Dat is wel echt een mol idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
Sharice is degene die overal meelult
* Jockari duikt in het woordenboek op zoek naar apologisten...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy ligt niet zo goed bij de huidige suite bewoners.
PS. Ik hoef geen uitleg van Jordy apologisten.
mensen die excuses maken voor het gedrag van bijvoorbeeld Jordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Jockari duikt in het woordenboek op zoek naar apologisten...
Ja dat is idd lastig maar daarom zou ze beter wat meer tijd met Axel door kunnen brengen. Duidelijk laten merken dat hij toch wel haar mattie is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt lastig nu , Elsa heeft haar voor de suite gekozen
Het erge is dat ze een week geleden aan hem vroeg wie vertrouw je en toen noemde hij haar en Axel. Als je het dan zo hard kan spelen om dat te faken is Jane voor mij ook klaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:44 schreef Verity het volgende:
Jordy heeft slechte ervaringen gehad met mensen die zijn vertrouwen beschamen. Dat kwam vooral buiten toen Jeffrey en Mattheus hem en Niels hadden genomineerd.
Benieuwd of en hoe Jordy gaat reageren naar Jane. Jane gaat het spel aan, close proberen te worden met Jordy, om te kijken of hij laat weten of hij z'n gamechanger gaat inzetten. Suite heeft een klein plannetje bedacht om hem misschien te nomineren.
Als je denkt dat hij dat serieus denkt, dan heb je echt een andere kijk op wat ik zie. Hij neemt alles niet zo serieus. Maar een beetje lol hebben kan kennelijk niet. Beetje nek masseren is echt niet schadelijk hoor. Dat doen we allemaal wel eens toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
beweren dat je weet wat je doet bij een nekblessure (massage ) zonder daarvoor te zijn opgeleid vind ik een ernstig geval van zelfoverschatting
Die twee hebben sowieso elkaars 'back'quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is idd lastig maar daarom zou ze beter wat meer tijd met Axel door kunnen brengen. Duidelijk laten merken dat hij toch wel haar mattie is.
Daar trekt ze eigenlijk al van dag één het meest naartoe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:57 schreef greysbones het volgende:
Als Eva slim is gaat ze niet teveel bij Milena en Sharice zitten
jammerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar trekt ze eigenlijk al van dag één het meest naartoe.
nee, dat kan gewoon heel gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als je denkt dat hij dat serieus denkt, dan heb je echt een andere kijk op wat ik zie. Hij neemt alles niet zo serieus. Maar een beetje lol hebben kan kennelijk niet. Beetje nek masseren is echt niet schadelijk hoor. Dat doen we allemaal wel eens toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |