Is ook zijn beurt, iedereen moet dat doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:18 schreef marky het volgende:
Elsa gaat naast haar schoenen lopen haar masker valt kapot op de grond. Jordy staat slobpannenkoeken te bakken voor de groep.
24 uur aanvragen en opstappen is ook een optiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
Elsa wil een paar dagen met rust gelaten worden..
Dan ga je lekker in de tuin slapen
dit is wel grappig gewoon van dit soort humor hou ik ook, geloof toch dat dat iets Amsterdams is die humor, had het met mijn collegas dagelijks zulke humorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:18 schreef ledn81 het volgende:
Ze maakt een grapje en beetje reuring in de tent.![]()
Maak jullie geen zorgen over 2 uur liggen ze allemaal weer naar het plafond te staren of te kaarten
Als dit grapje met Axel was uitgehaald zou het zielug worden gevonden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:18 schreef ledn81 het volgende:
Maak jullie geen zorgen over 2 uur liggen ze allemaal weer naar het plafond te staren of te kaarten
Ze is er vooral zelf heel vol vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:18 schreef ledn81 het volgende:
Me dunkt ze heeft haar medespelers in crime bij haar op de kamer dus wat wil ze nog meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
Elsa wil een paar dagen met rust gelaten worden..
Dan ga je lekker in de tuin slapen
Dit is geen humor. Ze wil iemand op de kast jagen met het doel deze voor de groep onderuit te laten gaan dat heeft geen moer met amsterdamse humor te maken maar alles met gewoon vindictive zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is wel grappig gewoon van dit soort humor hou ik ook, geloof toch dat dat iets Amsterdams is die humor, had het met mijn collegas dagelijks zulke humor
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:21 schreef -river- het volgende:
Elsa DM maken is de slechtste keuze die je kan maken. Jordy is een zeikstraal die iedere week wel over iemand zeikt en daarna precies doet wat hij de ander kwalijk nam. Beide naar huis.
Dit zou een leuk grapje wezen als het niet uitgespeeld wordt in het kader van macht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is wel grappig gewoon van dit soort humor hou ik ook, geloof toch dat dat iets Amsterdams is die humor, had het met mijn collegas dagelijks zulke humor
Klopt, flauw grapje. Maar als het echt zo was en zij iemand aan moet wijzen is het omdat BB dat wil.quote:
ik had het over die grap van David hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is geen humor. Ze wil iemand op de kast jagen met het doel deze voor de groep onderuit te laten gaan dat heeft geen moer met amsterdamse humor te maken maar alles met gewoon vindictive te zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit zou een leuk grapje wezen als het niet uitgespeeld wordt in het kader van macht.
Elsa doet dit alleen nu omdat ze die vlooienband om haar nek heeft hangen. "Ik heb nu macht, en dan over iedereen, dus vrees"
Ze is een beetje Ursula de Zeeheks...
Wat een kutspel hèquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
Elsa is bang dat anderen plannen aan het smeden zijn![]()
zo de waard is ...
Dat kan in deze tijd van het jaar ook BB niet maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, flauw grapje. Maar als het echt zo was en zij iemand aan moet wijzen is het omdat BB dat wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |