abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220214358
Zo de eerste nieuwe aflevering ^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220214817
Hier hebben ze wel een heel slecht einde van gemaakt zeg.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 februari 2026 @ 21:24:59 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220214842
De DSI die er binnen een paar minuten was, is ook zeer geloofwaardig
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220214915
Wat een slecht einde zeg..
pi_220215012
Matig einde.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 27 februari 2026 @ 23:16:53 #131
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220215351
Wat een goedkope manier om van Wolfs af te komen in deze serie zeg :')

Dit belooft weinig goeds voor de rest van het seizoen. Denk dat ze er beter een einde aan kunnen breien, deze serie is niets zonder Victor Reinier.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220215532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 23:16 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een goedkope manier om van Wolfs af te komen in deze serie zeg :')

Dit belooft weinig goeds voor de rest van het seizoen. Denk dat ze er beter een einde aan kunnen breien, deze serie is niets zonder Victor Reinier.
Zeker .. had na de aftiteling desnoods wat hoogtepunten van "Wolfs" laten zien, of desnoods anders een bedankje aan victor reinier... En dan gaan ze hier verder mee, en Flikken Rotterdam wordt gestopt ? jammer...
pi_220215582
Eens. Wat matig opgelost. Maar goed wat wil je met matige schrijvers. Minst geloofwaardige serie op nlse tv
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 07:14:04 #134
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220215852
Ik ga wel weer naar deze treinramp kijken denk ik, zodat ik me kan verkneukelen om de crème de la crème van televisiemakend Nederland.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 09:58:52 #135
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_220216789
Dit was oprecht een van de slechtste afleveringen van de laatste seizoenen. Het einde van Wolfs is zeer zwak, het acteerwerk van met name Marion leek wel op een robot, de DSI die binnen twee minuten te plaatse is... Die verhaallijn met dat meisje die dan zogezegd die man had omgebracht met haar tandenborstel werd ook slecht afgehandeld. Daarnaast vond ik het camerawerk vaak nogal onrustig.
Hopelijk niet de trend van het komende seizoen!
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_220218857
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:58 schreef D.Licious het volgende:
Dit was oprecht een van de slechtste afleveringen van de laatste seizoenen. Het einde van Wolfs is zeer zwak, het acteerwerk van met name Marion leek wel op een robot, de DSI die binnen twee minuten te plaatse is... Die verhaallijn met dat meisje die dan zogezegd die man had omgebracht met haar tandenborstel werd ook slecht afgehandeld. Daarnaast vond ik het camerawerk vaak nogal onrustig.
Hopelijk niet de trend van het komende seizoen!
Helemaal mee eens! En idd dat de DSI zo snel ter plekke was, terwijl de DSI meestal rond Utrecht aan het rijden is, in verband met centraal in Nederland. Erg ongeloofwaardig.. Leek wel een politie en DSI promotie filmpje..
Ook dat Eva op haar middel geraakt werd, terwijl je toch zo langzamerhand moet weten dat politie vaak kogelvrije vesten draagt, dus een schot in het hoofd is veel beter (vanaf het perspectief van de crimineel)..

Tevens ongeloofwaardig dat dat busje precies hun kant op kwam gereden..

De oudere seizoenen van Flikken Maastricht waren veel beter.
pi_220219180
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:45 schreef Janus1986II het volgende:
Daar konden ze tenminste nog de GSM van uitpeilen. Maar daarna ... effe zoeken naar een groene Audi (die al 'm 10 minuten ervoor gepeerd is), even rechtsaf slaan en jaaaa hoor .... daar rijdt-ie! Ge-wel-dig, wat een speurwerk *O*
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 16:19:11 #138
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_220220890
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:45 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! En idd dat de DSI zo snel ter plekke was, terwijl de DSI meestal rond Utrecht aan het rijden is, in verband met centraal in Nederland. Erg ongeloofwaardig.. Leek wel een politie en DSI promotie filmpje..
Ook dat Eva op haar middel geraakt werd, terwijl je toch zo langzamerhand moet weten dat politie vaak kogelvrije vesten draagt, dus een schot in het hoofd is veel beter (vanaf het perspectief van de crimineel)..

De oudere seizoenen van Flikken Maastricht waren veel beter.
Oh ja, Eva werd en passant ook nog even neergeschoten, ligt 10 seconden uitgeschakeld en huppelt daarna weer vrolijk verder zonder enige pijn :? Het zal toch inmiddels bekend zijn dat je ook met een vest een aardige klap op je donder krijgt als je wordt neergeschoten. Dan sta je daarna echt niet zomaar op zonder pijn. Kortom, afgeraffeld slordig scenario.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 16:38:50 #139
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220221051
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Daar konden ze tenminste nog de GSM van uitpeilen. Maar daarna ... effe zoeken naar een groene Audi (die al 'm 10 minuten ervoor gepeerd is), even rechtsaf slaan en jaaaa hoor .... daar rijdt-ie! Ge-wel-dig, wat een speurwerk *O*
Ging mijn zoektocht naar Gorgeous maar zo voortvarend.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220221761
Die zogenaamde zoon van Wolfs is ook een slechte acteur zeg 8)7
pi_220222031
De serie wordt al een paar jaar uitgemolken maar deze aflevering spant toch wel de kroon.
  Redactie Sport zaterdag 28 februari 2026 @ 19:30:33 #142
109131 crew  sportfreak
pi_220222411
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:52 schreef NailQueen het volgende:
De serie wordt al een paar jaar uitgemolken maar deze aflevering spant toch wel de kroon.
Zo zonde, Victor Reinier was volgens mij ook achter de schermen zeer belangrijk als schrijver en regisseur.

Dat verschil ga je merken.
pi_220229321
Je zou verwachten dat een serie die zo lang draait, enige positieve ontwikkeling doormaakt qua acteerprestaties en verhaallijnen. Flikken Maastricht doet het andersom, het wordt almaar slechter en slechter. Het was een worsteling om deze aflevering door te komen.
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 21:06:05 #144
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220233560
Dan stopt Flikken Rotterdam, maar dit blijft wel doorgaan.
Ze hadden beter met Flikken Maastricht kunnen stoppen, dan Flikken Rotterdam. Daar zat nog een redelijke potentie in.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')