Precies, Elsa denkt alles te kunnen bepalen en dat kan niet!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:50 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat niet om de keuze van het voedsel want dat waren Eva en Sharice. Het gaat erom dat zij bepaalde gister dat er niet meer pasta gegeten mocht worden terwijl de groep dat wel wilde.
Wat ze deze week beslist doet er niet toe daar gaat het niet over.
Mevrouw ligt nu voor de derde week in de suite want er wordt haar niets gegunt of ze gunt zichzelf niets.
Maar zolang niemand haar daar (openlijk) op wijst zal ze dat toch blijven doen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:06 schreef riri het volgende:
[..]
Precies, Elsa denkt alles te kunnen bepalen en dat kan niet!
Van mij had ze dat allang te horen gekregen
Wegwezen uit dat huis, vandaag laat ze helemaal haar ware aard zien, Jordi had dat al heel lang over haar en daar zat hij goed mee!
Niemand wil de toorn van Elsa over zich heen, dus zal iedereen de mond houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar zolang niemand haar daar (openlijk) op wijst zal ze dat toch blijven doen?
Yordy heeft geen lessen nodig van iemand die eruit ligtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:56 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja, Jordy is de lessen van Niels vergeten.
Er zijn nou eenmaal mensen die dat een beetje automatisch doen om verschillende redenen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand wil de toorn van Elsa over zich heen, dus zal iedereen de mond houden
Volgens mij is daar verder idd nog niks over bekend, maar kan ook wat gemist hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:14 schreef Pindakoek het volgende:
Als 1e, dank jullie dat ik hier mag mee lezen.
En meteen een vraag, Elza heeft een medaille voor GM (game master)
Maar dan is ze toch geen DM
Dus bepaald zij toch niks over boodschappen ed.
Maar alleen voor spelletjes
Of mis ik wat?
Gezellig dat je meeleestquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:14 schreef Pindakoek het volgende:
Als 1e, dank jullie dat ik hier mag mee lezen.
En meteen een vraag, Elza heeft een medaille voor GM (game master)
Maar dan is ze toch geen DM
Dus bepaald zij toch niks over boodschappen ed.
Maar alleen voor spelletjes
Of mis ik wat?
Elsa spreekt zelf ook mensen op een normale manier aan, ik vind dat ze dit altijd heel goed doet. Of Elsa net zo goed kan incasseren als uitdelen, is waar ik dan weer benieuwd naar ben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen die dat een beetje automatisch doen om verschillende redenen.
Wat is er mis mee om haar daar op een normale manier op aan te spreken?
Niets, maar ze heeft nogal een scherpe tong en daar schrikken sommigen voor terug. Ze is overheersend en dominant, maar de groep laat dat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen die dat een beetje automatisch doen om verschillende redenen.
Wat is er mis mee om haar daar op een normale manier op aan te spreken?
Daar houdt ze niet zo van, dan heeft ze spontaan migrainequote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Elsa spreekt zelf ook mensen op een normale manier aan, ik vind dat ze dit altijd heel goed doet. Of Elsa net zo goed kan incasseren als uitdelen, is waar ik dan weer benieuwd naar ben.
Denk niet dat ze dat kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Elsa spreekt zelf ook mensen op een normale manier aan, ik vind dat ze dit altijd heel goed doet. Of Elsa net zo goed kan incasseren als uitdelen, is waar ik dan weer benieuwd naar ben.
Klopt, dat laatste hebben we nog niet veel van gezien, misschien gaat ze dan weer in bed liggenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat zal toch moeten, met ruzie of niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niets, maar ze heeft nogal een scherpe tong en daar schrikken sommigen voor terug. Ze is overheersend en dominant, maar de groep laat dat gebeuren.
of de stream is live na 6 januariquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:25 schreef Flory- het volgende:
Mijn vriend vraagt al waarom die vent in die auto steeds op tv is
Reclame om melk te drinken, mist alleen nog een glas melkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:25 schreef Flory- het volgende:
Mijn vriend vraagt al waarom die vent in die auto steeds op tv is
Ja die ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
of de stream is live na 6 januari![]()
Gemiste kans iddquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Reclame om melk te drinken, mist alleen nog een glas melk
echt hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
Niels had echt een heel mooi en oprecht interview in de auto. Maar ik heb het er nu wel mee gehad, FEBO!
Ik kan het ondertussen al bijna letterlijk mee-zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |