Het zal wel wat anders zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
24 uur buiten slapen
heeft Elsa het over
Ik vermoed het ook ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:03 schreef Snensie het volgende:
Dit is waarschijnlijk weer zo’n flauw grapje van Elsa
Zijn woorden worden echt veel te serieus genomen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat kan gewoon heel gevaarlijk zijn
En hij dacht het wel degelijk, hij sprak het zelfs uit.
het gaat mij erom dat hij met stelligheid beweerde dat hij wist wat hij deed. Dat is zelfoverschatting
Welnee ze neemt iedereen in de maling is weer zo'n grapje van haar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:03 schreef Flory- het volgende:
Huh? Er moet iemand 24hr buiten slapen?
Vooral die duw in het midden van Mattheus zijn rug.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
is een beetje link (spreek uit ervaring)
wicky is naar de DBKquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Welnee ze neemt iedereen in de maling is weer zo'n grapje van haar.
Nou nou we hebben de grootste lol.
Ze zal wel DM zijn en Jane uitgekozen samen met haar
Denk ik ook, maar hoop wel dat Jordy dit nog even hoort en dan denkt dat hij het gaat zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:04 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, zonder kachel en fatsoenlijke slaapzak. Gelul van Elsa.
Iedereen is leuker met Axelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Jane leuker met Axel. Ze moet niet teveel in het web van Elsa komen, mijn mening
is gewoon bloedlink waar hij mee bezig isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral die duw in het midden van Mattheus zijn rug.
Elsa doet of ze goed voor de andere zorgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa is inderdaad vaak erg bazig.
Aan de andere kant zorgt ze wel goed voor haar medebewoners en probeert zoveel mogelijk dat ze allemaal hetzelfde krijgen , zeker kwa eten. Doet altijd de was, er zijn weinig mensen die dat doen.
Jordy is een strebertje en een betweter.
En als hij iets doet moeten zijn medebewoners het de hele dag aanhoren dat hij dat zo goed gedaan heeft.
Beide geen finalisten voor mij.
Dat is voor niemand leuk. Je moet toch iemand kiezen hè? (als het verhaal klopt)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:05 schreef zodeju het volgende:
Dit is wel een heel minne streek om Jordy te kiezen dan hij buiten moet slapen......
Dat was jane niet jordy. Die heeft geen nagellak opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
is gewoon bloedlink waar hij mee bezig is
en dan glashard beweren dat hij weet wat hij doet,
Ik heb nog steeds het idee dat Elsa de mol is .....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
gelukkig mag Elsa wel lekker smoezen met Wicky
mwehhh meer een bemoeialquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat Elsa de mol is .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |