Stemmingmakerij doet ze al dagen. Naar mens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:24 schreef happyme28 het volgende:
Die kamer van Elsa is echt allemaal zum kotsen. Nu zwaar vies roddelen. Zo typisch.
Jordy is gewoon precies ons als kijkers. Hij geeft gewoon Commentaar op de streams terwijl hij er in zit.
Ik blijf het zo bijzonder vinden dat we allemaal naar hetzelfde kijken en er zo een verschillende mening over kunnen hebben.
hij is alleen en hoopt via dat een vriendin te krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik lach me kapot als iedereen iets krijgt voor Valentijn behalve Jordy. Ik snap die hele obsessie met Valentijn in het huis niet alleen het eerste jaar was leuk.
Jane zakt ook echt zwaar in mijn achtingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt dat jordy ook over elsa zegt.
ze doen het beidequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Stemmingmakerij doet ze al dagen. Naar mens.
Dat maakt het juist leuk .. en is het leuk dat iedereen z'n mening geeft. Minder leuk (vind ik het) wanneer er dan een hele welles nietes discussie ontstaat. Ik heb op het moment niemand die ik echt naar huis wil. Anderen hebben dat wel... moet toch kunnen. Ik snap dat uitleggen van het gedrag van hun favoriete bewoner nooit zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:24 schreef happyme28 het volgende:
Die kamer van Elsa is echt allemaal zum kotsen. Nu zwaar vies roddelen. Zo typisch.
Jordy is gewoon precies ons als kijkers. Hij geeft gewoon Commentaar op de streams terwijl hij er in zit.
Ik blijf het zo bijzonder vinden dat we allemaal naar hetzelfde kijken en er zo een verschillende mening over kunnen hebben.
ja denk ook echt wel dat het zo is zoals Jane zegt, heeft hij zelf ook al paar keer aangegeven dat in buitenwereld ook zo isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht bij Jeff echt een goede vriend te hebben
zat hij ernaast
toen Milena
die is ook Fake
tja
dan ga je ook wel twijfelen
Mooi hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik doe ook veel op intuïtie, maar probeer er wel altijd openminded in te staan en mijn onderbuikgevoel in mijn achterhoofd te houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo mag jij het zien ,maar intuïtie is heel goed om te hebben
dat zei hij in begin en dat ging meer over Milena dan andere, maar heb het hem dat de laatste tijd niet meer horen zeggenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt: "dit is de eerste keer dat dit mijn mensen zijn"
Dus mwah, zoekende?
Mensen doen vaak wel stellige opmerkingen en trekken die keutel weer in.
bij Elsa is het ook all about Elsaquote:
Jane kiest geen kant. En zegt hoe het is. Elsa is al dagen bezig. Oh nu bozig dat jordy zegt dat hij 85 heeft genomen hij mag het niet meer tegen anderen dan zeggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jane zakt ook echt zwaar in mijn achting
Ze kunnen bijna in de woonkamer meeluisteren.quote:
Is dat echt zo of oordeel jij nu ook?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik doe ook veel op intuïtie, maar probeer er wel altijd openminded in te staan en mijn onderbuikgevoel in mijn achterhoofd te houden
Alle mannen van Fok! een kaartje sturen, dat ie na afloop denkt dat mannen hem leuker vinden dan vrouwen.. en bij ieder kaartje de teleurstellingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik lach me kapot als iedereen iets krijgt voor Valentijn behalve Jordy. Ik snap die hele obsessie met Valentijn in het huis niet alleen het eerste jaar was leuk.
Waarom? Dat eeuwige zeurende uitpraten is ook vermoeiend.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
dus uiteindelijk heeft Jordy gelijk
over Elsa en hoe ze doet
ze zijn beide volwassen
praat het uit
#itsallaboutmequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa zou iets meer moeten denken : erger je niet, verbaas je slechts ... maakt het leven veel leuker.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa zou iets meer moeten denken : erger je niet, verbaas je slechts ... maakt het leven veel leuker.
Grappig Elsa roddeld en Jordy geeft commentaar, terwijl ze beide hetzelfde doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:24 schreef happyme28 het volgende:
ze doen het beidequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom? Dat eeuwige zeurende uitpraten is ook vermoeiend.
Zei ze een half uur geleden niet dat ze positief wou zijn, dan is dit wel de makkelijke wegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |