Klopt, beetje kneden kan geen kwaad maar een harde foute massage kan wel degelijk link zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
is een beetje link (spreek uit ervaring)
Ze vind het ook echt niet leuk dat ze met Elsa's Pose naar de suite moest vertrekken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Jane leuker met Axel. Ze moet niet teveel in het web van Elsa komen, mijn mening
Kan ik me voorstellen en ze baalt dat ze haar bed (hoekje) kwijt is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze vind het ook echt niet leuk dat ze met Elsa's Pose naar de suite moest vertrekken.
Hij vertelt zijn waarheid net als iedereen doet. Iedereen neemt zichzelf veel te serieus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy overschat zichzelf soms iets..![]()
Precies datquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa is inderdaad vaak erg bazig.
Aan de andere kant zorgt ze wel goed voor haar medebewoners en probeert zoveel mogelijk dat ze allemaal hetzelfde krijgen , zeker kwa eten. Doet altijd de was, er zijn weinig mensen die dat doen.
Jordy is een strebertje en een betweter.
En als hij iets doet moeten zijn medebewoners het de hele dag aanhoren dat hij dat zo goed gedaan heeft.
Beide geen finalisten voor mij.
beweren dat je weet wat je doet bij een nekblessure (massage ) zonder daarvoor te zijn opgeleid vind ik een ernstig geval van zelfoverschattingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij vertelt zijn waarheid net als iedereen doet. Iedereen neemt zichzelf veel te serieus.
Jane speelt op dit moment teveel Zwitserland.. verstandig zou zijn als ze bij Axel blijft en dat ook laat zien aan de andere bewoners.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:52 schreef Puzzie het volgende:
Jane moet ook uitkijken dat ze het niet te veel voor Mattie gaat opnemen
Dat is ook weer zo... die glijdt ook overal tussendoor..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
Sharice is degene die overal meelult
Waar Sharice het natuurlijk niet mee eens isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
Eva zegt dat elsa met deze keuze.een groepje heeft gekozen.
Daarom heeft een gesprek geen nut want na het gesprek gaan ze beide gewoon door.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Precies dat![]()
Het probleem bij beiden s ook hun grote ego.. dat zit ze in de weg
De een vertelt het, de ander schreeuwt het, de een dringt het de ander op en de volgende lacht het weg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij vertelt zijn waarheid net als iedereen doet. Iedereen neemt zichzelf veel te serieus.
Dat wordt lastig nu , Elsa heeft haar voor de suite gekozenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jane speelt op dit moment teveel Zwitserland.. verstandig zou zijn als ze bij Axel blijft en dat ook laat zien aan de andere bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |