Nouja, haar content zwerft rond over het hele internet. Dus iedereen kan haar zien in allerlei posities helemaal naakt.quote:
Nee, ik wil het gevoel hebben dat ik iets speciaals heb ontlocked door iemand te veroveren. Dus ik wil door mijn eigen uiterlijk, prestaties en inspanningen iets veroveren wat andere mensen niet te zien krijgen wat van mij is.quote:
Dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, haar content zwerft rond over het hele internet. Dus iedereen kan haar zien in allerlei posities helemaal naakt.
Je bent oke dat je je vrouw deelt met de hele wereld?
Het leven is geen videogame...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, ik wil het gevoel hebben dat ik iets speciaals heb ontlocked door iemand te veroveren. Dus ik wil door mijn eigen uiterlijk, prestaties en inspanningen iets veroveren wat andere mensen niet te zien krijgen wat van mij is.
Met die retoriek zou je nog een nazi kunnen daten natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef DJKoster het volgende:
Het zou mij totaal niet uitmaken. Haar keuzes, haar leven. En daar zal ik zo veel mogelijk in proberen te ondersteunen maar de richting kiest ze zelf.
Maar we gaan natuurlijk uit van het hypothetische geval dat er een klik is en je persoon in kwestie leuk vindt. Laat je je dan tegenhouden door zo'n verleden?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat het laat zien dat ze een ranzig persoon is
Nee ik val niet op hoerenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar we gaan natuurlijk uit van het hypothetische geval dat er een klik is en je persoon in kwestie leuk vindt. Laat je je dan tegenhouden door zo'n verleden?
Je vrouw deelt over de hele wereld? In welk tijdperk denk jij dat we tegenwoordig leven?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, haar content zwerft rond over het hele internet. Dus iedereen kan haar zien in allerlei posities helemaal naakt.
Je bent oke dat je je vrouw deelt met de hele wereld?
En zit er een verschil tussen een verleden en iemand die het wilt blijven doen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar we gaan natuurlijk uit van het hypothetische geval dat er een klik is en je persoon in kwestie leuk vindt. Laat je je dan tegenhouden door zo'n verleden?
Mogelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
En zit er een verschil tussen een verleden en iemand die het wilt blijven doen?
Je kan nu allemaal heel specifieke 'wat als'-scenario's gaan verzinnen om zo het antwoord te krijgen waarnaar je op zoek bent. Maar goed, laat ik meespelen: als dame in kwestie het IQ van een doperwt heeft dan vraag ik me af of ik er überhaupt interesse voor zou ontwikkelen.quote:En stel zo'n dame heeft het iq van een doperwt. Als ze stopt moet jij haar onderhouden. Zou je dat dan doen?
Ik denk dat dames zoals Elly Clutch als ze al interesse hebben in mannen dat diegene dan genoeg geld moet hebben om in hun onderhoud en luxe levensstijl te voorzien zodat ze de glamour lifestyle kunnen gaan leiden op kosten van een man.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:00 schreef Marsenal het volgende:
De vraag is eigenlijk meer, zou Elly Clutch verkering met mij willen?
Vind ik fair, en ga ik mee akkoord. Moet Elly alleen niet klagen als ik haar op dr 45e inruil voor een andere parasiet met geweldig lichaam.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat dames zoals Elly Clutch als ze al interesse hebben in mannen dat diegene dan genoeg geld moet hebben om in hun onderhoud en luxe levensstijl te voorzien zodat ze de glamour lifestyle kunnen gaan leiden op kosten van een man.
Mja en mijn ding als vrouw dus ik dat ik zulke mannen wil vermijden. Mannen die zo'n constructie zouden accepteren en echte liefde niet waarderen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vind ik fair, en ga ik mee akkoord. Moet Elly alleen niet klagen als ik haar op dr 45e inruil voor een andere parasiet met geweldig lichaam.
Eigenlijk is dit topic dan een methode om de zakkenwassers te filterenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mja en mijn ding als vrouw dus ik dat ik zulke mannen wil vermijden. Mannen die zo'n constructie zouden accepteren en echte liefde niet waarderen.
Dat wil ik als vrouw ook. Als ik nu mag kiezen tussen een man die met 100 vrouwen naar bed is geweest of een onervaren man, ga ik voor het laatstequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mja en mijn ding als vrouw dus ik dat ik zulke mannen wil vermijden. Mannen die zo'n constructie zouden accepteren en echte liefde niet waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |