abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:30:58 #151
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220280589
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:30 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Zo zonde, Victor Reinier was volgens mij ook achter de schermen zeer belangrijk als schrijver en regisseur.

Dat verschil ga je merken.
Ik merk vooral de spanning en issues rond Victor en Angela. Als je niks zou weten van die issues dan was de aflevering met alle ‘emoties’ van dit verlies echt bizar. Je zou zelfs kunnen denken als kijker dat de dood van Wolfs in scène gezet is en Eva daar vanaf wist.
Na alle halve romantische escapades, de vriendschap, gebeurtenissen etc. waar ze in 19 seizoenen doorheen gegaan zijn is het gewoon niet geloofwaardig hoe Eva op die dood reageerde van Wolfs.
Slaat serieus nergens op. Als dit een paar seizoenen eerder was geweest dan zat Eva haar ogen uit haar kop te janken en was de aflevering veel intenser geweest.
Ik vind het gewoon eigenlijk schandalig hoe die real life drama doorgaat in de serie. Ik vind dit als trouwe kijker echt een kut afsluiting en een aanfluiting. Dat een van de twee ooit dood zou gaan had iedereen wel eens gedacht en verwacht denk ik.

Victor was inderdaad ook achter de schermen betrokken vanaf een bepaald seizoen. Dus dat is jammer.

Ik denk dat de serie best wel kans heeft om door te gaan zonder hem. Maar dan wel op een juiste manier. Dit vind ik gewoon slap en jammer.

Al vind ik het wel leuk dat Marion nu naast Eva staat. Romeo vind ik een irritant ventje eigenlijk :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220285253
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:30 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik denk dat de serie best wel kans heeft om door te gaan zonder hem. Maar dan wel op een juiste manier. Dit vind ik gewoon slap en jammer.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel eens het laatste seizoen kan zijn.
pi_220285275
Ik miste die patholoog nog op de begrafenis. Die had een crush op Wolfs. Daar kon ik in de vorige seizoenen wel om lachen.

[ Bericht 9% gewijzigd door NailQueen op 07-03-2026 18:23:52 ]
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:27:50 #154
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_220285824
De aflevering van gisteravond vond ik iets beter, maar nog altijd ontzettend veel ruimte voor verbetering.
Hopelijk geven ze die zoon van Wolfs nog wat acteerlessen tussendoor want dat kan hij wel gebruiken.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 maart 2026 @ 21:22:26 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220335182
Het was best een aardige aflevering tot die schietpartij in het laatste deel
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 23 maart 2026 @ 22:04:12 #156
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220417099
Lekker bezig die Sanders.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 23 maart 2026 @ 22:30:05 #157
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220417270
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker bezig die Sanders.
Dat er wat zou gebeuren tussen hem en Joy wist je eigenlijk al vanaf de eerste seconde
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 23 maart 2026 @ 22:41:20 #158
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220417357
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat er wat zou gebeuren tussen hem en Joy wist je eigenlijk al vanaf de eerste seconde
Ik kan hem geen ongelijk geven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220447159
Corton heeft het niet
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 maart 2026 @ 21:26:18 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220447711
Die nieuwe lijkt net een gepensioneerde gemeenteambtenaar die moet doen alsof ie politieagent is
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 29 maart 2026 @ 09:47:06 #161
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220459235
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:09 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel eens het laatste seizoen kan zijn.
Ik hoop het niet. Maar ik heb er veel moeite mee om Eva in de rouw te zien omdat je weet wat er IRL afgespeeld heeft. Of ja… de thema’s.
Dat geeft bij mij moeite met inleven. Echt super jammer.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  zondag 29 maart 2026 @ 09:49:06 #162
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220459270
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
Die nieuwe lijkt net een gepensioneerde gemeenteambtenaar die moet doen alsof ie politieagent is
Geen gemeenteambtenaar maar meer iemand die bij het Leger des Heils gewerkt heeft nadat hij jaren milieuspecialist/inspecteur is geweest.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220501376
Aflevering van vorige week vooruitgekeken. Het is zo tenenkrommend slecht met Corton. Acteert als een robot. Gewoon zn zinnen opzeggend en dat is t.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 3 april 2026 @ 22:40:01 #164
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220502883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aflevering van vorige week vooruitgekeken. Het is zo tenenkrommend slecht met Corton. Acteert als een robot. Gewoon zn zinnen opzeggend en dat is t.
Bedoel je niet volgende week ipv vorige week?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220503019
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Bedoel je niet volgende week ipv vorige week?
Ja volgende week idd
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_220504851
Gezien dit topic en de discussies op X durf ik wel te stellen dat deze serie overleden is. In mijn omgeving is ook iedereen afgehaakt na vorig seizoen.

Waarom martelen jullie jezelf eigenlijk :D
pi_220523468
Wat een zure stemming hier. Het word nog steeds elke week door meer dan anderhalf miljoen mensen bekeken. En er gebeuren al 20 seizoen lang dingen die totaal niet realtisch zijn hoevaak Eva en Wolfs al niet dingen op eigen houtje hebben gedaan zouden ze in het echt allang oneervol zijn ontslagen.

Vind het wel leuk dat ze Eva niet direct in de zure ik wil geen andere partner rol zetten. Dat zou je namelijk wel verwachten.
  donderdag 16 april 2026 @ 17:40:49 #168
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220594195
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:58 schreef Remco het volgende:
Wat een zure stemming hier. Het word nog steeds elke week door meer dan anderhalf miljoen mensen bekeken. En er gebeuren al 20 seizoen lang dingen die totaal niet realtisch zijn hoevaak Eva en Wolfs al niet dingen op eigen houtje hebben gedaan zouden ze in het echt allang oneervol zijn ontslagen.

Vind het wel leuk dat ze Eva niet direct in de zure ik wil geen andere partner rol zetten. Dat zou je namelijk wel verwachten.
Vind het zelf eigenlijk niet zo heel slecht. Mijn verwachtingen lagen lager. Eva heeft toch ook wel een mooie chemie met haar nieuwe partner. Ben ook wel blij dat ze hem eigenlijk direct heeft geaccepteerd. Bij Wolfs duurde het in het 1e seizoen echt een aantal afleveringen voor ze normaal tegen hem kon doen.
pi_220601995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:40 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Vind het zelf eigenlijk niet zo heel slecht. Mijn verwachtingen lagen lager. Eva heeft toch ook wel een mooie chemie met haar nieuwe partner. Ben ook wel blij dat ze hem eigenlijk direct heeft geaccepteerd. Bij Wolfs duurde het in het 1e seizoen echt een aantal afleveringen voor ze normaal tegen hem kon doen.
Met die partner is wel wat mis. Nog niet duidelijk wat, maar hij deugt niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door lars91 op 17-04-2026 21:22:40 (Aanvulling) ]
  zondag 19 april 2026 @ 21:34:59 #170
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_220615945
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:21 schreef lars91 het volgende:

[..]
Met die partner is wel wat mis. Nog niet duidelijk wat, maar hij deugt niet.
Er zit op een of andere manier een luchtje aan inderdaad, ik ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontvouwen.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_220616640
Ik geloof niet dat er iets mis is met m. Als iemand zo duidelijk verdacht wordt gemaakt is dat om de aandacht af te leiden van iemand anders. Dit zou er veel te dik bovenop liggen.

Zn acteerwerk in de aflevering van volgende week is weer erg houterig. Ik kan er nauwelijks naar kijken
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_220647728
Denk niet dat Vermeer fout is, maar de vrouw uit Eindhoven. Of wellicht beide. Die vrouw deugt iig niet


Egbert Jan Weber is wel aanwinst. Goede acteur
pi_220649226
Geen inhoudelijke spoiler, maar de aflevering van volgende week vind ik echt goed.
pi_220649752
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 07:12 schreef Irri-tante het volgende:
Geen inhoudelijke spoiler, maar de aflevering van volgende week vind ik echt goed.
Wat raar eigenlijk een nieuwe aflevering op de gratis versie van NPO plus zetten.
pi_220649761
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:35 schreef Remco het volgende:

[..]
Wat raar eigenlijk een nieuwe aflevering op de gratis versie van NPO plus zetten.
Dat is al jaren zo. Ook via NLZiet te bekijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')