Dilan is de hoer van Amsterdamquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmen
@:Smoofie
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmen
@:Smoofie
Mijn laatste stem is naar Lisa Westerveld gegaan; de enige die zichzelf inspant voor de jeugd en jeugdzorg (en dus de toekomst).quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mijn laatste stem is naar Lisa Westerveld gegaan; de enige die zichzelf inspant voor de jeugd en jeugdzorg (en dus de toekomst).
De rest van de Hollandse politiek is een aanfluiting.
Lijkt mij wel een leuk wijf, muziekliefhebster ook die graag naar festivals gaat. Al moet je daar niet teveel mee dwepen, ik kijk naar jou vuile zwerver Peter Kwint.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Caland het volgende:
Lisa Westerveld heb ik een keer PERSOONLIJK mogen ontmoeten.
Dit ter info, valt tegen overigens.
Ja, leek me ook wel aardig vrouwtje. Had het ook meer over haar uiterlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuk wijf, muziekliefhebster ook die graag naar festivals gaat. Al moet je daar niet teveel mee dwepen, ik kijk naar jou vuile zwerver Peter Kwint.
Ik vind die linkse vrouwen vrijwel altijd wat viezig.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, leek me ook wel aardig vrouwtje. Had het ook meer over haar uiterlijk.
Toch ben ik in de stellige overtuiging dat Femke Halalsema er een wokkel van jewelste van draait.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die linkse vrouwen vrijwel altijd wat viezig.
Volgens Koertgod niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch ben ik in de stellige overtuiging dat Femke Halalsema er een wokkel van jewelste van draait.
quote:
Jullie trekken ook altijd alles meteen in het seksuele!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Want ze doet zoveel voor de jeugd"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 10-02-2025 16:17:36 ]Yea, she's on crack.
Koert Westerman lijkt me dan weer het type waarbij het na een biertje of drie (zijn dagelijkse minimum) niet meer lukt en dan maar die wijven de schuld gaat geven.quote:
Dat zie je helemaal juist.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Amsterdam of zie ik dat nou verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |