vies ventje hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy neemt de plek van Jeffrey in? Haatacties naar Jane
Is toch niet uithalen? Is wel de waarheid. Ze heeft overal de vinger in de pap, deel van het spel. Speelt ze goed. Jane is van plan om uit te zoeken op wie Jordy gaat en of hij z'n gamechanger gaat inzetten. Jordy zal daar ongetwijfeld weer voor vallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:20 schreef Hznootje het volgende:
Oh Jordy nog even uithalen naar Jane..
Jordy heeft wat dat betreft een bord voor zijn hoofdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje dom. Kijk wat het Jeffrey heeft gebracht
Ja dat denk ik ook wel. Jordy is meer van het mokken dan van een snedig repliekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef Verida het volgende:
[..]
vies ventje hoor
maar ik heb het gevoel dat Jane ook Jordy wel aan kan
Nou ja heel zwart wit gezien zit ze bij meerdere groepenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat bij die club en heeft dan overal een vinger in de pap volgens Jordy
Zeggen dat ze aan allebei de kanten meepraten is toch geen haat. Heeft hij ook over en tegen mattie gezegdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy neemt de plek van Jeffrey in? Haatacties naar Jane
Dat vind ik geen uithalen, dat is meer hou het een beetje in de gaten want ze is bij beide bondjes aardig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uithalen zegt dat ze goed met elsa en zo is en ook met hun.
Kloptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:24 schreef ledn81 het volgende:
Elsa heeft dat helemaal niet zo gezegd. Er werd door Sharice en Milena ofzo over 'gegrapt' dat zij nu wel genoeg op de bank hadden gezeten en dat het deze week tijd is voor mensen die nog niet op de bank hebben gezeten.
Jordy brengt het nu telkens. "Elsa heeft het gezegd he.. Jullie gaan erop"
Het was al een kleuter.. nu is het een roddelkleuter
De gamechanger, en weken later alsnog inzetbaar, grote fout van BB.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Is toch niet uithalen? Is wel de waarheid. Ze heeft overal de vinger in de pap, deel van het spel. Speelt ze goed. Jane is van plan om uit te zoeken op wie Jordy gaat en of hij z'n gamechanger gaat inzetten. Jordy zal daar ongetwijfeld weer voor vallen.
Ik vind van wel. Ze komt hem de laatste dagen steeds steunenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vind ik geen uithalen, dat is meer hou het een beetje in de gaten want ze is bij beide bondjes aardig.
Tot hij plots zegtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
De gamechanger, en weken later alsnog inzetbaar, grote fout van BB.
Zeker een grote fout van BB. Daar moet een houdbaarheidsdatum op komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
De gamechanger, en weken later alsnog inzetbaar, grote fout van BB.
Jordy hangt ook bij meerdere mensen, ben je dan ook een groepje?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja heel zwart wit gezien zit ze bij meerdere groepen
Maar ze neemt het wel voor degene op die haar lief zijn
Dat kan ik wel waarderen.
Ik mis niemandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:27 schreef ledn81 het volgende:
Ze missen Sjefke![]()
Ik heb hem nog nergens gemist
Elsa steunt iedereen die in de put zit. Van de week zat ze ook als 1 van de weinig bij Jeffrey.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ze komt hem de laatste dagen steeds steunen
Ik denk dat Jane bij meerdere mensen goed valtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy hangt ook bij meerdere mensen, ben je dan ook een groepje?
Ik denk dat ik je verkeerd heb begrepen want nu snap ik je niet meer..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ze komt hem de laatste dagen steeds steunen
Ja nee okay dat zegt dan wat over hem en weinig over haar, dus dat als verwijt brengen snap ik dan niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane bij meerdere mensen goed valt
Jordy daarentegen niet
Dat zegt wat over Jordy
Maar vindt het wel leuk dat er nog een paar bewoners hem wel een beetje missen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis niemand
En ga ook niemand missen
Heerlijk !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |