Misschien sta ik op een zwarte lijst?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:06 schreef Lichtloper het volgende:
Zelf alleen maar positieve ervaringen gehad met CoolBlue eigenlijk. Uitstekende klantenservice, goede bezorging, snelle levertijden. Ook nooit problemen gehad met de bestelde producten. Enige nadeel is dat ze wat duurder zijn, maar vaak neem ik dat op de koop toe omdat ik dan in ieder geval weet dat de bestelling probleemloos loopt.
Ik kreeg ook automatisch een nieuw apparaat opgestuurd maar die ging binnen een aantal maanden kapot aan hetzelfde defectquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:45 schreef Rolfieo het volgende:
ik heb een paar keer de servicedesk mee gemaakt, over het algemeen goede ervaringen. Soms wat dingentjes, maar waar mensen werken, worden fouten gemaakt.
Ooit een defect Garmin horloge terug moeten sturen, reperatie duurde vrij lang, en kreeg eigenlijk automatisch een nieuw horloge toegestuurd.
Die sturen ze naar Mishuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:36 schreef halfway het volgende:
Wat ze met die kapotte doen, geen idee
En hoeverre zie je die krasjes? Liebherr staat bekend om zijn goede kwaliteit producten dus als je die krasjes verder niet ziet dan is dat alleen maar super.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
CoolBlue heeft wel "tweedekans" producten maar dan staat het er expliciet bij.
Al eens een Liebherr koel- vriescombi op die manier gescoord met een paar krasjes aan de zijkant voor fors minder.
Welke Roomba had je, heb die van mij weer teruggedaan bij CoolBluequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:40 schreef Mishu het volgende:
Ik heb nu zelf meerdere keren gehad met wat duurdere aankopen bij CoolBlue dat de apparaten binnen de garantie stuk gingen of reeds stuk of met krassen aankwamen bij mij.
Wat mij dan steeds aantrok was de aanbevelingen en het idee een goede keuze te maken.
Maar het lijkt soms wel alsof CoolBlue beschadigde producten opkoopt en die als nieuw aan mensen probeert te slijten.
Meer mensen met deze ervaring?
Ging om een Roomba stofzuiger met portal en een Sage barista apparaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |