Kleuter is een passende omschrijvingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef ledn81 het volgende:
Ah de nijd zit bij Jordy dat Elsa hem gister niet heeft aangemoedigd![]()
kleuter
En Elsa is nog steeds boos om de elleboog en om het look.....dat wordt niet in een paar dagen opgelost.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef ledn81 het volgende:
Ah de nijd zit bij Jordy dat Elsa hem gister niet heeft aangemoedigd![]()
kleuter
Nostrajordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:16 schreef Puzzie het volgende:
Jordy wist alles alles al voordat hij het huis inging
Hoor net dat ze ook geen pizza wil, want dat lust ze niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef zodeju het volgende:
Maakt Elsa nu uit dat er bruinbrood komt en geen wit,,,,kan toch half om half
vreselijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor net dat ze ook geen pizza wil, want dat lust ze niet?
ze zitten te dollen he dat hebben jullie wel door toch mag ik hopenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zit met ze te dollenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit vind een perfect voorbeeld hoe Mattie is. Lekker plakken bij Elsa om daarna in de slaapkamer erg lelijk over haar roddelen.quote:
Dacht ik ook bij gameleider.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zitten te dollen he dat hebben jullie wel door toch mag ik hopen
Stofzuigenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva zegt gewoon zinnige dingen.
Jordy daarna : Eva, ga maar lekker zuigen meid.
En Jolien gaf even aan dat het van Pootje kwam .....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Puzzie het volgende:
Jordy disclaimer :'ik heb het wel via via '
Jordy neemt de plek van Jeffrey in? Haatacties naar Janequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat bij die club en heeft dan overal een vinger in de pap volgens Jordy
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy neemt de plek van Jeffrey in? Haatacties naar Jane
Beetje dom. Kijk wat het Jeffrey heeft gebrachtquote:
Uithalen zegt dat ze goed met elsa en zo is en ook met hun.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:20 schreef Hznootje het volgende:
Oh Jordy nog even uithalen naar Jane..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |