel gewoon een goede selectie.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:13 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb wel een zwak voor Veerman. Ik ben blij dat hij bij PSV speelt. Ook zijn interview's zijn altijd wel leuk en fair.
quote:”Ik wilde het voetballend oplossen. En dat zal ik ook zeker blijven doen. Daar mag iedereen wat van vinden, daar geef ik niks om.”
quote:,,Het is ongelukkig dat zo’n bal een minuut later binnen valt. En ik weet dat 95 procent van de voetballers zo’n bal wel weg zou schieten. Maar ik heb dat gewoon niet. Daar moet iedereen maar mee leren leven.”
ik zeg het al 1,5 jaar over Veerman en Schouten. Niemand wilde er in mee, maar het lijkt allemaal uit te komen. Deze 2 hebben tegen de Fortuna's en Heerenveens of tegen landen als Polen en Roemenië veel verdoezeld waardoor de PSV'ers echt dachten dat ze bij een Real en PSG mee konden komen. Maar als je er over nadenkt falen ze altijd keihard als het er op aankomt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zei het al eerder: Veerkutje en Lang zijn de absolute rotte appels in dit team.
Joey vind zichzelf nog altijd de nieuwe Kroos, en acteert er naar.
Lang is een arrogante laagbegaafde tokkie met een veel te grote muil.
Kun je nagaan hoe enorm kut de selectie van Feyenoord is…quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hele goede ploeg...voor ED begrippen. Wel even volledig blijven. Geen één top 20 club zit te wachten op een Obispo, De Jong, Veerman, Schouten, Saibari, Mauro of Ledezma. Laten we eerlijk zijn.
"Boehoe ja maar Feyenoord dan"quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe enorm kut de selectie van Feyenoord is…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |