Is toch leuk. Beetje reuringquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar hoop wel dat Jordy dit nog even hoort en dan denkt dat hij het gaat zijn.
Als het waar is wel. Ik betwijfel het, grapje ala elsa kan het zijn. En denk dat jordy als die het zou moeten doen er niet eens mee zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk. Je moet toch iemand kiezen hè?
Zich door Elsa laten dwingen om buiten te slapen.......dacht het niet. Weet dat je een hoge pet op hebt van Jordy maar hij is niet gek en krijgt in deze wel gelijk wat Elsa betreft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het waar is wel. Ik betwijfel het, grapje ala elsa kan het zijn. En denk dat jordy als die het zou moeten doen er niet eens mee zit.
Dat zegt ze ook bij alles.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef Ireth het volgende:
"Ik mocht mezelf niet kiezen, anders had ik dat gegaan."
Yeah right
Ze betrekt de hele toko erbij om iemand op de kast te jagen. Als iemand dit bij haar zou doen ligt ze met migraine in bed. Elsa en Wicky zijn gewoon bitches.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:08 schreef riri het volgende:
Vals mens is Elsa, snap nu waarom ze zo goed matcht met Sharice
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb jij ook weleens iets positiefs te melden over mensen?
Door bb.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zich door Elsa laten dwingen om buiten te slapen.......dacht het niet. Weet dat je een hoge pet op hebt van Jordy maar hij is niet gek en krijgt in deze wel gelijk wat Elsa betreft.
Mi gado.. het is een grapjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ze betrekt de hele toko erbij om iemand op de kast te jagen. Als iemand dit bij haar zou doen ligt ze met migraine in bed. Elsa en Wicky zijn gewoon bitches.
Oh, ik lig dubbel.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
jawel is een grapje. Jane werd toevallig naar de dbk geroepen.
Ze zitten haar te plagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |