DOENquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg morgen naar de Ikea te gaan.
Ben benieuwd hoe veel zin ik daar nog in heb als het morgen is.
Dat wordt goed nadenken over de dagelijkse klacht dan, want in het weekend naar ikea zijn automatisch 10 klachten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg morgen naar de Ikea te gaan.
Ben benieuwd hoe veel zin ik daar nog in heb als het morgen is.
Ik had twee weken een bliksembezoekje van slechts 15 minuten op een zaterdag. Kan primaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt goed nadenken over de dagelijkse klacht dan, want in het weekend naar ikea zijn automatisch 10 klachten.
Gewoon echte plantjes kopen. Filtert co2quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik overweeg een hele rits lego plantjes te kopen
gaan dood, dat is echt een garantie hierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon echte plantjes kopen. Filtert co2
Ik heb de kerstster (10370) in de doos in de kast staan. Die ga ik bouwen als ik later dit jaar in de nieuwe woning zit. Net als de Mona Lisaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik overweeg een hele rits lego plantjes te kopen
ik heb de bonsai al liggen. maar hoe meer ik kijk naar al die andere setjes hoe leuker ik ze vindquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de kerstster (10370) in de doos in de kast staan. Die ga ik bouwen als ik later dit jaar in de nieuwe woning zit. Net als de Mona Lisa
slaapzequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de boel afsluiten
Gute Nacht Freunde
Te veel water gegeven?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
gaan dood, dat is echt een garantie hier
ik heb een soort woestijnplant al dood laten gaan
Sterkte alvast.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga volgende week naar IKEA.
Och, ik zie het als een simpele klus. In en uit met wat ik nodig heb.quote:
Ik vind dat ook lastig hoor, van die planten met gebruiksaanwijzing. De een mag maar een druppel water per week, terwijl je de andere plant drie uur per dag onder een lauwe douche moet zetten om hem in leven te houden... ze krijgen bij mij gewoon allemaal evenveel en dan zie ik wel welke dat wel en welke dat niet waarderenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
teveel of teweinig, iig iets verkeerd gegaan
Trustequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de boel afsluiten
Gute Nacht Freunde
Ik ga morgen naar het zwembadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga morgen naar de sportschool. Even het gebak en de snacks eraf trainen.
Ja, de oudstequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben de kinderen zwemles?
ja dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lastig hoor, van die planten met gebruiksaanwijzing. De een mag maar een druppel water per week, terwijl je de andere plant drie uur per dag onder een lauwe douche moet zetten om hem in leven te houden... ze krijgen bij mij gewoon allemaal evenveel en dan zie ik wel welke dat wel en welke dat niet waarderen.
Ze passen zich maar aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lastig hoor, van die planten met gebruiksaanwijzing. De een mag maar een druppel water per week, terwijl je de andere plant drie uur per dag onder een lauwe douche moet zetten om hem in leven te houden... ze krijgen bij mij gewoon allemaal evenveel en dan zie ik wel welke dat wel en welke dat niet waarderen.
Trustequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, lekker slapen.![]()
Welterusten![]()
Nog wel! Al ga ik ook eens naar bedquote:
En zelfverklaard autist. Slechte tijd wel voor ons auties zo met Elon en daarna meteen Ye.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kanye is nu een zelfverklaard nazi toch ?
oke naziquote:Op zondag 9 februari 2025 02:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zelfverklaard autist. Slechte tijd wel voor ons auties zo met Elon en daarna meteen Ye.
Eh?quote:
ja, als in:"we staan er niet zo goed op als auties zo de laatste tijd met Elon en Kanye die uit de kast komen als autist".quote:
En nazi.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja, als in:"we staan er niet zo goed op als auties zo de laatste tijd met Elon en Kanye die uit de kast komen als autist".
Teveel gezopen.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:42 schreef bitterbal het volgende:
waarom ben je trouwens wakker Grrrrrrrrr?
Snap ik toch allemaal niet als auti.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |