Dit was pas aflevering 7, Flikken heeft normaal 13 afleveringen in een seizoen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:37 schreef King_Merc het volgende:
Dacht bijna dat dit de laatste aflevering van het seizoen was ..
Ook wel treurig dat het Mercedes-logo was afgeplaktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:22 schreef derLudolf het volgende:
Een kenteken op uit pak en beet 1999 - nog zonder EU symbool - op een politie B klasse
Eens. Ik vond dat wel de slechtste aflevering van dit seizoen tot nu toe (ik kijk lineair). Het niveau vind ik sowieso niet erg hoog dit seizoen. Beetje rommelig, hak op de tak, afgeraffeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zit trouwens seizoen 19 in een paar dagen er doorheen te jassen, maar ik erger me er wel aan dat er zoveel droge tekst wordt opgelepeld. Feitjes. Politiek correct. Vooral Marion Dreessen vorige week in de verhoorkamer over De Vrije Wens (De Vrije Wil), die ineens allemaal droge feitjes opsomt over hoe vaak er wel niet iemand dood gaat met dat middel X enzo. Pfff, alsof dat in het echt ook zo gaat. Dat weet een agent echt niet hoor, en al helemaal niet zo uit het blote hoofd.
Nee, want geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:31 schreef roos94 het volgende:
Kees&Co fans hier?
Frank & Joke allebei in dezelfde aflevering![]()
![]()
Jij bent geen Kees en Co fanquote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, want geen idee waar je het over hebt.
Gezien de intro's zal het wel iets te maken hebben met dat suffe joch en zijn slecht acterende vader die nog ergens met Tremor Victor in een boksgevecht komen ofzo. Ik kijk het alleen tijdens mijn vrijdaagsesigarettensessie en merk weinig verschil met eerdere seizoenen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis de rode draad dit seizoen. Het zijn nu losse verhaallijnen die in elk seizoen geplaatst kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou dat was een middelmatige seizoensfinale. Zoals we de laatste jaren wel gewend zijn van Flikkenseizoen 20 ik weet het niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee weken, 19 seizoenen?????? Woww... Hoeveel tijd had je?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb net even binnen 2 weken alle 19 de seizoenen er doorheen geslagen. Toch wel leuk om alles eens achter elkaar door te kijken. Eerste +- 10 seizoenen zijn wel het best, maar het blijft vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Welke aflevering? Bostrol? Psychopathisch jong??quote:Op zondag 20 april 2025 12:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit was serieus nog slechter dan die aflevering met dat verwende psychopatische jong en die Victor Reinier die een gesprekje ging aanknopen met die lelijke bostrol.
Hoezo? Waarover?quote:Op maandag 21 april 2025 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
Even serieus, we worden hier in de maling genomen, toch?
Zo'n einde. Vind dat echt niet Flikken waardig.quote:
Kan wel met een intro waarbij `Floris lookalike” om het leven wordt gebracht.. (iets met een vuurzee ofzo)quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:45 schreef Pwn_zoon het volgende:
Misschien gaan ze in een nieuw seizoen dan verder met een lookalike, zoals ook James Bond door meerdere acteurs is gespeeld...
Heb het geprobeerd op te zoeken, maar kreeg het echt niet voor elkaar. Ging over een zogenaamd verwend joch die zijn rijke moeder om het leven had gebracht voor de knaken. Kwam allemaal niet zo lekker uit de verf.quote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Welke aflevering? Bostrol? Psychopathisch jong??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |