Iedereen roddeltquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Grappig Elsa roddeld en Jordy geeft commentaar, terwijl ze beide hetzelfde doen![]()
Dus tot nu toe was dat zogenaamd schattige gedrag dus gewoon een act.quote:
Is waar ... maar confirmation bias en zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy is toch ook gewoon hypocriet. Als hij iets doet is het leuk, als een ander hetzelfde doet drama. Geef 'm een pin en de stemming is dagenlang op griepniveau..
Wij zien het, daar zien ze het ook, dat ze erover klagen vind ik logisch
Volgens mij tegen Jeff, Milena, Keanu en Jolien?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei hij in begin en dat ging meer over Milena dan andere, maar heb het hem dat de laatste tijd niet meer horen zeggen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen het beide
over elkaar
tis gewoon kinderachtig
ze zeggen beide letterlijk hetzelfde
Elsa krijgt migraine als het minder gaat op haar manierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy is toch ook gewoon hypocriet. Als hij iets doet is het leuk, als een ander hetzelfde doet drama. Geef 'm een pin en de stemming is dagenlang op griepniveau..
Wij zien het, daar zien ze het ook, dat ze erover klagen vind ik logisch
weet je hoeveel moeite dat kost met deze groep bewonersquote:
Die mag ook wel 'ns even een keertje.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel moeite dat kost met deze groep bewoners
Ik ben fan van Elsa... maar mensen mogen dat ook gerust niet zijn! Maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die mag ook wel 'ns even een keertje.![]()
Ik vind Elsa zo grappig als ze boos is
jordy en elsa zitten beide in een ander hoekje(groepje) te mokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tegen Elsa maar je hebt wel gelijk
Jordy is niet van het uitpraten die heeft al vaker gezegd niet alles hoeft te worden uitgesproken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom? Dat eeuwige zeurende uitpraten is ook vermoeiend.
Ik refereerde aan het feit dat Jordy niet zoals Elsa zegt 'alles wil bepalen' maar gewoon zegt wat hij denkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Grappig Elsa roddeld en Jordy geeft commentaar, terwijl ze beide hetzelfde doen![]()
nou nou nouquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:32 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is niet van het uitpraten die heeft al vaker gezegd niet alles hoeft te worden uitgesproken.
Van mij mag Elsa op haar kin over de keien naar buiten ze is geen moer beter dan de rest maar gedraagt zich wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |